Warto pamiętać, że podejście "złego" bohatera może prowadzić do konfliktów z towarzyszami, co z kolei może wpłynąć na ich dostępność i zaufanie. Z drugiej strony, bycie "dobrym" bohaterem może otwierać dodatkowe opcje dialogowe, możliwości sojusznicze i unikalne nagrody. Jednakże, różne zakończenia i ścieżki fabularne są dostępne w zależności od podejmowanych decyzji, a więc nie ma jednoznacznej kary za bycie "złym".
Podejście do gry - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Właśnie dostałem tę grę, ponieważ kończę Pathfinder: Kingmaker, ponieważ słyszałem, że to świetna gra z dużą swobodą wyboru. Zastanawiałem się, czy ta gra karze cię za to, że nie jesteś „dobry”. Zauważyłem, że wiele gier (w tym Kingmaker) ma lepsze nagrody za bycie dobrym człowiekiem niż bycie złym/samolubnym . Na przykład odrzucenie 500 sztuk złota jako nagrody kończy się później zdobyciem unikalnego legendarnego miecza. Twoi przyjaciele również umierają, a królestwo popada w ruinę itp.
Chcę spróbować nie być dobrym facetem, ale nienawidzę też przegapić dobrych łupów. W końcu po co złoto, skoro najlepsze przedmioty i tak są łupione?
Chcę spróbować nie być dobrym facetem, ale nienawidzę też przegapić dobrych łupów. W końcu po co złoto, skoro najlepsze przedmioty i tak są łupione?