BioShock: Infinite potencjalnie miał ukazać się w październiku, ale potem przełożono jego premierę na 26 lutego. Teraz znowu mamy do czynienia z obsuwą – gra ma pojawić się na sklepowych półkach 26 marca.
W tym czasie twórcy zamierzają naprawić błędy i doszlifować swoją produkcję. Informację te podał dowodzący Irrational Games, Ken Levine, jednak pomysł nie wyszedł od niego, lecz nowego pracownika studia – Roda Fergussona, byłego członka Epic Games i producenta wykonawczego serii "Gears of War". Jego zdaniem przełożenie premiery niesie ze sobą duże korzyści dla gry. Levine poruszył także temat multiplayeru w "BioShock: Infinite". Wcześniej w Internecie pojawiły się różne pogłoski, twierdzące, że ten tryb rozgrywki się pojawi, a następnie że został usunięty. Levine przyznaje, że jego zespół eksperymentował przy kooperacji, miał nawet gotowy koncept fabularny, ale nigdy tego oficjalnie nie ogłosił. Nie można więc twierdzić, że multiplayer został usunięty, skoro producenci jedynie się do niego przymierzali.
Niedługo będziemy mogli obejrzeć nowy materiał z "BioShock: Infinite" zaprezentowany na gali VGA 2012. Tymczasem zapraszam do zerknięcia na siedem świeżutkich screenów, znajdujących się w newsie.