Marvin Dreamwalker

Cześć, jestem tu nowy. Kilka słów o mnie:
Radosław Jan z Jelcza-Laskowic (k. Wrocławia)
Jestem studentem informatyki i matematyki (nie pytajcie na którym roku jestem). RPG zajmuję się odkąd jestem na studiach (jakoś tak się złożyło, przez co łatwiej mi pamiętać). A więc będą to już cztery lata.
Zaczynałem od prowadzenia sesji, prowadziłem D&D, o którym do dziś wszyscy moi gracze lubią wspominać wyśmiewając moje i swoje głupie błędy (np to że w pożarze spaliło im się złoto :> - "no stopiło się i wsiąkło w ziemię").
Od pewnego czasu zacząłem interesować się dwoma rzeczami, które pewnie zdominują moje erpegowe zainteresowania - Świat Mroku i Larpy. W Larpach gram od póltora roku i mam już za sobą debiuty jak larpowy MG. (Następny larp, którego będę współtworzył odbędzie się na Niuconie).
Jestem luźno związany ze wrocławski stowarzyszeniem Wielosfer - znam kilka osób, bywam na ich larpach, ale jakoś mnie nie korciło żeby pokusić się o jakąś szerzej zakrojoną współpracę (może dlatego, że nie lubią D&D? :>)
Co do twórczości erpegowej - wymyślałem sporo przygód, ale większość miała spisane tylko główne założenia, bo z doświadczenia wiem, że moi gracze (szczególnie) mają dar do schodzenia w bok tak bardzo jak się da. Wielokrotnie mówiłem sobie, że "ta przygoda jest świetna, można by ją spisać" ale jakoś nigdy się za to nie umiałem zabrać, albo bałem się że spisana na kartce straci na atrakcyjności? Nie wiem.
Mam na swoim koncie też kilka prestiżówek i czarów, z których chyba jednak żaden nie był na tyle genialny abym chciał pochwalić się tym publicznie, co jakiś czas coś dorzucam do tej twórczości i w końcu muszę się do tego zabrać na poważnie i dopracować co się da.
Ciągle rozmyślam o stworzeniu własnego świata albo własnego systemu (ale po poznaniu nwoda własny system odszedł na bok, bo mechanika świata mroku bardzo mi się spodobała). Koncepcje się zmieniały, dochodziło nowe pomysły, ale wszystko nadal tkwi zamknięte w mojej wyobraźni.