[GII] Różne ciekawostki

No, więc ostatnio mi się nudziło i znalazłem kilka ciekawych rzeczy.

1. Ja to nazwałem ,,Bezowy szlak" pewnie część z was o tym wie, ale... Za Cavalornem (NK) lub za goblinami mamy taki jakby płaskowyż, na którym jest sporo niebieskich bezów. To widzi przeciętny gracz, ale idąc w lewo znajdziemy zwój z czarem ,,Ognista strzała" i mieszek. To część tajemnicy, bo idąc dalej znajdziemy dziki(na dole) kolejne zwoje (za kępą drzew na lewo kiedy idziecie prosto) i z 7 jaszczurów + 2 szczury. UWAGA Zalecam save, bo kiedy będziecie mordować chrząszcze, które są koło zwojów mogą was zauwarzyć jaszczury czyli = śmierć.

2. Za latarnią Jacka jast cieniostwór, a nad jaskinią z takowym jest szczaw królewski i rdest polny (koło prostego drzewa).

3. Chyba wiecie gdzie jest statek paladynów no nie. Kiedy przejdziecie przez tą jakby jaskinie po prawej są skrzynie idźcie tam. Może byś ciężko, ale zapewniam, że się da. No i happy, bo jest tam mikstura, kilka bełtów, zardzewiały miecz i najcenniejsza rzecz bryłka rudy.

4. Ktoś już o tym pisał, ale tu podam spis i gdzie to jest. Otóż na dachach w porcie jest kilka rzeczy. Po pierwsze kiedy złapiemy Rengaru to patrząc na dach magazynu powinniście zobaczyć mieszek (25SZ) weżcie go i wskoczcie na drugi dach tam po prawej stronie jest zwój (lodowa strzała) dalej skaczcie, aż na dach przed dachem gospody Kardifa po lewej jest mieszek (25SZ). Wskoczcie na dach gospody Kardifa idź dalej i po prawej jest sakiewka (50SZ), a po lewej miód. Teraz się odwróćcie i skaczcie na dach Fellana (koleś z młotkiem) poszukajcie, a znajdziecie smołe (chyba to się tak to pisze). Idżcie, a właściwie to skaczcie do miejsca gdzie jest drzewo od którego zaczeliśmy znajdziecie miksture. To by było na tyle.

5.Dostać się do miasta. Pokaże wam sposób dzięki któremu możemy zdobyś okrągłe 600 EXP. No więc mając bramę po prawej stronie biegniemy prosto mijamy cienioswora (SAVE!!!) i orka. To jest trudne, ale nie niewykonalne teraz skaczemy ze skały (chodzi o to, że kiedy zobaczymy orka to on wyciąga broń i leci na nas robi zamach w powietrzu, a my odskakujemy w prawo i biegniemy po skale na prawo) i biegniemy prosto powinniśmy zobaczyć drzewo skaczemy na skałe biegniemy tutaj MUSIMY zrobić save, bo jest najtrudniejsza część naszej wędrówki. No to teraz idziemy po tym prawdopodobnie się wam nie uda za pierwszym razem. Kiedy dojdziemy do końca skaczemy na dach ,,domku" i biegniemy do Farima. Możemy z nim porozmawiać. Lecimy do wody i płyniemy do Laresa ten daje 500 EXP. Lecimy do Lothara, czysto teoretycznie, bo z nim nie gadamy tylko go wymijamy (SAVE) i idziemy w stronę farmy Lobarta czemu, bo strażnicy nie chcą z nami gadać. Odchodzimy na jakąś odległość zawracamy i gadamy ze strażnikami oddajemy questa z ziołami Constantina (Zdobywając 100 EXP).

6. Kto ma klucze do strażnicy? Pablo, Rangar, Wambo, Ruga i jeden jest w kufrze, gdzie jest złoty talerz Onara i Marii.

7. Koło pieńka, który jest na prawo od drogowskazu( to jest niedaleko schodów do kotlinki obok Khorinie) jest szczaw królewski, korzeń leczniczy i ten od many.

8.Nad jaskinią gdzie jest ork który strzeże teleportu jest martwy strażnik przy którym jest Mikstura lecznicza, 2 najsłabsze mikstury lecznicze i dwa pierścienie (jeden od siły, drugi od ochrony przed bronią)i miecz.

9.Czarna skóra. Tylko dla czeladników u Bospera. Oddajemy Skóre Czarnego Trolla Raulowi. Lejemy go zabieramy skóre i idziemy do Bospera oddajemy. No i mamy 850 SZ i 3 najsilniejsze mikstury lecznicze. Skończyłem i ręce mi odpadają. Chyba też napisałem jednego z najdłuższych postów na świecie.UWAGA Niektóre porady dotyczą tylko G2 + NK. Inne porady mogą ulec drobnej korekcie(albo i dużej).



[Dodano po 6 miesiącach]

Czas na drugą część!

10.Zastanawialiście się kiedyś jaki poziom ma dane NPC? Nie? Można to sprawdzić - pomijając kody oczywiście - bijąc go. Podam przykład Bullko ma 40 level, bo jak go obijemy to dostajemy 400 EXPa. Po prostu dodajemy jedno zero na końcu. To samo tyczy się potworków. Czarny troll 100 level

11. Gdzie jest krew smoka? Oczywiście w smoku, ale nie tylko. W Nocy Kruka w Jarkendarze są zakopane skarby. W jednym jest 1 fiolka smoczej krwi.

12. Aby dostać Akrobatykę trzeba mieć 90 zręczności. PS. Jeśli gracie na kodach ustawcie Zręczność na 89 i wypijcie / zjedzcie coś co podniesie wam Zręczność.
Odpowiedz
5. Po co biegać. Na prawo od bramy masz rozwalony mur o ile dobrze pamiętam. Skaczesz, podciągasz się i z głowy.
Szybko, łatwo, przyjemnie
Cytując moją babcię: sralis mazgalis rewerendus duptus
Odpowiedz
Może u ciebie to tak łatwo idzie, ale u mnie za cholerę nigdy to się nie udało.
Odpowiedz
← Gothic

Różne ciekawostki - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...