Czy ktoś oprócz mnie miał styczność z produkcją taką, jak Blade of Darkness? Jest to wspólne dzieło firm Severance i Codemaster (fanom Commodore znanej dzięki Dizzy'iemu ). Wyprodukowano to w roku 1998 na silniku "Python", który dzięki cieniowaniu i oświetleniu powala z nóg Gothica I. Choć dość prosta i liniowa, jest to jednak bardzo klimatyczna i dobra gra, oferująca 4 różne klasy postaci z nieco zmodyfikowaną fabułą dla każdej z nich, indywidualnymi combosami oraz ukrytymi lokacjami i łamigłówkami. System walki jest o wiele ciekawszy niż w Gothicu, inteligencja przeciwników przyzwoita. Do tego dochodzi fenomenalna muzyka i nastrój, a także tytuły przyznawane za ilość zapisywanych gier (od "awesome", przez "heroic", "normal", "caucious", "overcausious" do "lame"), co kusi gracza do przechodzenia całego długiego i trudnego poziomu na jednym zapisie lub całkowicie bez niego. Największą zaletą tej gry jest fizyka przedmiotów, które upuszczamy i niszczymy (butelki, pudla, beczki), która lokuje się na poziomie (bez zbędnej przesady) Obliviona. Pomimo tych wszystkich zalet produkcja ta rozeszła się praktycznie bez echa w świecie gier komputerowych. W internecie znaleźć można zaledwie kila pobieżnych recenzji zarzucających grze przeciętność i średnią jakość w porównaniu choćby do Gothica. Stąd też moje pytanie (bo grałem w tę grę wielokrotnie) czy ktoś z Was zna i gra lub grał w ową grę?