Zapraszamy do zapoznania się z artykułem "Poradnik", znajdującym się w dziale "Dungeon Siege II". Komentuj, dyskutuj, dziel się z innymi swoim zdaniem!
[Dungeon Siege II] Poradnik
Gość_urden*
#2
Odnośnie Liczenia Obrażeń na Sekundę (ONS):
Czy porównując 2 bronie dodajemy też różne bonusy np. 50% do obrażeń i dopiero wtedy liczy się min. i max. obrażenia? A może powinno się brać pod uwagę dane z okienka umiejętności tzn. min. i max obrażenia zamiast tych tylko od broni? Dlaczego? Bo wydaje mi się, że wtedy wszystkie bonusy z używanej broni są dodane. Może się mylę...
Czy porównując 2 bronie dodajemy też różne bonusy np. 50% do obrażeń i dopiero wtedy liczy się min. i max. obrażenia? A może powinno się brać pod uwagę dane z okienka umiejętności tzn. min. i max obrażenia zamiast tych tylko od broni? Dlaczego? Bo wydaje mi się, że wtedy wszystkie bonusy z używanej broni są dodane. Może się mylę...
Gość_galaxian*
#4
Bez skrupułów skopiowane z poradnika niejakiego Barry Scott Will'a
Jedyny trud,jaki Ekhtelion sobie zadał,to dość rzetelnie przetłumaczenie(niestety niekompletne)
Za to więc i tylko za to, dziękujemy:)
Tutaj proof - http://www.cheathappe...ds2_basics.asp
Have a good day
Jedyny trud,jaki Ekhtelion sobie zadał,to dość rzetelnie przetłumaczenie(niestety niekompletne)
Za to więc i tylko za to, dziękujemy:)
Tutaj proof - http://www.cheathappe...ds2_basics.asp
Have a good day
To art z 2006 roku... jednak masz rację, widać, że przetłumaczone.
Odpowiednia informacja pojawiła się w artykule. Dzięki!
Odpowiednia informacja pojawiła się w artykule. Dzięki!
Gość_Czapa*
#6
Odnośnie ONS chciałbym zauważyć iż DSII co mi się właśnie podoba NIE ogranicza się tylko do nich, a nawet pokazuje iż można inaczej. Dokładnie chodzi mi ONC (obrażenia na cios) o których mowa dokładnie akapit wcześniej - Moc. Sporo mocy(ponad połowa) ma obrażenia procentowe i jedno uderzeniowe, dla takich zagrań ONS wynosi 0, a gra nie tylko daje przedmioty z przyspieszeniem regeneracji mocy, ale nawet niektóre klasy je mają. Nie wiem jakie bronie zostały użyte, ale użyję ich jako bazy:
Cel 1lvl = ~1500%/cel, Piorunujący Strzał 1lvl(P.S.) = ~1200%/kilka celów
Kusza 165 - 97
Um.Cel 2475 - 1455
Um. P.S. 1980 - 1164
Łuk 134 - 78
Um. Cel 2100 - 1170
Um. P.S. 1608 - 936
Jak widać łuk (chociaż jestem ich zwolennikiem) musiałby zadać dodatkowe 3-5 ciosów, a to wpływa na ONS (kusza w tym czasie zada 2-3 ciosy więc łuk musi oddać kolejne aby tylko dorównać). Nie można także zapomnieć iż procenty rosną z poziomem Mocy:
Cel na 3lvl u mojego Snajpera 34lvl ma ponad 4500%
Kusza 7425 - 4365
Łuk 6030 - 3510
Okrutny Atak - 1500%
2r: 143 - 90 = 2145 - 1350
1r: 105 - 67 = 1575 - 1005
Nie można także zapomnieć iż wojownik z tarczą ma procentowe szanse na zablokowanie nią ataku i oddanie ciosu, który zmieni ONS.
Moje zdanie
ONS liczy się raczej dla magów, których Um. maja parametry stałe, a nie procentowe. Należy jednak grać tak aby mieć z tego "frajdę"
Cel 1lvl = ~1500%/cel, Piorunujący Strzał 1lvl(P.S.) = ~1200%/kilka celów
Kusza 165 - 97
Um.Cel 2475 - 1455
Um. P.S. 1980 - 1164
Łuk 134 - 78
Um. Cel 2100 - 1170
Um. P.S. 1608 - 936
Jak widać łuk (chociaż jestem ich zwolennikiem) musiałby zadać dodatkowe 3-5 ciosów, a to wpływa na ONS (kusza w tym czasie zada 2-3 ciosy więc łuk musi oddać kolejne aby tylko dorównać). Nie można także zapomnieć iż procenty rosną z poziomem Mocy:
Cel na 3lvl u mojego Snajpera 34lvl ma ponad 4500%
Kusza 7425 - 4365
Łuk 6030 - 3510
Okrutny Atak - 1500%
2r: 143 - 90 = 2145 - 1350
1r: 105 - 67 = 1575 - 1005
Nie można także zapomnieć iż wojownik z tarczą ma procentowe szanse na zablokowanie nią ataku i oddanie ciosu, który zmieni ONS.
Moje zdanie
ONS liczy się raczej dla magów, których Um. maja parametry stałe, a nie procentowe. Należy jednak grać tak aby mieć z tego "frajdę"