Dodam jeszcze pomoc techniczną CD-Projekt. Jak im wytłumaczysz dokładnie 'co Cię boli', to powinni znaleźć jakieś przeciwzaklęcie. Jeśli oczywiście jeszcze to Ekh'a nie pomogło.
Problem z dźwiękiem w BG II - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Jeśli masz taką kartę to razem ze sterownikami powinieneś mieć coś co się nazywa Creative AudioHQ. Tam wchodzisz w 'Spekaer' i zakładka EAX. We wszystkich oknach sprawdź czy masz efekt wyłączony.
Ewentualnie odpalić odtwarzacz PlayCenter i znowu wejść w EAX by upewnić się, że jest wszystko wyłączone.
Ale jak już mówiłem to może być tylko wtedy jak masz kartę Creative'a czyli SoundBlastera.
Ewentualnie odpalić odtwarzacz PlayCenter i znowu wejść w EAX by upewnić się, że jest wszystko wyłączone.
Ale jak już mówiłem to może być tylko wtedy jak masz kartę Creative'a czyli SoundBlastera.
Wiesz może, jak wyłączyć toto?
Masz kartę dzwiękową Creative'a? Może masz włączony jakiś efekt EAX na stałe. U mnie jak się zostawi w Creative PlayCenter jakiś efekt włączony to potrafi on być nawet aktywny podczas grania w jakąś grę.
Witam wszystkich serdecznie.
Mam taki problem, którego nie udało sie rozwiązać pomimo najnowszych patchy i grzebania w ustawieniach (nawet w silniku gry). Gdy jestem na większości obszarów, wszystkie głosy brzmią, jakby wydobywały się ze studni (straszliwy pogłos, jakbym z kimś gadał na Skype). O ile mogę to przetrwać w podziemiach, bo robi to jakiś tam klimat, to jednak irytuje podczas wędrówki po świeżym powietrzu. Nie wspominając o fakcie, że po wyjściu z BG II efekt ten utrzymuje się również w windowsie i części innych gier. Nieziemsko wkur****ące. Gdyby tego było mało, podczas działania pogłosu czasem gra nie daje wybieranym przeze mnie postaciom dokończyć swojej kwestii, urywając je jakoś 0,5 sekundy przed końcem. Gdy kliknę na inną postać, poprzednia dokańcza swoje 0,5 sekundy kwestii, ta druga oczywiście również nie kończy swojej etc.
Ktoś wie, co na to poradzić? To już chyba trzeci z rzędu taki wypadek w BG II, wszystkie były oddzielone formatami, więc to chyba kwestia gry...
Ktoś spotkał się z czymś takim?
Mam taki problem, którego nie udało sie rozwiązać pomimo najnowszych patchy i grzebania w ustawieniach (nawet w silniku gry). Gdy jestem na większości obszarów, wszystkie głosy brzmią, jakby wydobywały się ze studni (straszliwy pogłos, jakbym z kimś gadał na Skype). O ile mogę to przetrwać w podziemiach, bo robi to jakiś tam klimat, to jednak irytuje podczas wędrówki po świeżym powietrzu. Nie wspominając o fakcie, że po wyjściu z BG II efekt ten utrzymuje się również w windowsie i części innych gier. Nieziemsko wkur****ące. Gdyby tego było mało, podczas działania pogłosu czasem gra nie daje wybieranym przeze mnie postaciom dokończyć swojej kwestii, urywając je jakoś 0,5 sekundy przed końcem. Gdy kliknę na inną postać, poprzednia dokańcza swoje 0,5 sekundy kwestii, ta druga oczywiście również nie kończy swojej etc.
Ktoś wie, co na to poradzić? To już chyba trzeci z rzędu taki wypadek w BG II, wszystkie były oddzielone formatami, więc to chyba kwestia gry...
Ktoś spotkał się z czymś takim?