Poziomy trudności w Magic: Legends - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_CnlGaming*,
Okej, jednak grając zdecydowałem, że bardziej pasuje mi Path of Exile
https://cnlgaming.gg/p...xile-currency/
Zwłaszcza jeśli chodzi o kupowanie poe currency, na Odealo jest z tym świetna zabawa
UWU,
O Magic Legends dowiedziałem się zaledwie kilka dni temu, ale jest to jedna z gier na które czekalem z prawdziwą niecierpliwością - zwłaszcza, że ostatnio pośród gier typo mmo jest prawdziwa posucha, a tutaj wydaje się iż panować będzie prawdziwa wolność. Będzie można tłuc, handlować, wszystko czego człowiek potrzebuje
A dzisiaj premiera, no zobaczymy co to będzie

[Dodano po 2 tygodniach i 20 godzinach]

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik UWU dnia wtorek, 23 marca 2021, 15:47 napisał

O Magic Legends dowiedziałem się zaledwie kilka dni temu, ale jest to jedna z gier na które czekalem z prawdziwą niecierpliwością - zwłaszcza, że ostatnio pośród gier typo mmo jest prawdziwa posucha, a tutaj wydaje się iż panować będzie prawdziwa wolność. Będzie można tłuc, handlować, wszystko czego człowiek potrzebuje
A dzisiaj premiera, no zobaczymy co to będzie

Okej, jednak grając zdecydowałem, że bardziej pasuje mi Path of Exile
https://odealo.com/gam...exile/currency
Zwłaszcza jeśli chodzi o kupowanie poe currency, na Odealo jest z tym świetna zabawa
Medivh,

magic: legends

"Magic: Legends" to MMORPG osadzony w krainach multiwersum karcianki "Magic: the Gathering". Wcielisz się w nim w Przechodzącego (Planeswalker), który ma za zadanie ocalić wieloświat. Do wyboru masz pięć klas i w trakcie zabawy możesz dowolnie przełączać się pomiędzy wszystkimi pięcioma bohaterami. Akcja rozgrywa się przed tzw. War of the Spark – wojną, w czasie której starszy smok Nicol Bolas próbował przejąć kontrolę nad światem, zaś grupa Gatewatch starała się go powstrzymać. Wydarzenia przedstawione w "Magic: Legends" są kanoniczne.

Twórcy gry opublikowali nowe wideo, w którym omawiają poziomy trudności – Normalny, Trudny, Ekspert i Mistrz, a to dopiero początek stopniowania ciężkości rozgrywki. Wszyscy gracze zaczynają zabawę na poziomie Normalnym, a kolejne stopnie pojawią się po osiągnięciu odpowiedniego poziomu postaci. Wraz ze wzrostem zaawansowania rozgrywki zwiększy się moc przeciwników, a w każdej lokacji pojawią się różne umagicznienia. Będą się one rotowały co kilka tygodni i wpłyną na sposób przechodzenia gry. Przykładowo czar "Podpalenie" ("Burning") zadaje rozłożone w czasie obrażenia od ognia pobliskim postaciom, a "Ostateczna Eksplozja" ("Final Explosion") sprawia, że wrogowie eksplodują po zgonie.

Przed wyruszeniem na misję gracze będą mogli wybrać dodatkowe umagicznienia w świecie do jednorazowej aktywacji. Wpłyną one na stan uniwersum i nagrody za wykonane zadanie. Różnorodność ma być duża – np. jeśli umagicznienie nie jest włączone, gracz zadaje połowę obrażeń, wrogowie skupiają się na tobie, zamiast na twoich przywołanych sprzymierzeńcach, nie masz możliwości zregenerować many w sposób naturalny czy pojawienie się na planszy powolnego przeciwnika, zabijającego cię podczas kontaktu.

Premiera zaplanowana jest na ten rok na PC, XONE i PS4. Otwarta beta zaczyna się 23.03.2021.

Wczytywanie...