Koniec zbiórki! Gamedec zebrał ponad 170 tysięcy dolarów - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Tokar,

Katowickie studio Anshar ma prawo opijać sukces. Nie dość, że kampania crowdfundingowa przyniosła im trzy razy więcej pieniędzy niż o to prosili (chciano 50 tysięcy, natomiast łączny wynik wynosi 171.163 dolarów), to dodatkowo podczas jej trwania tytuł zyskał naprawdę spory rozgłos i był chwalony przez branżowe tuzy. Na takim kapitale można zbudować solidną markę.

gamedec

Oczywiście, wraz z kolejnymi tysiącami dolarów na koncie “Gamedeca”, osiągano kolejne progi, które odblokowały dodatkowe atrakcje, jakie zastaniemy w premierowym wydaniu gry. Otrzymamy zatem specjalny tryb detektywistyczny, rozszerzone interakcje z NPCami, rozwinięty system customizacji głównego bohatera, możliwość wkroczenia do dwóch wyjątkowych wirtualnych światów (inspirowanych mitologią Cthulhu H.P. Lovecrafta oraz grą “Seven: The Days Long Gone”, izometrycznego skradankowego aRPG autorstwa Fool’s Theory), a także hiszpańską i francuską wersję językową.

Ostatnim progiem, który udało się przekroczyć na godzinę przed końcem zbiórki, był ten obligujący twórców do częściowego ugłosowienia dialogów z NPC. Studio zaznaczyło, że nie wszystkie linijki będą udźwiękowione, lecz raczej będzie miało to na celu oddanie charakteru rozmówców. Coś w stylu dubbingu, jaki miał miejsce w “Planescape: Torment” czy “Baldur’s Gate”.

Studio obiecuje, że już niedługo otrzymamy kilka nowych informacji o projekcie, a także w przygotowaniu znajdą się dzienniki developerskie, które nakreślą różne aspekty “Gamedeca” i będą systematycznie pokazywać postępy prac nad tytułem.

Wczytywanie...