Odpowiedź poprawna brzmi – pieniądze, które to, Markus "Notch" Persson, zainwestował we wspomnianą strategię. Cała historia wydaje się być dość ciekawa, producenci "Age of Wonders III", Triumph Studios, poszukiwali sponsora, który dostarczyłby funduszy potrzebnych do ukończenia projektu. Któryś z członków zespołu, zaskoczył, że jeden z komunikatów na ekranie tytułowym gry "Notcha" tyczy się "Age of Wonders". Triumfanci postanowili zaryzykować, a nóż widelec się uda.
I udało się, trafili w dziesiątkę. Markus Persson okazał się być wielkim fanem "Wieku Cudów". Chętnie wsparł studio swoimi funduszami, przy tym jako inwestor znacznej części kapitału, nie wymógł na "Triumph Studios" przekazania sobie praw do marki (co ponoć w takich przypadkach ma miejsce) oraz zostawił im swobodę twórczą. Miły gość, nie ma co. Dla zainteresowanych, więcej informacji tutaj.