dziki_zachód

[TESIII] Mody

A sprawdzałaś Atis w readme, jaka wersja Morka jest potrzebna, aby mod działał poprawnie ?

I nadejdzie wkrótce ten dzień...

RTS
Odpowiedz
Mam problem...ściągnąłem sobie modu: Bogatszych kupców, Upadłego anioła i Creatures of Morrowind. Rozpakowuje wszystko tam gdzie każą. do DataFiles.
1)Dobrze rozpakowuje się tylko Bogaty kupiec i z nim nie ma problemu.
Inaczej jest z aniołem i stworzonkami. Ich musze po prostu "wyjąć: z folderu (no problem?). Tak też czynie.
Potem zaznaczam dodane mody.
Odpalam grę iii...pisze mi że coś jest nie tak i czy chce kontunuować. Chcę. Zaczynam nową grę, i znów problem czy strażniku gdzie wybiera się rasę. Wybiore sobie upadłego anioła i zaraz mi wyskakuje że costam niedziała dobrze, czy chce zastąpić innym plikiem. Tak pare razy (zaznaczam że chcę) i po chwile wiesza się już gra
Nie powiem..denerwujące dość...
Mieliście kiedyś coś podobnego?

[Dodano po chwili]

Uuh mam ten cały komunikat jakby ktoś zechciał rozwiązać mój problem...

Przy włączaniu gry brzmi on:
One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "warnings.txt" file for more informations.

A w "warnings.txt" pojawiło mi sie coś takiego:

One of the files that "Fallen Angel_PL.esp" is dependent on has changed since the last save.
This may result in errors. Saving again will clear this message
but not necessarily fix any errors.
One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.




WTF??
Odpowiedz
Miałem coś takiego odnośnie tej rasy. Zgodnie z komunikatem jeden z modów ( lub więcej) gryzie się z resztą. Odznacz te podejrzane mody i odpalaj je pojedynczo - tj. najpierw Morrowind z jednym z tych plugginów i sprawdź, czy działa. Potem z dwoma itd - w końcu dowiesz się, który jest za to odpowiedzialny. Wtedy niestety nie będziesz mógł w niego grać - lub będziesz mógł, ale w innej konfiguracji. Jest też opcja przepuszczenia wszystkiego przez TES: CS i wybrania kompilacji plików.
It can’t be outmatched
Odpowiedz
Ja jestem tu mowy .Ja mam jeden kłopot . przepraszam znienam temat .
morzecze podać strone ja miewiem gdzie obrać plik Tribunal.esm!!!
Posze o pomoc
Odpowiedz

Użytkownik Rosz dnia sob, 28 lip 2007 - 15:16 napisał

Ja jestem tu mowy .Ja mam jeden kłopot . przepraszam znienam temat .
morzecze podać strone ja miewiem gdzie obrać plik Tribunal.esm!!!
Posze o pomoc  

[post="76839"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




Chyba pobrać a nie "obrać". To główny plik gry (jedna z głównych wtyczek, innymi słowy dodatek) i musisz za niego po prostu zapłacić. Złota edycja Morrowind zawiera ten dodatek (w Polsce znany jako "Trójca"). Można kupić go w sklepie, lub w necie - np. tutaj.
It can’t be outmatched
Odpowiedz
Możecie podać jakieś inne adresy stron z modami oprócz morrowind.pl i adamantowej wieży?
W snach jesteśmy
zwykłymi marynarzami,
nie kapitanami, lecz ludźmi
na pokładzie, którzy nigdy
nie wiedzą, jak dopłynąć
do pięknych portów.
Odpowiedz

Użytkownik Lordzio dnia śro, 08 sie 2007 - 17:47 napisał

Możecie podać jakieś inne adresy stron z modami oprócz morrowind.pl i adamantowej wieży?

[post="78400"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




Rozumiem, że nie masz wyszukiwarki? Tutaj tylko kilka adresów:
http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...?view=Mods.List
http://www.netten.net/~bgriff/MW_Home.html"]http://www.netten.net/~bgriff/MW_Home.html[/url]
http://korana.elricm.com/Index.htm
http://nakor.planetelderscrolls.gamespy.com/
http://www.morrowind-mod.com/
http://www.sabregirl.com/mods/
http://www.digital-eel.com/mw/mods/
http://topsites.moddb.com/all/?game=36
http://www.rit.edu/~txo8933/mods.html"]http://www.rit.edu/~txo8933/mods.html[/url]
http://www.ghostwhowalks.net/mods.htm
It can’t be outmatched
Odpowiedz
Dzięki,
ale teraz mam inny problem
Może mi ktoś podać link do jakiegoś programu który zkonwertuje mi angielskie pliki do polskiej wersji
W snach jesteśmy
zwykłymi marynarzami,
nie kapitanami, lecz ludźmi
na pokładzie, którzy nigdy
nie wiedzą, jak dopłynąć
do pięknych portów.
Odpowiedz

Użytkownik Lordzio dnia sob, 18 sie 2007 - 17:10 napisał

Dzięki,
ale teraz mam inny problem
Może mi ktoś podać link do jakiegoś programu który zkonwertuje mi angielskie pliki do polskiej wersji

[post="79716"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]




Proszę: http://www.morrowind.pl/pliki-morrowind-mo...g---pl-p37.html.
Opis działania znajdziesz w pliku ReadMe, bądź tutaj.
It can’t be outmatched
Odpowiedz
thx
W snach jesteśmy
zwykłymi marynarzami,
nie kapitanami, lecz ludźmi
na pokładzie, którzy nigdy
nie wiedzą, jak dopłynąć
do pięknych portów.
Odpowiedz
A ja mam pytanie czy jest jakiś mod po którym na każdym kroku są potwory. żeby było ich tak dozo by można by było sie nabawić
Odpowiedz
Są mody dodające więcej potworów, ale moda raczej nie znam, który załatwi Ci zabawę w stylu Serious Sama...
It can’t be outmatched
Odpowiedz
Wiem, że temat jest już stary, ale nie chcę zakładać nowego.
Czy zna ktoś mody które:
-dodają widok broni np. na plecach naszej postaci, lub gdzieś z boku
-polepszają sposób poruszania się postaci

Odpowiedz
Nie stary a dojrzały. Poza tym - co za różnica? Jeden temat o modach to dobry pomysł.
W kwestii broni - klik. Polepszają poruszanie się postaci - w jakim sensie? Szybkość możesz podkręcić kodem.
It can’t be outmatched
Odpowiedz
No chodzi tu o to, żeby nie poruszała się jak pokraka, bardziej naturalnie, coś w stylu gothica (podobno coś takiego jest).

Odpowiedz
Poprosiłbym kogoś obeznanego w temacie o podanie tutaj listy modów (najlepiej z linkami ;p), bez których nie warto grać w Morrowinda. Mam tu na myśli ogólnie mody usprawniające (we wszystkich tego słowa znaczeniach ;p) grę, tak, żeby wszystko było khem, khem, uczciwe. ;p Bez cudów na kiju, just fun. ;p
Czy 643 artykuły na GE nie mówią same za siebie?


Najładniejsza laurka, jaką kiedykolwiek dostałem. Dzięki. (;

Odpowiedz
Jakbyś napisał na PW, to bym ci wszystko wyjaśnił, objaśnił etc. Ale nie - wolisz w temacie, więc po kolei moja lista, subiektywna oczywiście.

Rasy

Drow Race. Absolutnie niezbędna modyfikacja. Gra fantasy bez drowów jest żałosna. Mod dobrze wykonany, pracuje ładnie z pozostałymi modyfikacjami.

Fallen Angel. Mod dodaje ciekawą rasę oraz skrzydełka. Wygląda to naprawdę fajnie. Minusy - od strony technicznej jest to fatalnie przygotowany mod. Raczej do pooglądania niż do pogrania.

Night Elf. Świetne wykonanie, bardzo fajne (i skąpe) pancerze. Polecam zainstalować, wyposażyć postać i poczekać do nocy, by sobie popatrzeć

Drider. Kolejna fajny mod. Niestety odwłok zakłada się jak spodnie, przez co od pasa w dół sprzęt odpada.

Ras jest naprawdę sporo, ale dużo to po prostu przerabianie te standardowe - ktoś ciut zmienił staty i kolor skóry twierdząc, że ma nową rasę.

Postać

Better Bodies. Bez tego nie gra się w Morrowinda. ZNACZNIE poprawia wygląd ciała postaci, dzięki czemu teraz wyglądają o wiele lepiej. Wersja w bieliźnie lub bez. Dotyczy tak kobiet, jak i mężczyzn.

Companion Hilda. Przyjemny mod, dodający towarzysza podróży. W Oblivionie jest ich cała masa, Morrowind niestety ma gorzej.

Rins BeautyShop - Unofficial Expansion. Czyli to, co najważniejsze w tworzeniu postaci - włosy Problemem jest spory rozmiar i fakt, że czasem się gryzie mocno z czymś, więc lepiej instalować jakoś na początku i jak coś wywalać problematyczne mody.

Better Almalexia. Dla Trójcy. Pisałem z resztą o nim newsa. Potrzebny, by wreszcie Alma wyglądała przyzwoicie.

Spartan Shield. Właściwie głównie dla maniaków historii (jak ja) i filmu (też ja). Wypróbować warto.

Beauty Shop. Głowy. Jak wiadomo, dobrze jest mieć głowy.

Obiekty i miejsca

Uwaga wstępna - możesz natknąć się na mod o nazwie Wizard's Island - nie instaluj! Ładny, duży, ale technicznie PORAŻKA. Wszystko będzie chodzić wolniej, Morek częściej się wysypuje a do tego mod grymasi z innymi.

Valenwood. Bardzo dobry i ładnym mod. Co tu gadać - są screeny.

Fajowy zamek. Zawsze go instaluję.

Cragonmoor. Niezły domek. Koledzy zachwalali, dla mnie średni.

Tamriel Rebuild part2. Świetny i duży mod, niestety wydawany po kawałku. Przywraca do gry tereny Morrowindu, które nie znalazły się w grze a należą do prowincji.


Jest ich oczywiście dużo więcej. Warto mieć wszystko stąd. Przedmiotów, budynków jest cała miara. Ale to jak kto lubi - mnie się podobał mod, który dodawał pierścień zmieniający nad w wampira i odmieniający jak go zdejmowaliśmy. Niestety nie obsługuje wielu ras. Tak więc kwestia gustu

[Dodano po 10 minutach]

A pan moderator mógłby w końcu temat przypiąc
It can’t be outmatched
Odpowiedz
Dzięki wielkie, Cou. Prawdę mówiąc miałem cichą nadzieję, że to właśnie Ty rozpiszesz się na ten temat, dlatego też uznałem, że podane przez Ciebie informacje warto pokazać światu. Innym też mogą się przydać te mądrości.

Temat przypięty. ;p
Czy 643 artykuły na GE nie mówią same za siebie?


Najładniejsza laurka, jaką kiedykolwiek dostałem. Dzięki. (;

Odpowiedz
Dodam swoje trzy grosze, pomimo że temat już nieaktualny.

Ostatnio zachciało mi się znowu grać w Morrka - ach, te wakacje - i mogę polecić kilka pozycji.

Lich King Armor (http://planetelderscrolls.gamespy.com/View.php?view=Mods.Detail&id=7771) Bardzo fajny mod, który dodaję iście epicką zbroję do gry. Oczywiście nazwa nie jest omyłkowa, zbroja + miecz Króla Liczy znajduje się w zamku Karstaag - czy jak się to tam pisze Dostępna jest wersja PL, mam ją na komputerze, ale nie chce mi się szukać na internecie.

Trochę mrocznych zbroi. Tutaj macie recenzję - mi się nie chce za bardzo pisać http://elderscrolls.phx.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=1754

Book rotate - pozwala ładnie układać książki na półkach. Pożyteczne.

Weapon rotate - j.w. tylko dotyczy broni. Dodaje do gry kilka typów stojaków, które mają własne skrypty i można je przesuwać na ścianach (czyt. wyświetla się komunikat ,,Czy chcesz przesunąć?" i odpowiednia opcja)

Skeleta manequin (nie wiem jak się to pisze) - jest wiele modów, które dodają stojaki, ale ten jest najlepszy. Można je przemieszczać, nie ma zgrzytów z żadną zbroją (jak to miało miejsce w Nerevarine Castle (swoją drogą też bardzo fajny mod, ale jak dla mnie trochę przekokszony i gryzie się z modem tu opisywanym oraz z MGE (Morrowind Grafical Ediotor)) Mi jakoś bardziej odpowiadają szkielety jako manekiny, a nie niemalowane drewno.

Pełzacz milioner - prosty, mały mod, który dodaje możliwość sprzedaży wszystkiego u Pełzacza, a on sam jest o wiele bogatszy.

Better books - wchodzi w skład MGE, ale jest warty uwagi nawet osobno. Wg mnie książki wyglądają lepiej.

no.glow - cały magiczny sprzęt nie świeci się już, a nasz bohater nie wygląda jak choinka z lampkami. Co prawda pozostał połysk pod wodą, no ale nie można mieć wszystkiego.

No i teraz pytanie do was. Czy ktoś zna mod poszerzający Tel Uvirith? Najlepiej by było, żeby dodawał też opcję teleportacji pierścienie czy czymś, bo w chwili obecnej muszę mieć na nim ustawione Oznaczenie, a to trochę mi wadzi...
Odpowiedz
← The Elder Scrolls

Mody - Odpowiedź

Wczytywanie...