Co sądzicie o tym, IMHO, przegiętym panu?? zwłaszcza jeśli ma stuff np. enigma czako Hoto storma or something?? gra polega na klikaniu jak najszybciej prawym klawiszem, nawet nie trzeba patrzec w ekran... kuznia na hellu to cos ok. pół minuty diablo 3-4.. czy to nie wypacza gry??
[Diablo] HammerPala
Taa przyznaje racje- Hammerdierzy są zdeczka przegięci- są najlepszymi postaciami do PvM a z dobrym ekwipunkiem potrafią nawet w PvP zaszarżować. Mój kumpel grał takim i mającym kilka skillerów, sojki na rękach, enigme na sobie, hoto trzymając i czako na głowie mając, i tą najlepszą tarcze [onlyforPal] poprostu szedł jak dziki guziec. A jak już się ma w teamie 2 średnich Hammerów i czarke , to może spokojnie tłuc diablo clona.
Ale na duellu, Hammerdier ma tą wade że puszczając młotki musi stać a wtedy dość łatwo go na daleki zasięg zniszczyć- ja np. bez problemu kopałem średnich Hammerów Windruidem, poprostu latałem wokół nich z huraganem i co jakiś czas tornado pod nogi.
Czarki i Bowazonki też kopią go z niezłych skutkiem- schody zaczynają się gdy taki palek ma enigme i pojawia się nam przed nosem serwując młotka. :mrgreen:
Czarki i Bowazonki też kopią go z niezłych skutkiem- schody zaczynają się gdy taki palek ma enigme i pojawia się nam przed nosem serwując młotka. :mrgreen:
Wiesz Hammer na duelu ma ta właściwośc że młotki latają dosyć losowo-toznaczy niby mają trajektorie ale jest ona strasznie "zakręcona"- i często jest to sprawa szczęscia czy dostaniesz czy nej. Pozatym [przyjmując że gram druidem] dla Pala moje tornada z bliska [dmg 4000 i wyska sztbostrzelność] połączone z tornadem też sa dosyć niebepieczne. Mam pytanie- czy puszczenia wira [twistera na ang] potrafi ogłuszyć Pala tak by przerwał szarże?
zelot z dobrym ekwipunkiem i dobrze zrobiony rozwala uber trójce w kilka minut sam czego hammer nie zrobi jeszcze lepszy smiter ale to nie ten topic
hammer jest dobry bo zaiwania jak koliber po 14 kawach wszędzie wejdzie i w ogóle
hammer jest dobry bo zaiwania jak koliber po 14 kawach wszędzie wejdzie i w ogóle