"Dark Souls II" – troszkę grafik koncepcyjnych


O "Dark Souls II" póki co wiemy bardzo niewiele. Nic zresztą w tym dziwnego, ponieważ gra została zapowiedziana nie tak dawno. Wierząc jednak obietnicom twórców, wszystko będzie lepsze względem pierwszej części – lepsza grafika, lepsza fabuła i lepsza mechanika. Jak faktycznie będzie, przekonamy się najprawdopodobniej w 2013 roku. Póki co musimy nacieszyć oczy grafikami koncepcyjnymi, które powinny przybliżyć co nieco wizję świata wykreowanego przez studio From Software.

dark souls ii, artwoork

W rozwinięciu newsa znajdziecie kilka grafik prezentujących lokacje, bronie, różne przedmioty oraz przeciwników, z których jeden bardzo przypomina Nekromorfa z pewnej produkcji innego studia.

dark souls ii, artwoork dark souls ii, artwoork dark souls ii, artwoork dark souls ii, artwoork dark souls ii, artwoork dark souls ii, artwoork dark souls ii, artwoork dark souls ii, artwoork dark souls ii, artwoork dark souls ii, artwoork
Odpowiedz
Bardzo ładnie to wygląda Ja jakoś nie czułem przymusu, aby zagrać w pierwszą część - jak dla mnie lokacje wyglądały jakoś pusto i zbyt gotycko, ale to kwestia gustu. Nigdzie nie znalazłem też, aby gra miała dobrą fabułę, a wysoki poziom trudności skutecznie mnie do niej zniechęcił. Ale "Dark Souls II" może będzie lepszy, gdyby był w grafice podobnej do "Wiedźmina 2", a fabuła była - jak twórcy mówią - lepsza, zaś gra bardziej przystępna... to z chęcią zagram
Odpowiedz
Ja muszę zagrać wreszcie w jedynkę - ale słysząc o złym porcie trochę się boję.



Sygnaturowy elementarz gifów awaryjnych - używać tylko w ekstremalnych przypadkach:

SPOILER







Jak masz w poście kaczeńcowyˆ dopisek, istnieje duża szansa, że jest on mojego autorstwa.

Odpowiedz
← Nowości

"Dark Souls II" – troszkę grafik koncepcyjnych - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...