Kolejne zmiany w Outriders - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Medivh,

outriders

Twórcy "Outriders" dokonali kilku zmian w swojej produkcji, większość dotyczy legendarnych łupów.

  • Współczynniki legendarnych łupów zostaną zwiększone o 100% we wszystkich przypadkach
  • Pule przedmiotów legendarnych zostaną usunięte, a więc wszystkie legendarne przedmioty będą mogły pojawić się na każdym poziomie
    • Poprzednio niektóre przedmioty mogły wypaść jedynie z wrogów na konkretnych poziomach lub wyższych. Przykładowo kaptur Ugake mógł wypaść jedynie z wrogów na poziomie 48 lub wyższym
  • Wdrożony zostanie system usuwania duplikatów legendarnych łupów
    • System ten polegać będzie na tym, że jeśli postać posiada przedmiot w swoim ekwipunku lub skrytce i wylosowany zostanie jego duplikat, nastąpi jednorazowe ponowne wylosowanie przedmiotu
    • Należy zwrócić uwagę, że system ten nie gwarantuje unikatowości każdego łupu. Został on zaprojektowany tak, aby zapewnić drugie losowanie, aby uniknąć duplikatu
outriders
  • Wśród łupów bossów oskryptowanych (Chrysaloid, Yagak) będą mogły pojawić się legendarne hełmy niezwiązane z klasą
    • Zmiana ta poprawi różnorodność przedmiotów pojawiających się w kampanii
    • Poprzednio bossowie ci pozostawiali po sobie jedynie wybór przedmiotów legendarnych (ta sama pula była dostępna w zestawie z dema oraz w zestawie z hełmem kanoniera)
  • System szczęścia zostanie ulepszony, a gracze nie powinni już doświadczać bardzo długich okresów bez pojawiania się legendarnych przedmiotów po zakończeniu kampanii
    • Bazowe skalowanie przedmiotów legendarnych pojawiających się na wyższych poziomach trudności wciąż będzie obowiązywało, a więc gracze mogą wciąż chcieć farmować tak wysoko jak to tylko możliwe

Ogólne informacje o aktualizacji:

  • Poprawiono system łączenia w trybie wieloosobowym
  • Usunięto błąd, w wyniku którego stare elementy ekwipunku były oznaczane jako nowe
  • Usunięto błąd, który uniemożliwiał graczom bieganie, jeśli zostali oszołomieni podczas używania umiejętności cyklonowej manipulanta
  • Usunięto błąd, który powodował, że Behemoty mogły w niektórych okolicznościach zabić gracza jednym trafieniem
  • Usunięto błąd, który powodował, że wystrzał z granatnika był blokowany przez martwych wrogów
  • Usunięto błąd, który powodował, że efekt spopielenia pochodzący od Podsycania Płomieni nie aktywował się odpowiednio w trybie wieloosobowym
  • Usunięto błąd, który powodował, że modyfikacja uzbrojenia „Wygłodniała Szarańcza” nie zadawała obrażeń, jeśli była używana wraz z modyfikacją „Nieważkość”
  • Poprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli utknąć w trakcie animacji po użyciu skoku grawitacyjnego w trybie wieloosobowym
  • Wprowadzono poprawki dotyczące wyłączeń
Wczytywanie...