Tak więc ponownie uruchomiłem Origins po raz tysięczny i zauważyłem, że jest jedna funkcja, którą chciałbym ponownie pokazać w przyszłych grach. Możliwość rozmawiania z towarzyszami w dowolnym miejscu.
Nie zrozum mnie źle, uwielbiam przerywniki filmowe w DA2 i DAI, ale jest coś zaskakująco intymnego i naturalnego w rozmowie z drużyną, gdy jesteś w drodze.
Morrigan opowiedziała mi o historii Flemeth podczas wykonywania zadań w Lothering. Leliana opowiedziała mi o życiu barda, gdy badaliśmy Denerim. Alistair dał mojemu naczelnikowi różę w jednym z obszarów pomiędzy obszarami po walce z jakimiś mrocznymi pomiotami. Po prostu sprawia wrażenie prawdziwej grupy ludzi, którzy rozmawiają ze sobą kiedykolwiek i gdziekolwiek jest taka możliwość, wiesz, jak prawdziwi ludzie.
Wyobraź sobie, że ta funkcja istniałaby w DAI. W głębi lądu nie wydawałoby się tak zajęte, gdybyś mógł zatrzymać się i porozmawiać z Solasem o zaniku lub posłuchać niektórych historii Varriców. Sugerowałbym nawet, że możesz rozmawiać tylko z towarzyszami na jednym z wielu kempingów, co zachęciłoby graczy do eksploracji mapy i znalezienia miejsc, w których mogą zatrzymać się i porozmawiać ze swoją drużyną. Oczywiście przerywniki filmowe nadal pojawiały się tylko w bazie, ale myślę, że ta jedna drobna poprawka mogłaby poprawić poczucie prawdziwej przyjaźni, której trochę brakowało w DAI.
Czuję, że trochę się teraz włóczę, ale jestem naprawdę ciekawa, co o tym myślicie?
Nie zrozum mnie źle, uwielbiam przerywniki filmowe w DA2 i DAI, ale jest coś zaskakująco intymnego i naturalnego w rozmowie z drużyną, gdy jesteś w drodze.
Morrigan opowiedziała mi o historii Flemeth podczas wykonywania zadań w Lothering. Leliana opowiedziała mi o życiu barda, gdy badaliśmy Denerim. Alistair dał mojemu naczelnikowi różę w jednym z obszarów pomiędzy obszarami po walce z jakimiś mrocznymi pomiotami. Po prostu sprawia wrażenie prawdziwej grupy ludzi, którzy rozmawiają ze sobą kiedykolwiek i gdziekolwiek jest taka możliwość, wiesz, jak prawdziwi ludzie.
Wyobraź sobie, że ta funkcja istniałaby w DAI. W głębi lądu nie wydawałoby się tak zajęte, gdybyś mógł zatrzymać się i porozmawiać z Solasem o zaniku lub posłuchać niektórych historii Varriców. Sugerowałbym nawet, że możesz rozmawiać tylko z towarzyszami na jednym z wielu kempingów, co zachęciłoby graczy do eksploracji mapy i znalezienia miejsc, w których mogą zatrzymać się i porozmawiać ze swoją drużyną. Oczywiście przerywniki filmowe nadal pojawiały się tylko w bazie, ale myślę, że ta jedna drobna poprawka mogłaby poprawić poczucie prawdziwej przyjaźni, której trochę brakowało w DAI.
Czuję, że trochę się teraz włóczę, ale jestem naprawdę ciekawa, co o tym myślicie?