W kraju, gdzie sprzedaż rzędu 20 tys. egzemplarzy jest uważana za niemały sukces kasowy, a dany tytuł staje się bestsellerem, takie wyniki robią ogromne wrażenie. Choć w sumie nie powinno to dziwić, skoro minęło już ponad półtora miesiąca od premiery gry, a ta nadal utrzymuje się na pierwszych miejscach w różnorakich rankingach sklepowych. Dzieła CD Projekt RED cieszą się w naszym kraju pięknym fenomenem, śrubując za każdym razem wszelkie rekordy popularności. Siła świata wykreowanego w umyśle Andrzeja Sapkowskiego? Swoiste uniesienie patriotyczne? Słowiańskie klimaty?
Zapewne każdy element w jakimś stopniu odpowiada za sukces „Wiedźmina 2” w naszym kraju. Nie ulega też wątpliwości, że to zwyczajnie solidny cRPG, który idealnie trafia w gusta rodzimych graczy. Dojrzały i mroczny tytuł, nie sprowadzający człowieka do rangi imbecyla na granicy analfabetyzmu, urodzonego z dwoma lewymi rękami oraz zaburzonym procesem postrzegania rzeczywistości. Stanowiący pewną opozycję dla dziwnej wizji komputerowej gry fabularnej, lansowanej przez speców z BioWare. Może już tutaj tkwi główna siła popularności wirtualnych przygód Geralta z Rivii? To po prostu tytuł z najwyższej półki, w który trzeba zagrać.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników sprzedaży. Ponad 100 000 sprzedanych egzemplarzy w pierwszym miesiącu przekroczyło znacznie nasze oczekiwania. Warto przypomnieć, że pierwsza część gry w analogicznym okresie sprzedał się w liczbie 73 000 egzemplarzy, możemy więc mówić o 40% wzroście sprzedaży!” – powiedział Michał Gembicki, dyrektor zarządzający CD Projekt.
„Ponad 100 000 egzemplarzy w rękach graczy to świetny rezultat. Również na świecie Wiedźmin 2: Zabójcy Królów cieszy się znacznie większym zainteresowaniem niż pierwsza część przygód Geralta z Rivii. Pokazuje to, że można osiągnąć rynkowy sukces tworząc grę dedykowaną komputerom PC, która w pełni korzysta z ich możliwości.” – powiedział Adam Badowski, szef projektu z CD Projekt RED.
Tak czy siak, składam gratulacje i życzę kolejnych 100 tys. nabywców, po cichu licząc na przedstawienie kompleksowych wyników sprzedaży z całego świata.