[BGII] mag/odpoczynek? - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Tokar,
1. Cóż, wszystko zależy od stylu rozgrywki i co sprawia ci przyjemność Jeżeli uważasz, że takie zagrywki są nieuczciwe, mało klimatyczne i spłycają całe doświadczenie - zwiększ/zmniejsz poziom trudności lub zaniechaj pewnych schematów. Ja nigdy nie podchodziłem do sprawy w ten sposób i jeżeli czułem, że przed trudną potyczką moja drużyna potrzebuje odpoczynku, to na niego się decydowałem specjalnie nie rozkminiając, czy w normalnym świecie byłoby to możliwe lub fair.

2. Z tego co kojarzę, twoja drużyna po prostu czasowo szybciej się regeneruje. Chyba innych profitów nie ma z tej działki.

3. Zapraszam tutaj -> https://gexe.pl/baldur...kty-w-druzynie

Cytując: Jeżeli w twojej drużynie znajdują się postacie, które wejdą ze sobą nawet w poważny konflikt, lepiej je zmienić. Jeśli zaś lubisz tych dwóch NPC, pamiętaj, że "rękoczyny" w konfliktach są losowe. Także gdy dojdzie do starcia, wczytaj grę i graj dalej.
Ronnycharlas,
1) Po dłuższej przerwie postanowiłem sobie odświeżyć baldursa i mam pewien dylemat odnośnie maga i odpoczynku. Zawsze grałem zachowawczo i dochodziło do skrajnych sytuacji gdzie potrafiłem rzucić w walce jeden magiczny pocisk, bo wiedziałem, że za rogiem czeka mnie równie trudna walka. Już w lochach irka zauważyłem, że moje stare nawyki powróciły, nie wiem czemu tak mam. Wydaje mi się to mało klimatyczne, gdy idziemy w jedno miejsce, rzucamy czary w walce a później nocujemy 8 godzin podczas gdy za rogiem czyha kolejny wróg. Jak wy się na to zapatrujecie? może ja po prostu źle do tego podchodzę i standardem są takie odpoczynki po walkach? Czasem nawet w najprostszych potyczkach gdy przebijamy się przez jakieś lochy, aby dojść do "bossa", rzuci się jedno czy dwa zaklęcia, ale na finałową walkę już wtedy brakuje.

2) Czy zapamiętane lecznicze czary kapłańskie mają jakoś wypływ na odpoczynek? w opcjach piszę, że takie czary są rzucane. Załóżmy, że kapłan ma zapamiętane 3x małe leczenie 2x średnie i jedno duże. (Są one dajmy na to wykorzystane, bo uleczyłem kompanów po bitwie) będzie to miało jakiś pozytywny wpływ na szybkość regeneracji zdrowia drużyny podczas odpoczynku?

3) Mam zamiar przyłączyć Aerie i korgana do jednej drużyny, ale czytałem, że w pewnym momencie elfka postawi ultimatum bohaterowi (jak się domyślam, będzie ono brzmiało, albo Aerie albo Korgan i będę musiał kogoś wykopać. Zależy mi na romansie z elfką) czy można jakoś uniknąć rozpadu drużyny? podobno te sytację z konfliktami dzieją się losowo. Ale "ultimatum" brzmi jedno znacznie i nie wiem czy to będzie zależało od dialogów i kwestią czasu jest aż dojdzie do rozpadu czy sytuacja występuje losowo i można np: wczytaj grę po takim zabiegu i iść dalej (co może być na dłuższą metę męczące)

To chyba tyle, jak mi się coś przypomni to dopiszę.
Wczytywanie...