NWN:EE i CEP3 oraz błąd ekranu ładowania podczas dodawania zestawów kafelków - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

amelio,
Na NWN:EE piszę moduł przy użyciu zestawu haków CEP 3, ale chciałem dodać kilka innych zestawów kafelków, aby dodać smaku i środowisk. To, co odkryłem, niestety dość głęboko w procesie tworzenia nowych obszarów, to fakt, że wiele obrazów ekranu ładowania zestawu kafelków CEP nie jest już dostępnych po dodaniu kolejnego haka zestawu kafelków. Przetestowałem to, porównując mój moduł z nowym, który miał tylko hacki CEP3, i wszystkie różne obrazy ekranów ładowania były dostępne w tym. Następnie dodałem inny zestaw klocków, który mi się podoba, i możliwość wybrania obrazu ekranu ładowania dla obszaru zostaje wyłączona. Istnieje kilka oryginalnych, które są dostarczane z grą OG, ale żaden z (bardziej interesujących) CEP. Ponadto, jak dotąd wydaje się, że ma znaczenie, w jakiej kolejności dodaję hak do nowego zestawu klocków na liście.
https://9apps.ooo/
Ciekawe, czy ktoś jeszcze to zaobserwował?

Gdybym lepiej rozumiał i czuł się bardziej komfortowo z edycją plików 2da, marzyłem o stworzeniu własnych niestandardowych obrazów ekranu ładowania dla mojego modułu, ale moje umiejętności jeszcze tam nie są.
Wczytywanie...