[IWD1] Problem z lustrzanymi sprite'ami

Witam wszystkich,

pogrywam ostatnio w kapitalnego 'podziemnego' RPGa - Icewind Dale Gold, jest to polska wersja gazetowa DVD (bodajże Click! bądź Play). Ogólnie działa ładnie, za wyjątkiem opcji tzw. lustrzanego odbicia sprite'ów - jest to jedna z opcji w ustawieniach graficznych, która powoduje mniej więcej to, że gdy postać patrzy w prawo i ma tarczę w prawej ręce, to po obróceniu jej w lewo tarcza teleportuje się do lewej ręki (tak, że zawsze jest 'na dole'). Kiedyś ta opcja pozwalała zaoszczędzić trochę pamięci. Bez względu na to, czy ją włączę czy też nie, figurki bohaterów zawsze zachowują się w ten sposób.

Czy jest to znany Wam problem i czy istnieje może jakiś patch? Nie mogę znaleźć nic na necie o tym, więc zastanawiałem się czy nie jest to 'urok' polskiej wersji?

Mój komp to Pentium 4 2.93GHz Prescott (bez HT), 1.5GB RAM DDR2, Radeon HD4650 1GB DDR3.

Podobne rzeczy działy mi się także w innych gierkach opartych na Infinity, w tym także na innych sprzętach (P4 Northwood, Celeron D, Athlon XP, Radeon 9550 AGP).

Dzięki z góry!
Odpowiedz
← Icewind Dale

Problem z lustrzanymi sprite'ami - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...