Psychowojownik - podklasa psioniczna z mocami typu "psionic" - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Ruffus,
W BG I/II EE nie rozwinięto za bardzo tematu psioniki. A szkoda, bo ponoć dopiero BG III rozwija ten wątek.
Psychowojownik w podręczniku do edycji 3.0 poszedł na pierwszy ogień.




Tu screeny z testowania mocy psionicznych. Jeszcze wtedy mógł nosić hełm.



Po wstępnych testach - już nie może (blokuje to mentalne moce).

Opis podklasy:

PSYCHOWOJOWNIK

Psychowojownik to wojownik szkolony w sztuce psioniki — dyscypliny pozwalającej wzmacniać ciało i umysł czystą siłą woli. Dzięki medytacji i psionicznemu kryształowi potrafi manifestować moce bojowe, zwiększać zmysły i hartować ciało, choć nie może używać hełmów ani magii tradycyjnej.

Zalety:

- Zyskuje psioniczne moce (zdolności wrodzone).
- Może wzmacniać obrażenia, obronę, zwinność i zmysły.

Wady:

- Nie może nosić hełmów.
- Nie może dwuklasować.

Każda moc ma oryginalną ikonę, działa jako typ "psionic", jej lokacja to innate; nie gryzie się z magią, ani nie jest do rozproszenia (niezależność psioniki od Splotu, ani nawet od Cienistego Splotu).

Brak możliwości noszenia hełmów może wydawać się mało dotkliwy, ale po kilkunastu oberwaniach od trafień krytycznych powinno się móc przemienić w... Minsca. ;b

Poniżej link i spoiler z opisami mocy.

SPOILER
COPY ~PSIWAR\PSW1001.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Biosprzężenie~
SAY NAME2 ~Biosprzężenie~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Dzięki tej mocy manifestujący otrzymuje krótką odporność na obrażenia fizyczne - 20% na obuchowe, sieczne, kłute i pociski.~

COPY ~PSIWAR\PSW1002.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Pomniejsza broń metafizyczna~
SAY NAME2 ~Pomniejsza broń metafizyczna~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Dzięki tej mocy manifestujący sprawia, że lepiej walczy - tak, jakby dzierżył oręż o umagicznieniu +1 (+1 do TraK0 i obrażeń).~

COPY ~PSIWAR\PSW1003.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Pośpiech~
SAY NAME2 ~Pośpiech~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Dzięki tej mocy manifestujący zostaje przyspieszony - szybciej się przemieszcza, lecz nie wpływa to na ilość ataków.~

COPY ~PSIWAR\PSW1004.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Przeczuwanie walki~
SAY NAME2 ~Przeczuwanie walki~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Ta moc sprawia, że manifestujący otrzymuje kumulującą się premię +2 do Klasy Pancerza.~

COPY ~PSIWAR\PSW1005.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Wigor~
SAY NAME2 ~Wigor~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Dzięki tej mocy manifestujący otrzymuje premię +6 do maksymalnej ilości punktów życia.~

COPY ~PSIWAR\PSW1006.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Wilcze ugryzienie~
SAY NAME2 ~Wilcze ugryzienie~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Ta moc sprawia, że manifestujący na krótki czas zmienia swą formę w wilka i zadaje obrażenia 1k8 walcząc bez broni.~

COPY ~PSIWAR\PSW2001.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Bolesny dotyk~
SAY NAME2 ~Bolesny dotyk~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Ta moc sprawia, że uderzenie bez broni zadaje +1k6 obrażeń od mocy (magii).~

COPY ~PSIWAR\PSW2002.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Lewitacja~
SAY NAME2 ~Lewitacja~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Dzięki lewitacji można poruszać się nie dotykając podłoża - chroni to przed Śliskością, Pajęczyną, Oplątaniem - jak Swoboda działania, lecz celem jest wyłącznie manifestujący.~

COPY ~PSIWAR\PSW2003.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Pazury niedźwiedzia~
SAY NAME2 ~Pazury niedźwiedzia~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Manifestujący sprawia, że walcząc bez broni zadaje 1k12 +4 obrażeń i zmienia się w niedźwiedzia na krótki czas.~

COPY ~PSIWAR\PSW2006.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Zwierzęca bliskość~
SAY NAME2 ~Zwierzęca bliskość~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Dzięki tej mocy manifestujący zyskuje losowo +2 do fizycznego atrybutu (Siła/Zręczność/Kondycja).~

COPY ~PSIWAR\PSW3001.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Metafizyczna broń~
SAY NAME2 ~Metafizyczna broń~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Dzięki tej mocy manifestujący sprawia, że lepiej walczy - tak, jakby dzierżył broń +3 (+3 do TraK0 i obrażeń).~

COPY ~PSIWAR\PSW3002.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Przemieszczenie~
SAY NAME2 ~Przemieszczenie~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Ta zdolność działa jak zaklęcie Rozmycie - trudniej trafić manifestującego, zyskuje on premie do niektórych rzutów obronnych.~

COPY ~PSIWAR\PSW3003.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Sprawność~
SAY NAME2 ~Sprawność~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Manifestujący tę moc sprawia, że na krótki czas zostaje przyspieszony (zwiększony ruch, +1 atak premiowy).~

COPY ~PSIWAR\PSW3004.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Tygrysie ugryzienie~
SAY NAME2 ~Tygrysie ugryzienie~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Dzięki tej mocy manifestujący otrzymuje +4 do TraK0 i zadaje 1k12 obrażeń.~

COPY ~PSIWAR\PSW3005.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Ulepszone biosprzężenie~
SAY NAME2 ~Ulepszone biosprzężenie~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Dzięki tej mocy manifestujący otrzymuje krótką odporność na obrażenia fizyczne - 40% na obuchowe, sieczne, kłute i pociski.~

COPY ~PSIWAR\PSW3006.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Wampiryczne szpony~
SAY NAME2 ~Wampiryczne szpony~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Ta moc sprawia, że ataki bez broni zadają obrażenia od Mocy (magii) i zarazem leczą manifestującego.~

COPY ~PSIWAR\PSW3007.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Wyczucie niebezpieczeństwa~
SAY NAME2 ~Wyczucie niebezpieczeństwa~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Moc ta działa jak Wykrywanie pułapek. Manifestujący jest także chroniony przed ciosem w plecy w trakcie działania mocy.~

COPY ~PSIWAR\PSW4001.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Inercyjna bariera~
SAY NAME2 ~Inercyjna bariera~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Moc ta tworzy wokół manifestującego niewidzialną barierę, która chroni przed obrażeniami - +30% odporności na obrażenia fizyczne, a także od elektryczności, ognia, kwasu, zimna i magii.~

COPY ~PSIWAR\PSW4002.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Polimofrowanie siebie~
SAY NAME2 ~Polimofrowanie siebie~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Ta moc działa podobnie do zaklęcia maga na tym samym poziomie - manifestujący może zmieniać kształt w kilka typów stworzeń.~

COPY ~PSIWAR\PSW4003.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Przytwierdzenie~
SAY NAME2 ~Przytwierdzenie~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Dzięki tej mocy manifestujący nie może zostać przesunięty (np. poprzez smocze uderzenie skrzydeł).~

COPY ~PSIWAR\PSW4004.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Psychosprzężenie~
SAY NAME2 ~Psychosprzężenie~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Ta moc daje krótką premię do atrybutów psychicznych - +2 do Inteligencji, Mądrości i Charyzmy.~

COPY ~PSIWAR\PSW4005.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Rozpuszczający dotyk~
SAY NAME2 ~Rozpuszczający dotyk~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Moc ta sprawia, że ataki dotykowe zadają +7k6 obrażeń od kwasu.~

COPY ~PSIWAR\PSW4006.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Wymiarowe drzwi~
SAY NAME2 ~Wymiarowe drzwi~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Ta moc działa podobnie do zaklęcia maga na tym samym poziomie - przenosi manifestującego na niewielką odległość.~

COPY ~PSIWAR\PSW5001.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Adamantytowy chwyt~
SAY NAME2 ~Adamantytowy chwyt~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Dzięki tej mocy manifestujący otrzymuje krótką premię +8 do TraK0.~

COPY ~PSIWAR\PSW5002.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Bariera energetyczna~
SAY NAME2 ~Bariera energetyczna~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Manifestujący dzięki tej mocy uzyskuje premię +60% do odporności na ogień, zimno, elektryczność, kwas i obrażenia od magii.~

COPY ~PSIWAR\PSW5003.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Dostosowanie ciała~
SAY NAME2 ~Dostosowanie ciała~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Dzięki tej mocy manifestujący staje się odporny na zwykłe zimno/ogień (+50%).~

COPY ~PSIWAR\PSW5004.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Ektoplazmatyczny pancerz~
SAY NAME2 ~Ektoplazmatyczny pancerz~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Ta moc daje manifestującemu krótką i kumulatywną premię +8 do KP.~

COPY ~PSIWAR\PSW6001.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Dech smoka~
SAY NAME2 ~Dech smoka~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Ta moc tworzy ogniste wyziewy zadające 8k4 obrażeń od ognia (dozwolony jest rzut obronny przeciw zionięciom).~

COPY ~PSIWAR\PSW6002.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Eteryczny pancerz~
SAY NAME2 ~Eteryczny pancerz~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Podczas manifestacji tej mocy użytkownik staje się eteryczny - czyli: niewidzialny, dostaje +75% odporności na magię, a także regenerację - 1 punktu życia/sekundę.~

COPY ~PSIWAR\PSW6003.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Tarcza ostrożności~
SAY NAME2 ~Tarcza ostrożności~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Chroniony przez tarczę ostrożności manifestujący mocy zyskuje premię kumulatywną +4 do KP i +2 do Mądrości.~

COPY ~PSIWAR\PSW6004.SPL~ ~override~
SAY NAME1 ~Ulepszony wigor~
SAY NAME2 ~Ulepszony wigor~
SAY UNIDENTIFIED_DESC ~Dzięki tej mocy manifestujący otrzymuje premię +25 do maksymalnej ilości punktów życia.~


https://athkatla.cob-b...ad.php?id=4707
Wczytywanie...