Przyznam, że to ciekawy pomysł. Yui Tanimura, dyrektor Dark Souls II, zdradził szczegóły dotyczące nowego silnika, na jakim będzie działała kontynuacja śmiercionośnego, trudnego RPG-a. Coś czuję, że szykuje się nam soczyście świetna produkcja (dlatego pykam obecnie w "jedynkę", ale zdecydowanie więcej od pykania ginę).
Triki graficzne nie zostały szerzej omówione, jednak Tanimura podał przykład ich zastosowania. Zanim wróg pokaże się nam na ekranie będziemy mogli zobaczyć jego cień, który ostrzeże nas przed niebezpieczeństwem. W pierwszej części Dark Souls twórcy nie byli w stanie tego wykorzystać z powodu niedostatecznie dobrego silnika. Z nowym ma im się to udać.
Tanimura wyjawił, że we From Software mają więcej podobnych pomysłów, ale w obecnym momencie nie chcą za dużo zdradzać. Dyrektor projektu wierzy też, ze takie szczegóły spodobają się graczom (mnie już się podobają). Przypomnę, że premiera Dark Souls II na PC, PS3 i Xbox 360 wypada w marcu 2014 roku. Wersja na komputery osobiste jest tworzona od podstaw, czyli ma być lepsza od jej odpowiednika w postaci "jedynki", która była jedynie portem z konsoli.