ile macie lat??

Jeszcze Moiraine ma 18 latek Czyli mamy kwartet starszych pań...
Odpowiedz
e tam , damy rade , bucniemy piwo starszym babuniom
Odpowiedz
bleah a ja tu widzę, ze tu tak jak wszedzie - "młodszy gorszy - starszy górą" .. a mojego wieku nigdy sie nie dowiecie a co!


ps: Ani mru mru B)
Odpowiedz
Ble, a ja wiem! ale na razie nie powiem... (jakby co to 20 zeta w łape - minias zebym nie zdradził 100 )
Odpowiedz
No mała cześc strefy wie ile mam lat (czesc, która odnalazła mnie na gg )

ps. >
Odpowiedz
Ha ja moge każdemu powiedzieć ile masz lat
Odpowiedz
No i to jest bezsensu, zawsze jak ja chce cos ukryć to Ty przyłazisz i wszystko gadasz ;/
Odpowiedz
No i bardzo dobrze. Jak byś chciał ukryć to w ogóle byś w tym temacie nie napisał.
Odpowiedz
No i tu sie mylisz bo ja napisałem o 'wyższosci starszych od młodszych', że tamci ach, och i ech, a ci ble fuj i gnój. I tak jest wszędzie gdzie sie nie obejrzysz, a juz myslałem ze tu jest inaczej.
Odpowiedz
To już nie moja wina, że dzielą ludzi na wiek, ja tylko napisałem że moge powiedzieć ile ty masz lat
Odpowiedz
Jaki tam gnój No beeez przesady Miniasku Przeciez my tylko mowimy o alkocholu Dzieci niepowinny pic A poza tym 16 to malo prawda? Wiec ja sama tez jeszcze mloda jestem B) I dobrze..niebede miala zmarszczek jeszcze dluuugo
[font="Courier"]Mistrzyni Legionu Nieumarłych. Członkini Rady Cienia.[/font]

You all will die...When the darkness fall...
In nomine xaos...
Odpowiedz
16 to 1 LO? no to już ta druga 'połowa' ;p
Ja nie przesadzam ja po prostu widzę co sie dzieje. Na necie jestem moze nie dlugo, bo nie caly rok, ale jednak wiem swoje. Kpiny są na każdym(prawie:P) kroku..

ps. Pavel no własnie chodzi mi o to zebys nie mówił
Odpowiedz
ojj no nie bijta się chłopaki
Ps1 Oj Sel starość nie radośc heheh
Ps2 Lord Andre ale wiesz nalewanie piwa w naparstek może sie źle skończyć cośś się ulać może i.... zmarnować heheh
Odpowiedz
Co mnie tu po głowie nawalasz? To nie ładnie
Odpowiedz
Oj wybacz, ale to było pieszczotliwie hehehe Taki nawyk
Odpowiedz
Wybaczam, ale rozwaliła mi sie fryzura
PS. Miniase nie powiem (chyba) ile masz lat
Odpowiedz

ojj no nie bijta się chłopaki

No to mówisz, że my mamy sie nie bić, a Ty nas bijesz ;p phi jakie dzisiaj dziewczyny są okrutne ;D
Odpowiedz
Oj Minias ja brutalna? Ależ ssskąd heheheh.Ja nie z tego pokolenia.To z 1990 to taak ale ja nii B) hehehe
Ps.Pavel młodszy bracie, to nie był bynajmniej zamach na twą fryzurę (a na ciebie-Pomyślała )
Odpowiedz
no ja 14 w grudniu skończe (zapraszam na urodziny)
strażnik w gwardii królewskiej
kto niepowołany przekroczy próg ...zginie

Pamiętajcie "Better is Good"
Odpowiedz
← Karczma

ile macie lat?? - Odpowiedź

Wczytywanie...