Niedawno ukończyłem Gothica i Gothica 2 i to było przeżycie. Pomimo tego, że obie gry mi się podobają, mogę je polecić tylko konkretnej niszy gracza, z kilkoma poważnymi zastrzeżeniami. Nie są dla wszystkich i myślę, że bardziej wyważona recenzja jest dla nich konieczna, ponieważ tak wiele recenzji, które widzę w Internecie, to totalne listy miłosne od zagorzałych fanów, które moim zdaniem nie odnoszą się właściwie do niektórych problemów w Gry. Dla tych z was, którzy nie wiedzą, Gothic to trylogia oldskulowych gier RPG akcji Eurojank, opracowana przez Piranha Bytes, małe studio w Niemczech. Pierwsze dwie gry z serii są bardzo wysoko cenione wśród fanów hardcorowych gier RPG, a szczególnie Gothic 2 jest często okrzyknięty szczytem nie tylko tytułów Eurojank, ale gier RPG akcji jako całości. Gothic 3 ma trochę bardziej mieszaną reputację, ale jeszcze w nią nie grałem, więc nie będę o tym tutaj mówić. W tych grach jest zdecydowanie wiele do polubienia, ale jak każda gra Eurojank, mają one kilka poważnych problemów. Niestety, kilka problemów ma poprawki, które znacznie poprawiłyby moje wrażenia z gier, ale nie rozgryzłem ich, dopóki nie było za późno. Mamy nadzieję, że ten opis pomoże wszystkim zainteresowanym graczom zapewnić przyjemniejsze wrażenia. W Gothic 1 Twoja postać zostaje wrzucona do kolonii górniczej, która została przejęta przez zbuntowanych więźniów i musi znaleźć drogę w wrogim i obcym środowisku. Znaczna część gry polega na chodzeniu z miejsca na miejsce, wypełnianiu zadań, interakcji z postaciami niezależnymi w trzech osadach na mapie i walce z szeroką gamą niebezpiecznych wrogów rozsianych po całym świecie. Może to brzmieć jak standardowa taryfa dla RPG akcji z otwartym światem i na kilka sposobów tak jest, ale Gothic odróżnia się od większości gier tego gatunku dzięki unikalnemu projektowi, do którego przejdę teraz, mówiąc o pozytywach tego tytułu https://routerlogin.uno/.