Druga opcja jest taka że nie bardzo mają kontrolę nad tym co się dzieje, więc wklepali jakieś mocne wymagania i puszczają to na trzy zdrowaśki do pieca - też całkiem możliwe.
Trzecia opcja, że pytanie co rozumieją pod niskie/średnie/wysokie, przy niskich dali 30fps ale przy średnich 60fps, pewnie są w to wliczone różne wodotryski w rodzaju raytraycingu który można spokojnie wywalić. No wymagania mają ustandaryzowane niskie/średnie/wysokie i nie biorą autorskich kompozycji graczy typu stare i znane textures - max, shadows - low pod uwagę.
W swoich rozważaniach również uwzględniłem to, co widzieliśmy w gameplejach, a które zawsze są podrasowane - no nie urywa. Dlatego albo odpali z minimalnych albo i z ciut poniżej ich na średnich bez raytracingu i innych bajerów, przy obniżonych cieniach, albo jednak nie ogarnęli gorzej niż się można spodziewać i spodziewajmy się cięcia i wywalania do pulpitu, oby chociaż coś w rodzaju starego BugTrapa było, co by gracze mogli sami dojść co się wykrzaczyło.