Wasza idealna Drużyna - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Nefaldian,
Krasnolud - wojownik, kamienny bastion nie do zdobycia, walczył toporem bojowym i tarczą.
Półork - barbarzyńca z dwuręcznym mieczem, w szale swoje robił
Krasnolud - czarodziej, wspomagał drużynę czarami, tworzył przedmioty i w razie czego swoje na siebie przyjął dzięki wysokiej kondycji.
Człowiek - kapłan, wojujący medyk, krok za drużynowymi figterami
Człowiek - łotrzyk - gada, gada, gada i w sumie tyle mi z niego przyszło, nie licząc kilku ciosów w plecy, które udało mu się cudem zadać

Charakter drużyny: chaotyczna neutralna
Gość_Hrynmir*,
U nas są: 1. Człowiek, mnich, Praworządny Neutralny walczy bez broni 2. Półork, Druid, jedyna kobiata, Neutralny Dobry, posiada bicz i długi łuk 3. Elf, Kapłan, Praworządny Dobry posiada dwa krótkie miecze 4. Diablę, Łotrzyk, Chaotyczny Neutralny, posiada kuszę i garotę 5. Gnom Głębinowy, Bard, Praworządny Neutralny, posiada rapier i sztylety do rzucania. Całkiem miła drużyna.
Jezid,
NPC-ów wypróbowałem chyba wszystkich, niektórzy bardzo zacni, ale wolę bez- nie zabierają przedmiotów, a dobra drużyna da radę.

Drużyna: wojownik- krasnolud (młot), szkolony do wirującego ataku
Wojownik- półork (dwa poz. barbarzyńcy- ze względu na zasięg ruchu, miecz oburęczny) szkolony do max. obrażeń
Kapłan (bojowy)- rasa dowolna, był półork (długi miecz)
Czarodziej- elf, czary ofensywne i tworzenie przedmiotów (mistrzowskie puklerze b. cenne).Traci punkty doświadczania tworząc przedmioty.
Łotrzyk(3)- łowca(3)- wojownik(4) (drzewcowa broń oburęczna, do zdobycia w świątyni powietrza, nazwy nie pomnę), uniwersalny i charyzmatyczny gaduła, pułapki, otwieranie zamków. Trzeba trochę polosować żeby miał sens.
Charakter drużyny zasadniczo dobry, ze względu na przedmioty, próbowałem różnych. Wspomniany półtoraręczny miecz księcia powodował problemy techniczne, więc zrezygnowałem.

Misje w świątyni może i ciekawe, ale najlepiej wspominam totalną rozwałkę.
Shiver,
To i ja się pochwalę
- Wojownik (dowolnej rasy, z reguły człowiek lub półork), chaotyczny dobry (koniecznie!), bez biegłości ani specjalizacji itp w mieczu półtoraręcznym ale za to z potężnym atakiem. W czasie gry idę na 3 poziom Świątyni, po pewnego NPC - księcia Thromella, i zabieram jego magiczny, chaotyczny dobry półtorak - Fragarach. Oczywiście nie odda go od tak sobie. Moja metoda: przyłączam go go drużyny i posyłam samego na potworki, niech go powalą, wtedy zabieram miecz (Księcia można wyleczyć i wykonać jego quest, ale w zakończeniu i tak gra mówi że go zabiliśmy; twórcy nie przemyśleli pomysłowości graczy...). No ale Fragarach - w rękach mojego chaotycznego dobrego wojownika miecz zawsze trafia, w dodatku, jako że postać nie ma biegłości w mieczu to jest on trzymany oburącz [bonusowe obrażenia za mod z Siły x 1,5]. Ustawiam pstaci potężny atak na maksymalny poziom, dla wojaka na 10 lvl z bronią dwuręczną będzie to modyfikator: -10 do ataku/+20 do obrażeń. Teraz tylko lecieć na Baalora, Iuza i Yuggtmoy [kara do ataku się nie liczy, bo miecz zawsze trafia ]

- Łotrzyk (elf, lub człowiek), dowolny charakter, uważam że warto zadbać o wysoką inteligencję i oprócz umiejętności złodziejskich rozwinąć także umiejętności negocjatora: Blef, Dyplomacja i Zastraszenie. Atuty: finezja w walce, walka dwoma broniami i ulubiona broń: krótki miecz. Kiedy razem z wojakiem flankują wroga, to ciosy łotrzyka, z każdej ręki, są ukradkowe W dodatku wpadają bonusowe punkty doświadczenia za rozbrajanie pułapek

- Czarownik (człowiek), dowolny charakter, z magicznymi penetracjami i podniesieniem czaru (by można było rzucić magiczne pociski na dowolnym poziomie czarów, 1-5; najbardziej skuteczny czar na przeciwników takich jak Baalor czy Iuz)

- ktoś do tworzenia magicznych przedmiotów: czarodziej/druid/kapłan (chyba najlepszy czarodziej bez specjalizacji, gdyż ma dostęp praktycznie do wszystkich potrzebnych w procesie tworzenia przedmiotów czarów, a i zawsze te magiczne pociski rzuci), rasa i charakter dowolne, atuty: tworzenie cudownych przedmiotów, tworzenie magicznych broni i zbroi - dzięki temu pojawia się możliwość umagiczniania znajdowanych mistrzowskich i magicznych przedmiotów tj. elfickie kolczugi [nadajemy +3 do KP i inne premie], dwa krótkie miecze dla łotrzyka [nadajemy premię +3 i np właściwość porażania - obrażenia od błyskawic], a do tego mnóstwo bardzo pożądanych zabawek jest w zasięgu ręki: rękawiczki zręczności +6, lub pas siły +6, karwasze pancerza +5, większe karwasze łucznictwa, płaszcz (chyba) charyzmy +6 [dla czarownika], płaszcz odporności +3 i inne

No i do tego NPC:
- Oolghrist - troll barbarzyńca. Zaczyna z jakimiś 100-150 punktami życia a ma 1 poziom barbarzyńcy, więc w czasie gry jeszcze awansuje i zbiera więcej. Do tego się regeneruje 5pw w rundzie, a wszystkie ataki poza ogniem i kwasem to dla niego stłuczenia! Trolla siedzi na 2 poziomie Świątyni, za pomocą Zastraszenia mój elf łotrzyk przekonuje go by mu służył (taki duży a małego elfa się boi). Troll wymiata z mieczem oburęcznym np. Frostbrand. Jest z nim jednak kilka problemów: w mieście niektórzy mogą nie zechcieć z rozmawiać z drużyną (w końcu łazi z nimi potwór), a kiedy go się raz wyrzuci z drużyny to już nie zechce wrócić. Byłaby to wielka strata, wiec Oolghrista lepiej przyłączyć kiedy sprawy w mieście są już załatwione i zabrać go na najlepsze potyczki.
Beron Heavyhand,
Spróbujcie se półorka z łańcuchem bojowym.
kwakwarakwa,
Mój skład:
Człowiek-Bard
Krasnolud - Wojownik
Człowiek - Wojownik
Elf - Łowca

I da się ubić wystarczy mądrze dysponować przedmiotami
Krix,
Sprawdziłem wreszcie. Da się przejść ale jest trudno i to nawet bardzo. Ja przechodziłem na drużynie Barbarzyńca, wojownik- broń biała, łowca- łucznik, kapłan, łotrzyk i wziąłem sobie później npc olbrzyma i dziewczynę druidkę.
^ZORG,
To prawda, że bez maga nie da się przejźć gry?
Krix,
A moja:
człowiek wojownik
elf kapłan (dobrze walczący)
pół-ork druid/barbar
krasnolud złodziej
człowiek czarodziej

przetestowałem też raz zamiast druida elfa barda i choć częściej ginął to jego pieśni bardzo pomagały w drużynie.
Gość_Forgotten*,
Moja wersja:

Czarodziej-Człowiek
Łowca-Elf
Wojownik-Krasnolud
Łotrzyk-Niziołek
Druid-Człowiek
Quartz,
Wasza idealna drużyna, czyli jak powinna wyglądać piątka postaci.

Jeśli chodzi o drużynę o charakterze dobrym, to mój ideał wygląda następująco:
Wojownik - krasnolud
Wojownik - krasnolud
Kapłan - człowiek
Druid - człowiek
Czarownik - człowiek
Wczytywanie...