Chodzi mi opis jak dalej rozwinąc klase czarownika tzn. podac w jakie dobre umiejętnosci, cechy lub atuty inwestowac. Najbardziej interesowałaby mnie pomoc związana w zakresie róznych kombinacji czyli np. czarownik/blady mistrz lub czarownik/uczeń czerwonego smoka + blady mistrz .
[NWN1] Czarownik
Jeśłi chcesz być dobrym czarownikiem inwestuj w następujące rzeczy:
1.Czary:Kula ognia(standart),magiczny pocisk,lodowa nawałnica,obłok dezorientacji(czasem się przydaje),rozproszenie magii,zabójcza chmura,błyskawica,przywołanie istoty IV poziomu,eteryczna pętla gatesa."Reszte dopiszebo niepamiętam nazw.Mam 12 poziom i chodzę jak bolo".
2.Atuty:Magiczna penetracja,Większa magiczna penetracja,magia w walce( mnie tłucze nawet z pięć potworów i mi nie przerywa czaru).Reszte dopisze jak zerkne do gry.
3.Umiejetności:Leczeni,rozbrajanie pułapek(bardzo sie przydaje jek nie masz złodzieja w taemi'e),koncentracja,perswazja,wiedza.Reszta w późniejszym czasie.
1.Czary:Kula ognia(standart),magiczny pocisk,lodowa nawałnica,obłok dezorientacji(czasem się przydaje),rozproszenie magii,zabójcza chmura,błyskawica,przywołanie istoty IV poziomu,eteryczna pętla gatesa."Reszte dopiszebo niepamiętam nazw.Mam 12 poziom i chodzę jak bolo".
2.Atuty:Magiczna penetracja,Większa magiczna penetracja,magia w walce( mnie tłucze nawet z pięć potworów i mi nie przerywa czaru).Reszte dopisze jak zerkne do gry.
3.Umiejetności:Leczeni,rozbrajanie pułapek(bardzo sie przydaje jek nie masz złodzieja w taemi'e),koncentracja,perswazja,wiedza.Reszta w późniejszym czasie.