[Torment] Problemy, nieścisłości.

Tak, odbieram sobie całą zabawę, wiem. Gram z poradnikami, z solucją. Oto lista spraw, które mi się nie zgadzają, nie pojawiły się (choć podobno powinny), których nie mogę znaleźć, pytania które mnie trapią...itp.

1. Barkis (karczmarz w gospodzie pod gorejącym...) ponoć ma zlecić rozmowę z Mochai. Nie zlecił...

2. Aleja Niebezpiecznych Węglów - Zgniły William, Krystal, Czarny Tulipan - kogo najlepiej posłuchać? Czarny Tulipan nie ma żadnego wojska, więc jego od razu stwierdziłam, że zabiję, ale może się mylę? Czytałam, że wybór należy do mnie i jest bez większego znaczenia, ale może ktoś więcej płaci niż pozostali...?

3. Plac szmaciarzy - gdzie jest przyjaciel Szpiku, chatka bez wyjścia i Jarym? Tych trzech punktów nie mogę zlokalizować. Dużo tracę?

4. Katakumby, Anamoli - ponoć można powiedzieć, że "bójka nie spodobałaby się Pani Bólu"... ale jakoś nie mam tej opcji, a wydaje mi się, że może to zależeć od charyzmy i inteligencji - oba wskaźniki powyżej normy, bo właśnie im poświęcam najwięcej uwagi.

5. Chada w ogóle nie znalazłam, to raz, a dwa - jak z nim gadać, kiedy wszyscy tam napotkani są moimi wrogami? Czyżby zostawał neutralny, tak jak Ei-Vene w Kostnicy? (to oczywiście mogę sama sprawdzić, ale najpierw muszę zobaczyć, czy mogę się jeszcze raz tam w ogóle dostać)

6. Glif Strażniczy - rozumiem, że żeby powiedział o tym kto zna to słowo do Karafki, trzeba pogadać z nim przed polaniem wodą... ech, mam za dobre serce, za szybko chciałam przynieść mu ulgę

7. Labirynt Myśli, tam lepiej Mantoukowi powiedzieć, że Milczący nie żyje, czy z nim powalczyć i go nie uświadamiać? (zdaje się, ze obiecałam, że nie będę tego rozgłaszać, ale nie pamiętam)

8. Moim problemem dalej jest Soe, już raz o tym pisałam. Nie mogę się go pozbyć, bo jest odporny na broń nawet po zamienieniu w szczurołaka czy w co on się tam przemienia...

9. Z nagrobka - "nie ufaj czaszce" - coś w tym jest na serio? bo z rozmowy z Mortim za wiele nie wynika....

10. Zagadka Stropionego Szkieletora, przy inteligencji 15 nie mogę jej rozwiązać? Coś im się pomyliło, czy co? Przecież jak się tam pierwszy raz idzie, to nie można aż tak wysokiego poziomu zdobyć, żeby dać więcej w int, a przy rozdawaniu punktów postaci trzeba też uwzględnić inne cechy (ja daję int, mdr, char)

11. No i najbardziej denerwująca mnie w tej chwili sprawa. Rozmawiam z Upadłym, tłumaczy mi Dak'kon, (sama rozumiem język Upadłego) i prócz podejrzliwych pytań, czy Dak'kon mówi mi wszystko, nie mogę go przyłapać na zatajaniu informacji! Why? A przecież później miała z tego taka ciekawa rozmowa wyniknąć

12. Będąc magiem można uczyć się o kręgu Zerthimona - czytać go itd... ale po przeczytaniu trzeciego kręgu w rozmowie gdzie dak'kon pyta czego się nauczyłem(nauczyłam...) jest tylko jedna odpowiedź, która jest nieprawidłowa... czy to znaczy, że muszę wyższy poziom maga zdobyć, bo mi się więcej w łepetynie nie mieści, czy co??
-przeczytałam, wymagana mądrość, jak widać mam za niską, heh... ale i tak to przejdę jakoś...

13. Jeśli po oddaniu kuli Faradowi chcę jeszcze załatwić kilka spraw w wiosce, to co potem zrobić, żeby Anna nas przetransportowała pod wrota? Muszę iść tą samą drogą, którą przyszłam??

i to na razie tyle. Ach, jak pięknie, 13 punktów oczywiście jest jeszcze sprawa Ojo no i znalezienia Szpetnego, ale o tym już sobie poczytałam w innych tematach, więc nie piszę już, żeby nie psuć pięknej liczby 13 xD

Liczę, że choć na część niejasności dostanę odpowiedź

Lu
Odpowiedz
Od razu mówię, że w Planescape grałem bardzo dawno, więc może być dużo domysłów i nieścisłości Jakby co

Cytat

1. Barkis (karczmarz w gospodzie pod gorejącym...) ponoć ma zlecić rozmowę z Mochai. Nie zlecił...


Dobrze pogadaj z Karczmarzem. O ile dobrze pamiętam to będzie rozmowa w sprawie Twojego oka i długu jaki musisz za nie zapłacić. Coś z szukaniem roboty i darmowych bełtach, albo zmniejszeniu długo o 200 sztuk złota. Chyba

Cytat

2. Aleja Niebezpiecznych Węglów - Zgniły William, Krystal, Czarny Tulipan - kogo najlepiej posłuchać? Czarny Tulipan nie ma żadnego wojska, więc jego od razu stwierdziłam, że zabiję, ale może się mylę? Czytałam, że wybór należy do mnie i jest bez większego znaczenia, ale może ktoś więcej płaci niż pozostali...?


Większego znaczenia (chyba) nie ma. O ile dobrze wiem to w tym sporze Krystal reprezentuje dobro, Zgniły William zło, a Czarny Tulipan raczej jest neutralny. Kwoty są chyba takie same lub podobne, zależy od Twojego sumienia.

Cytat

3. Plac szmaciarzy - gdzie jest przyjaciel Szpiku, chatka bez wyjścia i Jarym? Tych trzech punktów nie mogę zlokalizować. Dużo tracę?


Koło siedziby Współgrobca się on kręci Poszukaj dobrze. A co tracisz ? Przeklęty pierścień polepszających klasę pancerza bodajże.

Cytat

4. Katakumby, Anamoli - ponoć można powiedzieć, że "bójka nie spodobałaby się Pani Bólu"... ale jakoś nie mam tej opcji, a wydaje mi się, że może to zależeć od charyzmy i inteligencji - oba wskaźniki powyżej normy, bo właśnie im poświęcam najwięcej uwagi.


Mądrość też jest ważna. Widocznie jednak masz nie wystarczające statystyki, aby wykręcić się od walki.

Cytat

5. Chada w ogóle nie znalazłam, to raz, a dwa - jak z nim gadać, kiedy wszyscy tam napotkani są moimi wrogami? Czyżby zostawał neutralny, tak jak Ei-Vene w Kostnicy? (to oczywiście mogę sama sprawdzić, ale najpierw muszę zobaczyć, czy mogę się jeszcze raz tam w ogóle dostać)


Chad to trup (a właściwie szkielet) leżący niedaleko Ziem Umarłych. Leży on, że tak powiem, na ziemi i nie jest on zwykłym NPC. Poszukaj zwłok koło tej lokacji i jak nad którymiś pojawi Ci się znak zapytania, to kliknij. Powinna się pojawić opcja dialogowa. Musisz także posiadać umiejętność Gadaj-Kości-Opowieści (do nauczenia u Czerstwej Mary). Trochę pokrętnie to wytłumaczyłem, ale mam nadzieje, że zrozumiesz

Cytat

6. Glif Strażniczy - rozumiem, że żeby powiedział o tym kto zna to słowo do Karafki, trzeba pogadać z nim przed polaniem wodą... ech, mam za dobre serce, za szybko chciałam przynieść mu ulgę


A nie powiedział. Kurcze, to dziwne :'/ Możesz z nim rozmawiać czy nie ?

Cytat

7. Labirynt Myśli, tam lepiej Mantoukowi powiedzieć, że Milczący nie żyje, czy z nim powalczyć i go nie uświadamiać? (zdaje się, ze obiecałam, że nie będę tego rozgłaszać, ale nie pamiętam)


Ja bym go tam ciachnął, tak dla czystości sumienia Skoro obiecałaś i złamałeś przyrzeczenie, to możne Ci się pogorszyć charakter (ale niekoniecznie). Od Ciebie zależy.

Cytat

8. Moim problemem dalej jest Soe, już raz o tym pisałam. Nie mogę się go pozbyć, bo jest odporny na broń nawet po zamienieniu w szczurołaka czy w co on się tam przemienia...


Bo każdy Szczurołak jest odporny na zwykła broń. Tylko magią go załatwisz Ale łatwe i przyjemne rozwiązanie problemu podał bobekzagłady, po prostu nie gadaj z Soe po odkryciu jego prawdziwej formy, tylko leć do Hargrimma, a on załatwi sprawę.

Cytat

9. Z nagrobka - "nie ufaj czaszce" - coś w tym jest na serio? bo z rozmowy z Mortim za wiele nie wynika....


Się w trakcie rozkręcania fabuły rozwiąże Jak będziesz miała Nie-Sławę w drużynie to pogadaj z nią o Morte, dowiesz się czegoś ciekawego. Potem weź go na spytki i czaszka zacznie gadać Ale o tym sza...

Cytat

10. Zagadka Stropionego Szkieletora, przy inteligencji 15 nie mogę jej rozwiązać? Coś im się pomyliło, czy co? Przecież jak się tam pierwszy raz idzie, to nie można aż tak wysokiego poziomu zdobyć, żeby dać więcej w int, a przy rozdawaniu punktów postaci trzeba też uwzględnić inne cechy (ja daję int, mdr, char)


Jeżeli mam być szczery, to mi się to nigdy nie udawało (a grałem wiele razy). Ja osobiście olewałem te zadanie

Cytat

11. No i najbardziej denerwująca mnie w tej chwili sprawa. Rozmawiam z Upadłym, tłumaczy mi Dak'kon, (sama rozumiem język Upadłego) i prócz podejrzliwych pytań, czy Dak'kon mówi mi wszystko, nie mogę go przyłapać na zatajaniu informacji! Why? sad.gif A przecież później miała z tego taka ciekawa rozmowa wyniknąć sad.gif


Może za wcześnie ? Przyjdź później

Cytat

12. Będąc magiem można uczyć się o kręgu Zerthimona - czytać go itd... ale po przeczytaniu trzeciego kręgu w rozmowie gdzie dak'kon pyta czego się nauczyłem(nauczyłam...) jest tylko jedna odpowiedź, która jest nieprawidłowa... czy to znaczy, że muszę wyższy poziom maga zdobyć, bo mi się więcej w łepetynie nie mieści, czy co??
-przeczytałam, wymagana mądrość, jak widać mam za niską, heh... ale i tak to przejdę tongue.gif jakoś...


Tak, musisz mieć wyższe statystyki. Pakuj nadal w to co pakujesz (mąd, int, cha) i po każdym dodaniu spróbuj rozwiązać krąg. W końcu się uda.

Cytat

13. Jeśli po oddaniu kuli Faradowi chcę jeszcze załatwić kilka spraw w wiosce, to co potem zrobić, żeby Anna nas przetransportowała pod wrota? Muszę iść tą samą drogą, którą przyszłam??


Owszem

Mam nadzieje, że coś tam pomogłem i choć cześć problemów rozwiałem :')
Odpowiedz

Cytat

2. Aleja Niebezpiecznych Węglów - Zgniły William, Krystal, Czarny Tulipan - kogo najlepiej posłuchać? Czarny Tulipan nie ma żadnego wojska, więc jego od razu stwierdziłam, że zabiję, ale może się mylę? Czytałam, że wybór należy do mnie i jest bez większego znaczenia, ale może ktoś więcej płaci niż pozostali...?

ja zrobiłem tak, że najpierw wytłukłem jedną grupę, później też na zlecenie czarnego tulpiana drugą grupę, a na koniec gdy czarny tulipan chciał ze mną walczyć to powiedziałem mu, że jestem nieśmiertelny i to nie ma sensu. On wtedy z dumą stwierdza, że jestem wieczny i nie chce ze mną walczyć. Mi się takie rozwiązanie bardzo podobało, więc postanowiłem je polecić

Cytat

10. Zagadka Stropionego Szkieletora, przy inteligencji 15 nie mogę jej rozwiązać? Coś im się pomyliło, czy co? Przecież jak się tam pierwszy raz idzie, to nie można aż tak wysokiego poziomu zdobyć, żeby dać więcej w int, a przy rozdawaniu punktów postaci trzeba też uwzględnić inne cechy (ja daję int, mdr, char)

Mi się udało gy grałem sam (byłem magiem) i miałem około 18 inteligencji już na tym etapie gry mądrości i charyzmy tak samo.
Odpowiedz
Jeszcze tak trochę rozmyślałem nad szóstką i doszedłem do wniosku, że tu właśnie Chad może pomóc. Bo on podaje lokalizacje karafki, więc może i przy okazji szepnie kto może wiedzieć gdzie znajduje się osoba znająca słowo-klucz ?
Odpowiedz

Cytat

12. Będąc magiem można uczyć się o kręgu Zerthimona - czytać go itd... ale po przeczytaniu trzeciego kręgu w rozmowie gdzie dak'kon pyta czego się nauczyłem(nauczyłam...) jest tylko jedna odpowiedź, która jest nieprawidłowa... czy to znaczy, że muszę wyższy poziom maga zdobyć, bo mi się więcej w łepetynie nie mieści, czy co??
-przeczytałam, wymagana mądrość, jak widać mam za niską, heh... ale i tak to przejdę tongue.gif jakoś...


Żeby odkryć i zrozumieć ostatni z Kręgów Zerthimona trzeba mieć 18 Inteligencji i 19 Mądrości. Tatuaże z salonu Upadłego mogą Ci w tym pomóc. [ jeden daje +2 do Mądrości a drugi +2 do Int].
PS: Z własnego doświadczenia wiem że Inteligencja i Mądrość są bardziej przydatne od charyzmy, wiec sugeruję skupić się właśnie na nich.
[font=\"Times New Roman\"]Jeśli chcesz się przysłużyć rozwojowi nauki, [color=\"#FFD700\"]kliknij tu.[/font][/color]
[dla dobra mojej pracy magisterskiej, proszę Cię, chciej \"\"]




I Am A: Lawful Neutral Human Monk (3rd Level)


[font=\"Comic Sans MS\"]\"If you want happiness for a week, go on a vacation.
If you want happiness for a month, get married.
If you want happiness for a year,... inherit wealth.
If you want happiness for a lifetime, learn to love what you do.\"
[/font]
Odpowiedz
Dzięki, w kilku miejscach pomogliście, w kilku sama dałam radę i jakoś się żyje:P Obecnie jestem w Dzielnicy Urzędników i mam kolejny drobny problem (póki co tylko jeden, aż dziwne...). Kesai-Serris, jedna z uczennic w tym przybytku zaspokojenia potrzeb intelektualnych - już się dowiedziałam, że jest córką Raveli, już wszystko załatwione... ale właśnie, tu jest problem. Rzekomo (cytuję):"Jeśli mamy przy sobie chusteczkę(a jest ich sporo w szafkach nocnych i komodach przybytku), Kesai upuści sobie trochę krwi, a my uzyskamy klucz do portalu prowadzącego do Labiryntu Raveli" No i tu jest zagadka, bo po ostatecznej rozmowie z Kesai (pomimo posiadania chustki) było tylko tyle, że chciała uronić łzę, ale jej się nie udało. Żadnej krwi, żadnej prośby o chusteczkę ani możliwości jej podania, no i dalej już nawet nie można w dialogu poruszyć tematu matki Kesai.
No i teraz, czy to jest jedyny klucz do portalu? A może mogę go inaczej zdobyć? Albo muszę jeszcze najpierw z kimś porozmawiać? Z kim? nie mam pomysłu:( Proszę o podpowiedź
Lu


- - - - - - - - - - - - - -*****- - - - - - - - - - - - - -


P.S - komentarze do poprzednich postów.

1. Barkis (karczmarz w gospodzie pod gorejącym...) ponoć ma zlecić rozmowę z Mochai. Nie zlecił...

Dobrze pogadaj z Karczmarzem. O ile dobrze pamiętam to będzie rozmowa w sprawie Twojego oka i długu jaki musisz za nie zapłacić. Coś z szukaniem roboty i darmowych bełtach, albo zmniejszeniu długo o 200 sztuk złota. Chyba

-chyba dalej mi nie zlecił...chyba zapomniałam o tym:x trudno.


2. Aleja Niebezpiecznych Węglów - Zgniły William, Krystal, Czarny Tulipan - kogo najlepiej posłuchać? Czarny Tulipan nie ma żadnego wojska, więc jego od razu stwierdziłam, że zabiję, ale może się mylę? Czytałam, że wybór należy do mnie i jest bez większego znaczenia, ale może ktoś więcej płaci niż pozostali...?

Większego znaczenia (chyba) nie ma. O ile dobrze wiem to w tym sporze Krystal reprezentuje dobro, Zgniły William zło, a Czarny Tulipan raczej jest neutralny. Kwoty są chyba takie same lub podobne, zależy od Twojego sumienia.

-no problemo.


3. Plac szmaciarzy - gdzie jest przyjaciel Szpiku, chatka bez wyjścia i Jarym? Tych trzech punktów nie mogę zlokalizować. Dużo tracę?

Koło siedziby Współgrobca się on kręci wink.gif Poszukaj dobrze. A co tracisz ? Przeklęty pierścień polepszających klasę pancerza bodajże.

-znaleziony:)


4. Katakumby, Anamoli - ponoć można powiedzieć, że "bójka nie spodobałaby się Pani Bólu"... ale jakoś nie mam tej opcji, a wydaje mi się, że może to zależeć od charyzmy i inteligencji - oba wskaźniki powyżej normy, bo właśnie im poświęcam najwięcej uwagi.

Mądrość też jest ważna. Widocznie jednak masz nie wystarczające statystyki, aby wykręcić się od walki.

-trudno, widocznie mój bezimienny jest na to za głupi :]


5. Chada w ogóle nie znalazłam, to raz, a dwa - jak z nim gadać, kiedy wszyscy tam napotkani są moimi wrogami? Czyżby zostawał neutralny, tak jak Ei-Vene w Kostnicy? (to oczywiście mogę sama sprawdzić, ale najpierw muszę zobaczyć, czy mogę się jeszcze raz tam w ogóle dostać)

Chad to trup (a właściwie szkielet) leżący niedaleko Ziem Umarłych. Leży on, że tak powiem, na ziemi i nie jest on zwykłym NPC. Poszukaj zwłok koło tej lokacji i jak nad którymiś pojawi Ci się znak zapytania, to kliknij. Powinna się pojawić opcja dialogowa. Musisz także posiadać umiejętność Gadaj-Kości-Opowieści (do nauczenia u Czerstwej Mary). Trochę pokrętnie to wytłumaczyłem, ale mam nadzieje, że zrozumiesz wink.gif

-Znaleziony:]


6. Glif Strażniczy - rozumiem, że żeby powiedział o tym kto zna to słowo do Karafki, trzeba pogadać z nim przed polaniem wodą... ech, mam za dobre serce, za szybko chciałam przynieść mu ulgę

A nie powiedział. Kurcze, to dziwne :'/ Możesz z nim rozmawiać czy nie ?

-Z nim już nie, ale ostatnio przeglądałam dziennik... no i w dzienniku mam o Nemelle(czy jak jej tam) a zresztą i tak już dziewczynę znalazłam i już Ignusa mam:)


7. Labirynt Myśli, tam lepiej Mantoukowi powiedzieć, że Milczący nie żyje, czy z nim powalczyć i go nie uświadamiać? (zdaje się, ze obiecałam, że nie będę tego rozgłaszać, ale nie pamiętam)

Ja bym go tam ciachnął, tak dla czystości sumienia wink.gif Skoro obiecałaś i złamałeś przyrzeczenie, to możne Ci się pogorszyć charakter (ale niekoniecznie). Od Ciebie zależy.

- Z labirytnu jakoś uciekłam, walczyć nie miałam jak, bo mam chyba błąd gry - magiczna broń nie działa. A teraz już działa normalnie. Także w tym labiryncie byłam tylko przelotem


8. Moim problemem dalej jest Soe, już raz o tym pisałam. Nie mogę się go pozbyć, bo jest odporny na broń nawet po zamienieniu w szczurołaka czy w co on się tam przemienia...

Bo każdy Szczurołak jest odporny na zwykła broń. Tylko magią go załatwisz wink.gif Ale łatwe i przyjemne rozwiązanie problemu podał bobekzagłady, po prostu nie gadaj z Soe po odkryciu jego prawdziwej formy, tylko leć do Hargrimma, a on załatwi sprawę.

-Tak zrobiłam. I jak już napisałam wcześniej, jakiś błąd gry, bo magiczna broń na niego nie działa (również ta Dak'kona)


9. Z nagrobka - "nie ufaj czaszce" - coś w tym jest na serio? bo z rozmowy z Mortim za wiele nie wynika....

Się w trakcie rozkręcania fabuły rozwiąże wink.gif Jak będziesz miała Nie-Sławę w drużynie to pogadaj z nią o Morte, dowiesz się czegoś ciekawego. Potem weź go na spytki i czaszka zacznie gadać tongue.gif Ale o tym sza... smile.gif

-nom, już z nimi pogadałam :] Wstrętna kłamliwa czaszka, fe!


10. Zagadka Stropionego Szkieletora, przy inteligencji 15 nie mogę jej rozwiązać? Coś im się pomyliło, czy co? Przecież jak się tam pierwszy raz idzie, to nie można aż tak wysokiego poziomu zdobyć, żeby dać więcej w int, a przy rozdawaniu punktów postaci trzeba też uwzględnić inne cechy (ja daję int, mdr, char)

Jeżeli mam być szczery, to mi się to nigdy nie udawało (a grałem wiele razy). Ja osobiście olewałem te zadanie wink.gif

-Chłopak mi powiedział, żebym z innym szkieletorem o tym pogadała i *tadam*, quest zaliczony:]


11. No i najbardziej denerwująca mnie w tej chwili sprawa. Rozmawiam z Upadłym, tłumaczy mi Dak'kon, (sama rozumiem język Upadłego) i prócz podejrzliwych pytań, czy Dak'kon mówi mi wszystko, nie mogę go przyłapać na zatajaniu informacji! Why? sad.gif A przecież później miała z tego taka ciekawa rozmowa wyniknąć sad.gif

Może za wcześnie ? Przyjdź później wink.gif

-Hm, właśnie, zapomniałam tam podejść, jak już do Ula wracałam. Dobrze, że tu zajrzałam


12. Będąc magiem można uczyć się o kręgu Zerthimona - czytać go itd... ale po przeczytaniu trzeciego kręgu w rozmowie gdzie dak'kon pyta czego się nauczyłem(nauczyłam...) jest tylko jedna odpowiedź, która jest nieprawidłowa... czy to znaczy, że muszę wyższy poziom maga zdobyć, bo mi się więcej w łepetynie nie mieści, czy co??
-przeczytałam, wymagana mądrość, jak widać mam za niską, heh... ale i tak to przejdę tongue.gif jakoś...

Tak, musisz mieć wyższe statystyki. Pakuj nadal w to co pakujesz (mąd, int, cha) i po każdym dodaniu spróbuj rozwiązać krąg. W końcu się uda.

-spoko, ale jakoś chyba zostanę na drodze wojownika. Chyba za wiele nie tracę...


13. Jeśli po oddaniu kuli Faradowi chcę jeszcze załatwić kilka spraw w wiosce, to co potem zrobić, żeby Anna nas przetransportowała pod wrota? Muszę iść tą samą drogą, którą przyszłam??

Owszem wink.gif

-:x


Mam nadzieje, że coś tam pomogłem i choć cześć problemów rozwiałem :')

-BA! DZIĘKI!!
Odpowiedz
Na pewno rozmawiałaś ze wszystkimi uczennicami w przybytku? Może Kesai nie chce jeszcze uwierzyć do końca, że to wszystko prawda.

Ja bym przeszedł się jeszcze raz po całym przybytku i zagadał do każdego apropo Kesai i wtedy do niej wrócił. Zobacz może jeszcze do tej drugiej komnaty przybytku, gdzie są wspomnienia uczennic, nie pamiętam czy tam coś było ciekawego ale warto spróbować.

Spróbuj jeszcze ponownie pogadać z Quellem w gmachu rozrywki. Ewentualnie z tym "kamieniem" w którym ravela do Ciebie mówiła.
Odpowiedz
Ech, to na nic. Ze wszystkimi gadałam na wszystkie możliwe sposoby. Wspomnienia (te na dole) ...no właśnie, jest możliwość, żeby je zobaczyć? bo nie mam do nich dostępu. I już z nikim nie mogę poruszyć tematu Raveli ani tego, że Kesai jest jej córką. Z Kesai gadałam, uwierzyła, rzuciła mi się na szyję...i koniec, pomimo posiadania czystej chusteczki - nic się nie dzieje
Quell, Quell...nie pamiętam który to ani o co z nim chodziło, ale pogadam... no i do kamyczka też pójdę. Ech...
Odpowiedz
Przechodzę sobie ponownie po rocznej przerwie i zdążyłem już zapomnieć - gdzie, jak i kiedy trafimy do grobowca Bezimiennego? (Tego, gdzie trzeba kilka razy ginąć i gdzie można znaleźć ukryty bajerancki zwój z czymśtam)
Odpowiedz
Jest do niego przejście na południu katakumb Zatopionych Ziem. Wejść możesz już podczas robienia zadań związanych z Zakopaną Wioską, ale lepiej wcześniej zajrzyj do Niższej Dzielnicy, pogadaj z Hamrysem i odzyskaj plany tego grobowca.
Odpowiedz
A gdzie można sprzedać kradzione przedmioty?
Odpowiedz
← Inne cRPGi

Problemy, nieścisłości. - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...