Teleportowanie wraz z kompanem - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Gość_bażancik*,
https://i.imgur.com/PyCdZha.jpg

Na zdjęciu Bezimienny i jego prywatny oddział. Powiem Wam, że Gothic 3 znów sprawia przyjemność
Ustawiłem jego typ party na niewolnik, przynależność do nomadów, podejście do innego npc polityczne, nieśmiertelność (w innym przypadku niestety padały by od jednego ciosu, ewentualnie dwóch ), można by jeszcze wiele atrybutów pozmieniać, typu lvl etc, ale wydaje mi się, że to i tak jest wystarczająco op. Wyobraźcie sobie armie 20 nieśmiertelnych szakali hehe Niestety nadal nie znalazłem możliwości wspólnego teleportu wraz z zwierzakiem. Na pewno ktoś ogarnięty usprawni to jeszcze lepiej, moja wersja jest mocno nowatorska. Nie mam żadnego doświadczenia z modami, ale jeżeli ktoś będzie zainteresowany szczegółami jak to zrobiłem dajcie znać.
Tymczasem uciekam szkolić armię Pozdrawiam
Gość_bażancik*,
Witam,
ostatnio zainteresował mnie temat oswajania zwierząt w Gothicu 3, jak wiemy producent oferuje nam bardzo ubogo rozbudowany interfejs, na szczęście podrasowałem swojego zwierzaka za pomocą wbudowanego Marvin moda przy pomocy komendy edit. Zmieniłem mu przynależność do frakcji na niewolnika, dzięki czemu miastowi, koczownicy, gońcy itd nie atakują mi zwierzaka, mogę również rozkazać mu pozostać w miejscu. Niestety kiedy teleportuję się mój zwierzęcy towarzysz pozostaje w miejscu, chciałbym aby teleportował się razem ze mną. Orientujecie się czy istnieje jakiś mod, który to umożliwia? Ewentualnie, jakaś z opcji w Marvin modzie? Siedzę nad tym od dwóch dni i kombinuję, ale jeszcze nie rozgryzłem.

Proszę o pomoc, ewentualnie jeżeli znajdzie się ktoś ogarnięty w temacie modowania, kto zabrałby się za takie usprawnienie byłoby super