[IWD1] Drużyna

Wojownik / Człowiek
Wojownik / Krasnolud
Wojownik / Człowiek
Kapłan / Człowiek
Nekromanta / Człowiek
Złodziej / Człowiek
Odpowiedz
Teraz przechodzę grę drugi raz, skończyłem 5. rozdział, a gram drużyną składającą się z następujących heroesów:

1. Człowiek - Paladyn (mocno opancerzony, ma biegłości w dużych i wielkich mieczach (++), toporach (++), a także w cepach bojowych (+), ponadto używa tarczy).

2. Krasnolud - Wojownik (słabiej opancerzony, biegłości: wielkiego mistrza (+++++) w toporach, i po jednym punkcie w halabardach i włóczniach, używa zamiennie albo topora oburęcznego/halabardy, albo topora jednoręcznego i pawęża).

3. Półelf - Wojownik/Mag (dość dobrze opancerzony, bez tarczy, biegłości: wielkie miecze (++), łuki (+), kusze (++), włócznie (++). Bardzo dobra postać, może rzucić na siebie skuteczne czary ochronne [Kamienna skóra, Lustrzane odbicia], a potem w walce zadawać duże obrażenia).

4. Człowiek - Kapłan (Wszystkie obuchy + bronie strzeleckie + pawęż, standardowa postać).

5. Niziołek - Złodziej (także standard, jednak dzięki odpowiednim przedmiotom i modyfikatorowi rasowemu ma m.in. zręczność na poziomie 20 i bardzo dużo punktów w złodziejskich umiejętnościach.

6. Elf - Mag (Także standard, mag bardziej nastawiony na ofensywę).


W drużynie pięć osób walczy na dystans (krasnolud rzuca toporami), tylko paladyn nastawiony jest jedynie na walkę z zwarciu.









Odpowiedz
Wszyscy ludzie: wojownik, wojownik, wojownik, złodziej, kapłanka, czarownica
Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, i przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to właśnie robi.


Odpowiedz
Wszyscy ludzie? Trzech wojowników? Znudziłoby mi się zanim stworzyłbym postacie...
Chociaż...Każdemu się podoba co innego
Odpowiedz
Dla mnie IWD to h&s i liczy się skuteczność zabijania a nie fabularność
Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić, i przychodzi taki jeden, który nie wie, że się nie da, i on to właśnie robi.


Odpowiedz
Przechodzić Icewind Dale-a bez druida to zbrodnia !!

Pół-elf - Druid ; idealny w walce w zwarciu, po przybraniu zwierzęcych form, mistrz czarów obszarowych (oplątanie, ognista kula, śliskość itd, itp) a jednocześnie posiada czary defensywne, czasami ratujące skórę oraz czary leczące.

Człowiek - Kapłan ; kapłan ot kapłan, dobry wojownik i medyk.

Krasnolud - Wojownik ; tank blokujący wszystko to co robi wiele złego

Elfka - Mag ; robi to co robi mag xD

Niziołek - Łotrzyk ; kradnie, rozbraja, kryję sie w cieniu, zabija z ukrycia

Ostatecznie można by na tym zakończyć ale jak wiadomo wojowników nigdy za wiele więc jeden więcej zawsze sie przyda
Odpowiedz
Moja drużyna składa się z 3 wojowników, 1 maga, 1 kapłana oraz 1 łotrzyka...

Uważam, że to wspaniała drużyna dzięki niej przeżyłem wiele przygód....


Nigdy nie wiesz co Cię trafi!
Odpowiedz
Ja uważam, że IWD to zdecydowanie cRPG, a nie H&S. H&S to, np. Diablo.

Dla mnie najlepsze postacie to złodziej i łowca. Druida nigdy nie miałem, zbyt długo - nic ciekawego.

Odpowiedz
A ja gram teraz samotnym druidem

bo nie pamiętam czy po drodze się ktoś przyłączy , mam nadzieję że tak bo bez złodzieja ciężko
[font="Trebuchet MS"]Viva la Venezuela[/font]
Odpowiedz

Użytkownik Ciachowy dnia pią, 18 maj 2007 - 01:16 napisał

A ja gram teraz samotnym druidem

bo nie pamiętam czy po drodze się ktoś przyłączy , mam nadzieję że tak bo bez złodzieja ciężko

[post="65735"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



Niestety nikt po drodze się nie przyłączy; IWD jest grą, w której sam tworzysz całą drużynę. Jedyny sposób na zdobycie złodzieja, to stworzenie go za pomocą opcji "Dobór postaci". Jednak złodziej będzie zaczynał grę z poziomem 1.









Odpowiedz
Samotnym Druidem? Powodzenia. Napewno pokonasz hordy nieumarłych w Pdciętej Dłoni, potwory z głebi Dorna i zabijesz Belhifeta.

Odpowiedz

Użytkownik Yale'mallis dnia sob, 19 maj 2007 - 13:56 napisał

Samotnym Druidem? Powodzenia. Napewno pokonasz hordy nieumarłych w Pdciętej Dłoni, potwory z głebi Dorna i zabijesz Belhifeta.

[post="65908"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




Dorobiłem maga ilujonistę i wojownika z 2 lvlami złodzieja

Już jakby łatwiej, bo prawdę mówiąc druid jest lekko skopany w porównaniu choćby z NWN
[font="Trebuchet MS"]Viva la Venezuela[/font]
Odpowiedz
W NWN nie grałem, ale mogę porównać do BG 2, gdzie druid był postacią dobrą, a w IWD chyba najsłabszą.

Odpowiedz
Człowiek, mężczyzna, paladyn
Krasnolud, mężczyzna, wojownik (oczywiście)
Elf, mężczyzna, wojownik (nie warto brać łowcy - awansuje wolniej od wojownika, a i w walce gorzej mu idzie)
Półelf, kobieta, kapłan-mag
Człowiek, kobieta, kapłan
Elf, kobieta, mag-złodziej

Taka drużyna poradzi sobie dosłownie ze wszystkim (grałem na najwyższym poziomie trudności).
Głowny boss to dla niej pryszcz.
Odpowiedz
Głupie są stwierdzenia "taka drużyna poradzi sobie ze wszystkimi", to zależy od gracza. Jeden będzie się męczył niemiłosiernie z bardzo prostym poziomie trudności a dla drugiego będzie to pestka.
Odpowiedz
Racja, nadal pamiętam jak moją całą ,,niezwyciężoną" drużynę zniszczyło jedno zaklęcie(bodajże plugawy uwiąd).
Odpowiedz
Pewnie bedzie tyle super drużyn i tyle sposobów gry co samych graczy...
A jeśli chodzi o mnie to raz gralem skladem 6cio osobowym
(kobieta paladyn; krasnolud woj; półelfka kapłan; elfka łowca; elf złodziej; elf mag)

Ale taki skład był nudny, więc nastepnym razem wziąłem 4 osoby:
1. Kobieta, półelf, Kapłan/łowca (po prostu uwielbiam tą klasę, a na dodatek gdy nie używa tarczy ma jeden dodatkowy atak na rundę - to taki wstęp do walki dwoma brońmi łowcy w 3ciej edycji Dn`D. jedyny minus to, że moze używać tylko broni kapłana - młotki, wekiery)
2. Człowiek, wojownik (z krasnalem jest zbyt prosto. duże miecze)
3. Elfka, Mag/Złodziej (kolejne eXtra połączenie)
4. Elf, Wojownik (łuki na max i ma 40% zabójstw w drużynie)

To jest właśnie mój Dream Team. Wieloklasowcy są wspaniali

P.S. jeśli chodzi o zwykłego łowce to w IW1 żeczywiscie jest odrobinę slabszy od woja w zwarciu, ale ma za to wiele innych zalet. natomiast w IW2 łowca w mojej drużynie to jedna z najlepszych postaci (chociaż jest ich zaledwie 5) a oto przepis:
1.bierzemy klasę z + do zręczności
2.dajemy jej max zręczności siły tylko średnio
3.jak najszybciej dajemy atut "finezja w walce" i biegłość w małych ostrzach
4.wszystko mieszamy w temp. 30 stopni...
5.mamy czaderskiego łowce
dajemy mu lekką zbroję (+ od zręczności, darmowe atuty walka 2 brońmi i oburęczność) i 2 małe miecze
6.podawać na gorąco (temp. walki wystarczy)
7.smacznego!!
Odpowiedz
Zacząłem grę od nowa w wyczepistym składzie (jak dla mnie)

-Elf, wojownik (łuki, wielkie miecze)
-Człowiek, łowca (tarcza, korbacz, zamiast kapłana)
-Półelf, bard (świetna klasa w tej grze, po zdobyciu kolczugi z dłoni, w której można rzucać czary wymiata, poza tym drugi mag, dzierży morgerstern i kuszę)
-Niziołek, złodziej (zwiadowca, łuki i krótkie miecze)
-Półelf, mistrz przywołań (Szata od Orricka, bransolety ochrony KP 6, parę innych ciekawych itemów)

Ten skład sprawdza się znakomicie. Najbardziej podoba mi się postać barda. Jest tak wyśmienity, że nigdy już chyba nie zagram w ID I bez niego Polecam gorąco.
I'elamshin d'lil Ilythiiri zhah ulu har'luth jal...


Odpowiedz
Mi się dobrze grało z takim składem
-wojownik krasnolud,
paladyn człowiek,
łowca półelf,
złodziej niziołek,
kapłanka człowiek,
mag człowiek,


Ale mój kumpel przeszedł ID jednym wieloklasowcem(wojownik,mag,złodziej)
Three Rings for the Elven-kings under the sky,
Seven for the Dwarf-lords in their halls of stone,
Nine for Mortal Men doomed to die,
One for the Dark Lord on his dark throne
In the Land of Mordor where the Shadows lie.
One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them
In the Land of Mordor where the Shadows lie.
Odpowiedz
← Icewind Dale

Drużyna - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...