Mój komputer diabli wzięli, co w wypadku nadwornego demonologa nie jest niczym dziwnym. Mimo to starałem znaleźć się jakiekolwiek nowości dotyczące Diablo 3, zanim zupełnie zbiesicie się ich brakiem. Dręczony setkami postów i pytań fanów, Blizzard jak zwykle nie zawiódł. Ustami Community Managera wypluł parę słów o wyglądzie postaci i najnowszych "modyfikacjach" graficznych.
Pierwsza z tych dwóch kwestii dotyczy kreowania wyglądu postaci (rysów jej twarzy, koloru oczu itp.) na początku gry, jak ma to miejsce w większości obecnych cRPG. Blizzard wyklucza taką możliwość, przypominając przytomnie, że Diablo 3 nie jest typowym cRPG, w związku z czym wygląd postaci nie ma większego znaczenia dla gracza ani rozgrywki.
Użytkownicy oficjalnego forum posunęli pomysł połączenia używanych przez postaci umiejętności ze zmianą jej wyglądu (np. Czarodziejka specjalizująca się w czarach zimna miałaby bledszą karnację, widać by było jej chłodny oddech w powietrzu itp.). Również tutaj Bashiok odpowiada, że istniejąca obecnie ilość efektów zaklęć czy trucizn wpływająca na wygląd postaci w połączeniu z taką graficzną atrakcją czyniłaby rozgrywkę nieczytelną. Gracz nie mógłby wówczas szybko zorientować się, w jakim stanie i pod czego wpływem znajduje się jego bohater.
Druga ze wspomnianych spraw, o której poinformował Bash, to nowe efekty świetlne towarzyszące najeżdżaniu kursorem na wejścia (i wyjścia) do (albo z) podziemi i innych lokacji. Ot, taki teoretycznie niezauważalny, acz potrzebny detal. Istna rewolucja.