REDkit – narzędzia modderskie do "Wiedźmina 2"


Wkrótce po premierze pierwszego "Wiedźmina" twórcy zdecydowali się udostępnić dla wszystkich D'jinni – narzędzia modderskie, za pomocą których gracze mogli tworzyć własne przygody. Trzeba przyznać, że takich ruch był strzałem w dziesiątkę, ponieważ stworzono masę mniej lub bardziej rozbudowanych modyfikacji. Jedne z nich dodawały całkowicie nowe przygody, podczas gdy pozostałe sprawiały, że Triss oraz Shani bez jakiegokolwiek wstydu i zażenowania przemierzały ulice Wyzimy prezentując swoje wdzięki. Sporo osób z pewnością zastanawiało się, czy druga cześć przygód Geralta również doczeka się wydania narzędzi modderskich.

wiedźmin 2, red engine, logo

REDzi na swojej stronie postanowili się pochwalić tym, co będą prezentować na tegorocznych targach Gamescom. Twórcy przyznali, że w Kolonii, za zamkniętymi drzwiami, zademonstrowana zostanie potęga REDkita, czyli narzędzia dla osób lubiących tworzyć nowe przygody lub edytować co nieco te aktualne. Niestety, na obecną chwilę twórcy nie podali do publicznej wiadomości żadnych nowych informacji. Za to w sieci można już znaleźć pierwsze pomysły na wykorzystanie REDkita, wśród których znalazło się... stworzenie pierwszego "Wiedźmina" na silniku RED Engine.

Odpowiedz
← Nowości

REDkit – narzędzia modderskie do "Wiedźmina 2" - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...