Żaden z potworów nie był w stanie powstrzymać Geralta z Rivii w podboju całego świata. Okazuje się bowiem, że po dwunastu miesiącach od premiery, epicka gra RPG sprzedała się na całym świecie w ponad milionie kopii! Sukces ten wydaje się być jeszcze większym, ponieważ Wiedźmin został wydany na „martwą” platformę, co z reguły znacznie utrudnia wybicie się spośród reszty.
Ogromny wpływ na osiągnięcie tego znakomitego wyniku miała wydana parę tygodni temu gra Wiedźmin: Edycja Rozszerzona, będąca ulepszeniem wersji zeszłorocznego hitu. Członkowie CD Projekt RED poświęcili prawie rok na analizę sugestii fanów oraz poprawianie przeróżnych aspektów gry, dzięki czemu w końcu mogli wydać ją w udoskonalonej, finalnej wersji, która cieszy się jeszcze większym uznaniem niż poprzednik.
„Stworzyliśmy Wiedźmina z myślą, by stać się uznanym studiem, które osiągnęło sukces tworząc gry dla swych fanów. Produkcja Wiedźmina i Wiedźmina: Edycji Rozszerzonej kosztowała nas ponad 11 milionów dolarów, więc jest nam miło, że choć część tych kosztów się zwróciła!” – powiedział Adam Kiciński, dyrektor zarządzający studia CD Projekt RED. – „Sukces gry Wiedźmin umocnił nas w przekonaniu, że będziemy w przyszłości w stanie tworzyć gry takie jak chcemy – i jakie fani chcą, a niesamowity odzew jaki otrzymaliśmy od wiedźmińskiej społeczności ugruntował tą pewność, że podążamy we właściwym kierunku. Naprawdę nie bylibyśmy w stanie osiągnąć tak wielkiego sukcesu bez wsparcia graczy.”
„To dla nas zaledwie początek” – powiedział Michał Kiciński, szef firmy CD Projekt, wydawcy gry Wiedźmin. – „W świecie Wiedźmina jest wciąż wiele miejsc nieodkrytych i oczywiście jest również szerokie grono osób, które z radością zobaczyłoby grę na konsolach... jesteśmy oczywiście studiem tworzącym przede wszystkim gry na PC, ale nigdy nic nie wiadomo! Zdążyliśmy już odkryć nasz projekt dystrybucji klasycznych tytułów GOG.com, co więcej, zamierzamy go dynamicznie rozwijać w nadchodzących miesiącach. Jesteśmy również bliscy przerwania milczenia odnośnie naszego multiplatformowego projektu tworzonego przez Metropolis Software, w której to firmie zdobyliśmy pakiet większościowy. Nic więc dziwnego, że jesteśmy bardzo podekscytowani przyszłością i sądzimy, że gracze również będą!”