Twórcy "Outriders" dokonali kilku zmian w swojej produkcji, większość dotyczy legendarnych łupów.
- Współczynniki legendarnych łupów zostaną zwiększone o 100% we wszystkich przypadkach
- Pule przedmiotów legendarnych zostaną usunięte, a więc wszystkie legendarne przedmioty będą mogły pojawić się na każdym poziomie
- Poprzednio niektóre przedmioty mogły wypaść jedynie z wrogów na konkretnych poziomach lub wyższych. Przykładowo kaptur Ugake mógł wypaść jedynie z wrogów na poziomie 48 lub wyższym
- Wdrożony zostanie system usuwania duplikatów legendarnych łupów
- System ten polegać będzie na tym, że jeśli postać posiada przedmiot w swoim ekwipunku lub skrytce i wylosowany zostanie jego duplikat, nastąpi jednorazowe ponowne wylosowanie przedmiotu
- Należy zwrócić uwagę, że system ten nie gwarantuje unikatowości każdego łupu. Został on zaprojektowany tak, aby zapewnić drugie losowanie, aby uniknąć duplikatu
- Wśród łupów bossów oskryptowanych (Chrysaloid, Yagak) będą mogły pojawić się legendarne hełmy niezwiązane z klasą
- Zmiana ta poprawi różnorodność przedmiotów pojawiających się w kampanii
- Poprzednio bossowie ci pozostawiali po sobie jedynie wybór przedmiotów legendarnych (ta sama pula była dostępna w zestawie z dema oraz w zestawie z hełmem kanoniera)
- System szczęścia zostanie ulepszony, a gracze nie powinni już doświadczać bardzo długich okresów bez pojawiania się legendarnych przedmiotów po zakończeniu kampanii
- Bazowe skalowanie przedmiotów legendarnych pojawiających się na wyższych poziomach trudności wciąż będzie obowiązywało, a więc gracze mogą wciąż chcieć farmować tak wysoko jak to tylko możliwe
Ogólne informacje o aktualizacji:
- Poprawiono system łączenia w trybie wieloosobowym
- Usunięto błąd, w wyniku którego stare elementy ekwipunku były oznaczane jako nowe
- Usunięto błąd, który uniemożliwiał graczom bieganie, jeśli zostali oszołomieni podczas używania umiejętności cyklonowej manipulanta
- Usunięto błąd, który powodował, że Behemoty mogły w niektórych okolicznościach zabić gracza jednym trafieniem
- Usunięto błąd, który powodował, że wystrzał z granatnika był blokowany przez martwych wrogów
- Usunięto błąd, który powodował, że efekt spopielenia pochodzący od Podsycania Płomieni nie aktywował się odpowiednio w trybie wieloosobowym
- Usunięto błąd, który powodował, że modyfikacja uzbrojenia „Wygłodniała Szarańcza” nie zadawała obrażeń, jeśli była używana wraz z modyfikacją „Nieważkość”
- Poprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli utknąć w trakcie animacji po użyciu skoku grawitacyjnego w trybie wieloosobowym
- Wprowadzono poprawki dotyczące wyłączeń