Twórca świata Dragon Age otwiera nowe studio i zapowiada autorskiego cRPG - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Tokar,

David Gaider to gość, który zrobił wiele dobrego w kontekście komputerowych gier fabularnych. Autor fabuły do "Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark". Ojciec HK-47 czy Cartha Onasiego z "Knights of the Old Republic". Twórca uniwersum Thedas, gdzie rozgrywana jest akcja kultowej serii "Dragon Age". No i facet, który maczał palce przy projektowaniu "Baldur's Gate II". Niezgorsze CV, trzeba szczerze przyznać.

summerfall studios class="lbox">summerfall studios

Trzy lata temu, wzorem wielu jego innych kolegów, postanowił opuścić studio BioWare i spróbować szczęścia gdzie indziej. Przez dwa lata zabawiał w studiu Beamdog, gdzie piastował funkcję dyrektora kreatywnego, a teraz razem z Liamem Elserem (ten m.in. odpowiadał za design "Pillars of Eternity") postanowił otworzyć własne studio – Summerfall.

Nad czym dłubią chłopaki? O tym dowiemy się już za niespełna trzy tygodnie na targach PAX Australia, które odbędą się 11 października. Produkcja ma skupić się na postaciach oraz fabule, a całość trafi na platformę Kickstarter.

summerfall studios,david gaider class="lbox">summerfall studios,david gaider

Cóż, pożyjemy zobaczymy. Znane są kazusy uciekinierów z BioWare, którzy zdecydowali się stworzyć mniejsze firmy i dłubać nad budżetowymi produkcjami, później osiągając z nimi niemałe sukcesy. Doskonałym przykładem jest trylogia "The Banner Saga". Pozostaje tylko liczyć, że taki tuz jak Gaider przypomni nam o sobie w najlepszy możliwy sposób, wypuszczając produkcję, która pozamiata konkurencję i pokaże nam jeszcze raz za co pokochaliśmy cRPG.

Wczytywanie...