Premiera Disciples: Liberation – Po ponad 11 latach seria Disciples wraca do gry - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_Silverhair*,
Grałem w wersję "Disciples: Reincarnation" z polskim, fanowskim tłumaczeniem i muszę napisać, że grało mi się świetnie. Nie ma co porównywać tej gry do poprzedniczek, bo to całkiem inny klimat, inne grafika i historia, zmiana interfejsu... Mimo to, spędziłem przy niej dosłownie setki godzin. Żal, ze odsłona "Liberation" nie ma polskich napisów. Może w przyszłości zadziałają polscy fani tego uniwersum?... A propos napisów: nadchodząca gra "Tainted Grail: The Fall of Avalon" również na dzień premiery nie przewiduje polskiej wersji językowej. Smutne to tym bardziej, że gra jest polskiego studia...
Niblla,
Chyba ktoś nie zrozumiał dlaczego 1 i 2 Disciplesa są takie popularne.
Atronel,
To jakiś smutny żart... brak języka Polskiego... no cóż ;/
Tokar,
1 - świetna
2 - majstersztyk, a także godny konkurent i doskonała odskocznia od cukierkowego świata HoM&M
3- nieporozumienie i jedno z gorszych rozczarowań w moim gamingowym doświadczeniu

Kolejny raz nie kupię przy premierze. Ogra się po jakiejś steamowej promocji.
Mikeal,

Mimo, że seria "Disciples" nigdy nie była gigantem sprzedaży i nie miała szans w starciu z znacznie popularniejszymi "Herosami Mocy i Magii" wciąż bardzo miło wspominam czas spędzony z dwiema pierwszymi częściami. Ciekawa oprawa graficzna, zapadający w pamięci muzyka, cztery zróżnicowane frakcje i gęsta, mroczna atmosfera ukazująca, że można stworzyć produkcję będącą kwintesencją dark fantasy/grimdarku bez epatowania przemocą i gwałtem. Dobre czasy dla serii skończyły się wraz z premierą trzeciej części, nad którą pracę trwały bagatela 4-5 lat. Nie wiadomo co poszło nie tak. Czy z zmiana klimatu z mrocznego gotyku na typowe, kliszowe średniowiecze, wycięcie jednej frakcji na dzień dobry czy ilość bugów nie pozwalających na ukończenie produkcji w dniu premiery. Wydawałoby się, że "Disciples" popadnie w zapomnienie i tylko starsi gracze będą wspominali w przypływach nostalgii chwile spędzone z grą. Ku zdziwieniu wszystkich w lutym tego roku rozpoczęto, po jedenastu latach od premiery trzeciej części pracę nad czwartą częścią. Ku jeszcze większemu zdziwieniu premiera miała odbyć się w tym samym roku w październiku. Czy czwarta część odzyska dla serii jej dawną chwałę czy pogrzebie ją na dobre? Muszę przyznać, że sam nie wiem.

disciples liberation

"Disciples: Liberation" zaoferuje nam:

  • Ponad 80 godziną kampanię dla jednego gracza, podzieloną na trzy akty z łącznie ponad 270 zadaniami i pięcioma zakończeniami do odblokowania
  • Cztery klasy postaci do wyboru
  • Ponad 50 jednostek do zrekrutowania, zbuduj armię łączącą potęgę miecza i magii
  • Epickie bitwy z potężnymi bossami, pokonaj przerażające bestie przy użyciu strategii i sprytu
  • Wybory pozwalające na ukształtowanie naszej historii i charakteru naszej postaci

Minimalne wymagania systemowe:

  • System operacyjny: Windows 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i5-6402P lub AMD Ryzen 1300X
  • Pamięć: 8 GB RAM
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960 4 GB lub AMD Radeon R9 380 4 GB
  • DirectX: Wersja 11
  • Ilość wolnego miejsca na dysku: 8 GB dostępnej przestrzeni
  • Karta dźwiękowa: Zintegrowana lub kompatybilna z DirectX 11

Zalecane wymagania systemowe:

  • System operacyjny: Windows 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i5-7600K lub AMD Ryzen 1700
  • Pamięć: 16 GB RAM
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti 6 GB lub AMD Radeon RX 590 6 GB
  • DirectX: Wersja 11
  • Ilość wolnego miejsca na dysku: 8 GB dostępnej przestrzeni
  • Karta dźwiękowa: Zintegrowana lub kompatybilna z DirectX 11
disciples,disciples liberation disciples,disciples liberation disciples,disciples liberation disciples,disciples liberation disciples,disciples liberation
Wczytywanie...