[Dungeon Siege II] Poradnik

Odnośnie Liczenia Obrażeń na Sekundę (ONS):
Czy porównując 2 bronie dodajemy też różne bonusy np. 50% do obrażeń i dopiero wtedy liczy się min. i max. obrażenia? A może powinno się brać pod uwagę dane z okienka umiejętności tzn. min. i max obrażenia zamiast tych tylko od broni? Dlaczego? Bo wydaje mi się, że wtedy wszystkie bonusy z używanej broni są dodane. Może się mylę...
Odpowiedz
Mag bojowy(zwany tutaj bitewnym) nie używa zaklęć opartych o zimno(takie ma mag natury). Ogranicza się do ognia, błyskawic i magii śmierci
Odpowiedz
Bez skrupułów skopiowane z poradnika niejakiego Barry Scott Will'a
Jedyny trud,jaki Ekhtelion sobie zadał,to dość rzetelnie przetłumaczenie(niestety niekompletne)
Za to więc i tylko za to, dziękujemy:)

Tutaj proof - http://www.cheathappe...ds2_basics.asp

Have a good day
Odpowiedz
To art z 2006 roku... jednak masz rację, widać, że przetłumaczone.

Odpowiednia informacja pojawiła się w artykule. Dzięki!
- Tak, tak. Ja za każdym razem mówię co innego. - Aha. I?

- I nic. Uważam to za cnotę. (...) Dziennikarka pyta mnie, czemu ciągle zmieniam zdanie, a ja jej odpowiadam: "Żeby się uwiarygodnić". - "Uwiarygodnić"?

- Oczywiście. Bo zawsze mówię to, co w danej chwili czuję. Nie kalkuluję, nie kombinuję. Uwiarygodniam się przez to, że sobie zaprzeczam. - Przewrotne.

- Tak. I jutro temu zaprzeczę.
Odpowiedz
Odnośnie ONS chciałbym zauważyć iż DSII co mi się właśnie podoba NIE ogranicza się tylko do nich, a nawet pokazuje iż można inaczej. Dokładnie chodzi mi ONC (obrażenia na cios) o których mowa dokładnie akapit wcześniej - Moc. Sporo mocy(ponad połowa) ma obrażenia procentowe i jedno uderzeniowe, dla takich zagrań ONS wynosi 0, a gra nie tylko daje przedmioty z przyspieszeniem regeneracji mocy, ale nawet niektóre klasy je mają. Nie wiem jakie bronie zostały użyte, ale użyję ich jako bazy:

Cel 1lvl = ~1500%/cel, Piorunujący Strzał 1lvl(P.S.) = ~1200%/kilka celów
Kusza 165 - 97
Um.Cel 2475 - 1455
Um. P.S. 1980 - 1164
Łuk 134 - 78
Um. Cel 2100 - 1170
Um. P.S. 1608 - 936

Jak widać łuk (chociaż jestem ich zwolennikiem) musiałby zadać dodatkowe 3-5 ciosów, a to wpływa na ONS (kusza w tym czasie zada 2-3 ciosy więc łuk musi oddać kolejne aby tylko dorównać). Nie można także zapomnieć iż procenty rosną z poziomem Mocy:

Cel na 3lvl u mojego Snajpera 34lvl ma ponad 4500%
Kusza 7425 - 4365
Łuk 6030 - 3510

Okrutny Atak - 1500%
2r: 143 - 90 = 2145 - 1350
1r: 105 - 67 = 1575 - 1005

Nie można także zapomnieć iż wojownik z tarczą ma procentowe szanse na zablokowanie nią ataku i oddanie ciosu, który zmieni ONS.

Moje zdanie
ONS liczy się raczej dla magów, których Um. maja parametry stałe, a nie procentowe. Należy jednak grać tak aby mieć z tego "frajdę"
Odpowiedz
← Artykuły

[Dungeon Siege II] Poradnik - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...