swiat_dryftu2

Tapety Game Exe - Odpowiedź

Podgląd ostatnich postów

Ven'Diego,
Jak będzie wena, czas, pieniądze ;p to będą
Miveda,
Będzie więcej takich tapet?
Taramelion,
Żesz kurna nie kasujcie ciągle moich postów bez powodu!

Ja to sobie jeszcze raz tu naskrobię:
Post MajarQa - nr. #23

Cytat

No widzita, że Atis ma juz koszulkę GameExe
- napisałem ja.

[Dodano po chwili]

Sie kurna znaleźli nadgorliwi moderatorzy...
Atis,
Ha! Robię furrorę! Wiedziałam, że nie dostałam takiej twarzy bez powodu! XD
Majarek,
No widzita, że Atis ma juz koszulkę GameExe
Ekhtelion,
To może od razy walniemy Atis na koszulki gameexe? Twarz GameExe 2008
Majarek,

Użytkownik Enether dnia pią, 01 lut 2008 - 12:30 napisał

Szkoda że nie ma wersji 1280x1024.... 800x600 wycentrowana wygląda źle, a rozciągnięta jeszcze gorzej... ale tapetka fajna.

[post="105072"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]



nie mogłem powiększyć do rozmiarów 1280 aby było proporcjonalnie...
ale zrobiłem 1024x768, możesz sobie to rozciągnąć/centrować już lepiej

ploose -> http://images34.fotosik.pl/127/b1cc8605c6e32222.png
Gość_Forgotten*,
Szkoda że nie ma wersji 1280x1024.... 800x600 wycentrowana wygląda źle, a rozciągnięta jeszcze gorzej... ale tapetka fajna.
Courun Yauntyrr,
Wygląda to fajnie i tak...beztrosko Może teraz tapetka ze Strażnikiem bądź Nazinem ?
Theoden,
Ładna tapetka . Już sobie ją ustawiłem ! Zawsze mnie przywita uśmiechnięta Atis .
Atis,
Ejejejejejejej! Nie wyraziłam zgody na umieszczanie mnie na tapecie! To zdjęcie jest beznadziejne! XD
(Pomijając fakt, że i tak wyglądam bosko, to mogło byc lepiej)
Deunan,
A co na to ww miss forum? :O
Nazin,
To jak wrzucamy tapety na główną ?

co do samej tapety pomysł jak i wykonanie boskie
Strażnik,
Hmm, a to psikus. No kto to może być... Jak na mnie bomba W przeciwieństwie do poprzedniej, ta Ci się udała Tar.
Ekhtelion,
No i pięknie. Się uśmiechnąłem .
Taramelion,
Atis nie prowokuj...:

02. link do obrazka

Może nie jest doskonała, ale za to może rozpoznasz kogoś...



Proszę, umieszczaj linki albo miniatury. Ten grafik ma 2MB i jest png'iem, do diabła :x

Ja bardzo lubię ciężkie png'i
Atis,
Albo raczej z kimś kogo rozpoznamy...
Theoden,
Zrób nową tapete z dobrze widoczną kostką i napisem "Game Exe" . I z innymi wojownikami .
Jaerdic,
To mi dziwnie Nightwisha przypomina

Swoją drogą to fajnie zrobione
Ven'Diego,
Gdzieś tych ludków widziałem.......
Ale gdzie.
A co do samej tapety, jakoś to mało gameexowate ;p
Wczytywanie...