Brzmi naprawdę ciekawie! 🔥 Sam koncept gry paragrafowej z elementami karcianymi i losowymi wydarzeniami daje sporo możliwości i powtarzalnej grywalności. Fajne też, że scenariusze nie są oderwane, tylko mogą się rozwijać w wątki zależne od wcześniejszych decyzji – to zawsze mocno wciąga. Chętnie zobaczyłbym, jak to działa w praktyce, bo klimat „władcy mroku odbudowującego imperium” jest bardzo klimatyczny. Jeśli udostępnisz jakieś materiały testowe, zgłaszam się!
"Mroczne rządy" - szukam testerów - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Robię grę paragrafową-karcianą dla jednej osoby.
Gracz wciela się we Władcę Mroku, który obudził się z trwającego wieki stanu pół-śmierci. Ma zadanie odbudować swoje imperium i podbić świat. W tym celu będzie rekrutował nowych wojowników, rozbudowywał swoje szpiegowsko-sekciarskie siatki w królestwach Wolnych Ludów i reagował na wydarzenia. Ano właśnie, wydarzenia - są one losowane za pomocą kart do gry. Efekty kart mogą zależeć od różnych czynników - jak silna jest armia gracza, jak silne są jego wpływy w danym regionie, czy istnieje wrogość pomiędzy królestwami. Oczywiście, nierzadko gracz będzie też podejmował decyzje, w którą stronę ma się potoczyć wydarzenie. Wydarzenia, choć losowane, nie są jedynie oderwanymi od siebie "scenkami", niektóre z nich układają się w w wątki fabularne, gdzie efekt danego wydarzenia zależy od tego, czy gracz wcześniej rozegrał - i jak rozegrał - jakieś inne wydarzenia.
No i ten. Szukam testerów chętnych do spojrzenia na ten wytwór niezależnym okiem.
Gracz wciela się we Władcę Mroku, który obudził się z trwającego wieki stanu pół-śmierci. Ma zadanie odbudować swoje imperium i podbić świat. W tym celu będzie rekrutował nowych wojowników, rozbudowywał swoje szpiegowsko-sekciarskie siatki w królestwach Wolnych Ludów i reagował na wydarzenia. Ano właśnie, wydarzenia - są one losowane za pomocą kart do gry. Efekty kart mogą zależeć od różnych czynników - jak silna jest armia gracza, jak silne są jego wpływy w danym regionie, czy istnieje wrogość pomiędzy królestwami. Oczywiście, nierzadko gracz będzie też podejmował decyzje, w którą stronę ma się potoczyć wydarzenie. Wydarzenia, choć losowane, nie są jedynie oderwanymi od siebie "scenkami", niektóre z nich układają się w w wątki fabularne, gdzie efekt danego wydarzenia zależy od tego, czy gracz wcześniej rozegrał - i jak rozegrał - jakieś inne wydarzenia.
No i ten. Szukam testerów chętnych do spojrzenia na ten wytwór niezależnym okiem.