Z najnowszego podcastu znajdującego się na stronie Blizzarda, można dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy dotyczących postępów w tworzeniu oczekiwanej przez miliony gry – Diablo 3.
Główny projektant, Jay Wilson wyjawił, że gra od strony technicznej jest niemal ukończona i teraz twórcy mogą skupić się na zawartości, która przygotowywana jest liniowo – świat Diablo 3 powstaje w takiej kolejności, w jakiej pozna go gracz.
O ile graficy na dzień dzisiejszy zajmują się drugim aktem, tak reszta twórców utknęła w pierwszym, szlifując zadania i pracując nad tajemniczymi „ważnymi elementami”, których póki co… Blizzard nie ujawnił.
Dobrze wróżą zapewnienia głównego projektanta: „Jeśli nie przerobiliśmy czegoś pięć razy, nie zasługuje na to, by trafić do gry. Taką mamy politykę.”
Postępy cieszą, jednak dają również do zrozumienia, że premiera jeszcze daleko przed nami…