[GII:NK] [GI] Gra jako kobieta ^ - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

psychozof,
Znów się spotykamy dobra Wiedźmo : ) Tym razem gram normalnie ^ Bezimiennym (określam szybki skrót po zwój Deszcz Ognia),
i Ty masz mocne czary bo: dzięki Twojemu poradnikowi uruchomiłem wczoraj Gothic na Windows 10
dzięki!
Janna,
Gdybyś miał/a ochotę zagrać w Gothic 1 jako kobieta, zrobiłam polskie tłumaczenie niemieckiej modyfikacji BabeMod. Można je pobrać z tej strony. Wymagana jest uprzednia instalacja PlayerKita oraz oryginalnego BabeModa, którego autorem jest Zonk.

W porównaniu do niemieckiej wersji BabeMod, polskie tłumaczenie przywraca normalny wygląd Diego (w modzie był mrocznym elfem), przywraca domyślne poziomy i umiejętności oraz usuwa dodatkowe przedmioty (zostawiłam Bezimiennej tylko ubranie).

--------

Szczegółowa instrukcja instalacji polskiej wersji BabeMod do Gothic 1

Na wstępie zaznaczę, że poniższa instrukcja umożliwia tylko zmianę wyglądu głównej postaci na kobiecy. Wszystkie inne elementy w grze, takie jak tekst oraz dialogi, będą odnosić się do Bezimiennego jako mężczyzny. Jeśli mimo to chcesz spróbować, czytaj dalej. Modyfikacja zawiera spolszczenie, dzięki czemu gra jest w całości po polsku.

1. Zainstaluj grę Gothic 1 na swoim komputerze. Zalecany jest wybór folderu innego niż Program Files, aby uniknąć ewentualnych problemów z blokowaniem modyfikacji przez Windows. Upewnij się, że Twoja wersja Gothica to minimum 1.08k - jeśli nie, pobierz i zainstaluj oficjalny patch do gry.



2. Pobierz program PlayerKit 1.08k ze strony https://www.worldofgot...ownload_34.htm Jest on konieczny do uruchomienia gry z modyfikacjami.



3. Zainstaluj program PlayerKit.exe w folderze z Gothikiem.



4. Pobierz program BabeMod 2.0 ze strony https://www.worldofgot...ownload_75.htm Ten mod zawiera zmianę wyglądu Bezimiennego na kobietę. Jest to oryginalna, niemiecka wersja modyfikacji. Jeśli chcesz, by gra była po polsku, potrzebujesz również spolszczenia, które dostępne jest poniżej.



5. Zainstaluj BabeMod.exe w folderze z Gothikiem. Nie trzeba zmieniać żadnych ustawień podczas instalacji (z wyjątkiem folderu z grą), wystarczy dwukrotnie kliknąć przycisk Weiter >, następnie Installieren > oraz Fertig stellen.



6. Pobierz polskie tłumaczenie BabeMod ze strony: https://drive.google.c...ew?usp=sharing



7. Wypakuj plik BabeModPL.rar z tłumaczeniem (wystarczy do tego program WinRar lub 7zip) do folderu z Gothikiem.



8. Uruchom program xdeltaUI.exe.



- W polu Patch wybierz plik [C:\Gry\Gothic]\BabeModPL.xdelta
- W polu Source File wybierz plik [C:\Gry\Gothic]\Data\ModVDF\BabeMod.mod
- W polu Output File wpisz nazwę nowego pliku C:\Gry\Gothic\Data\ModVDF\BabeModPL.mod

Następnie, kliknij przycisk Patch. Po udanym patchowaniu (pojawi się komunikat "File patched successfully") można kliknąć OK i zamknąć program xdelta.



9. Otwórz folder [C:\Gry\Gothic]\Data\ModVDF. Usuń plik BabeMod.mod. Potem, zmień nazwę pliku BabeModPL.mod na BabeMod.mod.



10. Instalacja jest gotowa. Grę uruchamiamy programem GothicStarter.exe, znajdującym się w folderze [C:\Gry\Gothic]\System. Warto utworzyć skrót tego pliku na pulpicie, aby otwieranie gry było wygodniejsze.



11. Po uruchomieniu programu GothicStarter.exe otworzy się okienko, w którym zaznaczamy uruchomienie gry z modyfikacją BabeMod i klikamy przycisk Play the Game.



12. Tak wygląda Gothic z Bezimienną:



Miłej gry!
  • 1.png
  • 2.png
  • 3.png
  • 4.png
  • 5.png
  • 6.png
  • 7.png
  • 8.png
  • 9.png
  • 10.png
  • 11.png
  • 12.png
  • 13.png
  • 14.png
Courun Yauntyrr,
Świetny poradnik, dzięki. Przy kolejnym powrocie do przeszłości na pewno wypróbuję.
psychozof,
Jesteś Fantastyczna !!! Dziękuję i przetestuję! Jesteś Wiedźmą i Czarodziejką, jesteś kim chcesz. Gdy po raz kolejny przejdę te grę zrobię to Kobietą!
Janna,
Naszukałam się informacji jak zmienić płeć Bezimiennego, może komuś przyda się instrukcja.

1. Instalujemy Gothic II + Noc Kruka.
2. Pobieramy program Gothic II - MDK (dostępny tutaj) i instalujemy go w folderze z grą.
3. Pobieramy polskie skrypty (np. stąd). Otwieramy Gothic 2\_Work\Data\Scripts i kasujemy foldery content oraz System. Następnie rozpakowujemy pobrany plik .rar z polskimi skryptami i przenosimy jego zawartość (czyli nowe foldery content oraz System) do Gothic 2\_Work\Data\Scripts.

4. Uruchamiamy Gothic 2 i rozpoczynamy nową grę. Włączamy konsolę (piszemy "b marvin b", a następnie klikamy F2). W konsoli wpisujemy "insert fh".
5. Rozpoczynamy rozmowę z Face Helperem:



- Klikamy opcję "płeć", by stać się kobietą.
- Klikamy "twarze kobiece", by przejść do listy twarzy dostępnych dla kobiet.
- Klikamy "wybór głowy" i z listy wybieramy kształt głowy. Zapisujemy jego nazwę. W moim przypadku będzie to Hum_Head_Babe.
- Klikamy "następna twarz" do czasu, aż wybierzemy odpowiadającą nam twarz. Zapisujemy numer tekstury, który pojawi się na górze ekranu. U mnie - 139.



6. Wychodzimy z gry.

7. Tutaj wklejam nazwy i kody kobiecych tekstur, które trzeba będzie zmienić w pliku PC_Hero.d (instrukcja poniżej). Jeśli ktoś chciałby zmienić wygląd bohatera-mężczyzny, pełna lista wszystkich tekstur dostępna jest w folderze Gothic 2\_Work\Data\Scripts\content\AI\AI_Intern, w pliku AI_Constants.d, można to łatwo podejrzeć.
- Tekstury ciała dla kobiet:
BodyTexBabe_P = 4; //jasna skróra
BodyTexBabe_N = 5; //zwykła skóra
BodyTexBabe_L = 6; //latynoska skóra
BodyTexBabe_B = 7; // ciemna skóra
BodyTex_T = 10; //tekstura ze zwykłą bielizną
BodyTexBabe_F = 11; //tekstura z futrem
BodyTexBabe_S = 12;//tekstura z czarną bielizną



- Tekstury twarzy dla kobiet:
FaceBabe_N_BlackHair = 137 ;
FaceBabe_N_Blondie = 138 ;
FaceBabe_N_BlondTattoo = 139 ;
FaceBabe_N_PinkHair = 140 ;
FaceBabe_L_Charlotte = 141 ;
FaceBabe_B_RedLocks = 142 ;
FaceBabe_N_HairAndCloth = 143 ;
FaceBabe_N_WhiteCloth = 144 ;
FaceBabe_N_GreyCloth = 145 ;
FaceBabe_N_Brown = 146 ;
FaceBabe_N_VlkBlonde = 147 ;
FaceBabe_N_BauBlonde = 148 ;
FaceBabe_N_YoungBlonde = 149 ;
FaceBabe_N_OldBlonde = 150 ;
FaceBabe_P_MidBlonde = 151 ;
FaceBabe_N_MidBauBlonde = 152 ;
FaceBabe_N_OldBrown = 153 ;
FaceBabe_N_Lilo = 154 ;
FaceBabe_N_Hure = 155 ;
FaceBabe_N_Anne = 156 ;
FaceBabe_B_RedLocks2 = 157 ;
FaceBabe_L_Charlotte2 = 158 ;

8. Edytujemy teraz plik PC_Hero.d, który znajduje się w Gothic 2\_Work\Data\Scripts\content\Story\NPC. Wystarczy dowolny edytor tekstowy, np. notatnik.
9. W pliku musimy zmienić kilka rzeczy. Pojawiają się one w kilku miejscach, dlatego najlepiej skorzystać z opcji "znajdź i zamień wszystkie".



- MALE zmieniamy na FEMALE.
- Hum_Head_Pony zmieniamy na nazwę kształtu głowy, którą wybraliśmy wcześniej w trakcie gry. Przykładowo: Hum_Head_Babe.
- FACE_N_Player zmieniamy na nazwę tekstury twarzy. Podczas gry zapisaliśmy sobie numer tekstury twarzy (u mnie 139). Korzystamy z listy dostępnej wyżej i sprawdzamy jaką nazwę ma tekstura z tym numerem. W moim przypadku będzie to FaceBabe_N_BlondTattoo.
- BodyTex_N zmieniamy na nazwę tekstury ciała (lista dostępna powyżej). Ja wybieram BodyTexBabe_N.
- hum_body_Naked0 zmieniamy na Hum_Body_Babe0, by ustawić kobiece ciało.
- liczbę 9 znajdującą się na prawo od hum_body_Naked0 zmieniamy numer tekstury ciała z listy powyżej (u mnie 12).
10. Po przeprowadzeniu zmian zapisujemy plik PC_Hero.d i zamykamy go.
11. Cały zmieniony plik PC_Hero.d wygląda w moim przypadku tak:
SPOILER
instance PC_Hero (NPC_DEFAULT)
{
// ------ SC ------
name = "Ja";
guild = GIL_NONE;
id = 0;
voice = 15;
level = 0;
Npctype = NPCTYPE_MAIN;

//***************************************************
bodyStateInterruptableOverride = TRUE;
//***************************************************

// ------ XP Setup ------
exp = 0;
exp_next = 500;
lp = 0;

// ------ Attribute ------
attribute[ATR_STRENGTH] = 10;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 10;
attribute[ATR_MANA] = 10;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 40;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 40;

// ------ visuals ------
//B_SetNpcVisual (self, FEMALE, "Hum_Head_Babe", FaceBabe_N_BlondTattoo, BodyTexBabe_N, NO_ARMOR);

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
// ------ Visual ------ "body_Mesh", bodyTex SkinColor headMesh, faceTex, teethTex, armorInstance
Mdl_SetVisualBody (self, "Hum_Body_Babe0", 12, 0, "Hum_Head_Babe", FaceBabe_N_BlondTattoo, 0, NO_ARMOR);

// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 10);
};


// ***********
// Test-Heroes
// ***********

instance PC_L10 (NPC_DEFAULT) //Mitte 2. Kapitel (Anfang der OW)
{
// ------ SC ------
name = "Ja";
guild = GIL_MIL;
id = 0;
voice = 15;
level = 10;
Npctype = NPCTYPE_MAIN;

//***************************************************
bodyStateInterruptableOverride = TRUE;
//***************************************************

// ------ XP Setup ------
exp = (500*((slf.level+1)/2)*(slf.level+1));
exp_next = (500*((slf.level+2)/2)*(slf.level+1));
lp = 0;

// ------ Attribute ------
attribute[ATR_STRENGTH] = 83; //10+50+23 (20% von 115) //80LP
attribute[ATR_DEXTERITY] = 32; //10+0+22 (20% von 110)
attribute[ATR_MANA_MAX] = 64; //10+0+54 (20% von 234)
attribute[ATR_MANA] = 64;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 148;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 148;

// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, FEMALE, "Hum_Head_Babe", FaceBabe_N_BlondTattoo, BodyTexBabe_N, ITAR_MIL_L);

// ------ Kampf-Talente ------
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_1H, 30);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_2H, 10);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_BOW, 10);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW, 10);

CreateInvItems (self, itmi_gold, 500);
CreateInvItems (self, itrw_arrow, 100);

EquipItem (self, ItMw_Nagelkeule2);
EquipItem (self, ItRw_Bow_L_01);
};

instance PC_L20 (NPC_DEFAULT) //Anfang 2. Kapitel - Ende der ADW
{
// ------ SC ------
name = "Ja";
guild = GIL_MIL;
id = 0;
voice = 15;
level = 20;
Npctype = NPCTYPE_MAIN;

//***************************************************
bodyStateInterruptableOverride = TRUE;
//***************************************************

// ------ XP Setup ------
exp = (500*((slf.level+1)/2)*(slf.level+1));
exp_next = (500*((slf.level+2)/2)*(slf.level+1));
lp = 40; //für Lockpick, SteintafelIII

// ------ Attribute ------
attribute[ATR_STRENGTH] = 106; //10+50+46 (40% von 115) //80LP
attribute[ATR_DEXTERITY] = 54; //10+0+44 (40% von 110)
attribute[ATR_MANA_MAX] = 118; //10+0+108 (40% von 234)
attribute[ATR_MANA] = 35;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 280;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 280;

// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, FEMALE, "Hum_Head_Babe", FaceBabe_N_BlondTattoo, BodyTexBabe_N, ITAR_Ranger_Addon);

// ------ Kampf-Talente ------
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_1H, 60); //80LP
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_2H, 30);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_BOW, 10);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW, 10);

CreateInvItems (self, itmi_gold, 1000);
CreateInvItems (self, itrw_arrow, 100);
CreateInvItems (self, itrw_bolt, 100);

EquipItem (self, ItMw_Rubinklinge);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_M_02);

CreateInvItems (self, ItRu_PalLight, 1);
CreateInvItems (self, ItRu_PalLightHeal, 1);
CreateInvItems (self, ItRu_PalHolyBolt, 1);
};

instance PC_L40 (NPC_DEFAULT) //Anfang 4. Kapitel (Drachenjagd)
{
// ------ SC ------
name = "Ja";
guild = GIL_PAL;
id = 0;
voice = 15;
level = 40;
Npctype = NPCTYPE_MAIN;

//***************************************************
bodyStateInterruptableOverride = TRUE;
//***************************************************

// ------ XP Setup ------
exp = (500*((slf.level+1)/2)*(slf.level+1));
exp_next = (500*((slf.level+2)/2)*(slf.level+1));
lp = 60; //für Lockpick, SteintafelIII, PermSTR

// ------ Attribute ------
attribute[ATR_STRENGTH] = 159; //10+80+69 (60% von 115) //170LP
attribute[ATR_DEXTERITY] = 76; //10+0+66 (60% von 110)
attribute[ATR_MANA_MAX] = 172; //10+0+162 (60% von 234)
attribute[ATR_MANA] = 172;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 520;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 520;

// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, FEMALE, "Hum_Head_Babe", FaceBabe_N_BlondTattoo, BodyTexBabe_N, ITAR_PAL_M);

// ------ Kampf-Talente ------
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_1H, 90); //170LP
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_2H, 60);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_BOW, 10);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW, 10);

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_PICKLOCK, 1);

CreateInvItems (self, itmi_gold, 2000);
CreateInvItems (self, itrw_bolt, 100);

EquipItem (self, ItMw_1H_Blessed_02);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_M_02);

CreateInvItems (self,ItKe_Lockpick,10);
CreateInvItems (self,ItMi_Flask,2);
CreateInvItems (self, ItPo_Health_02, 10);
CreateInvItems (self, ItPo_Speed, 5);
CreateInvItems (self,ItLsTorch,50);

CreateInvItems (self, ItRu_PalLight, 1);
CreateInvItems (self, ItRu_PalLightHeal, 1);
CreateInvItems (self, ItRu_PalHolyBolt, 1);
CreateInvItems (self, ItRu_PalMediumHeal, 1);
CreateInvItems (self, ItRu_PalRepelEvil, 1);
};

instance PC_L60 (NPC_DEFAULT) //Anfang 6. Kapitel (Dracheninsel)
{
// ------ SC ------
name = "Ja";
guild = GIL_PAL;
id = 0;
voice = 15;
level = 60;
Npctype = NPCTYPE_MAIN;

//***************************************************
bodyStateInterruptableOverride = TRUE;
//***************************************************

// ------ XP Setup ------
exp = (500*((slf.level+1)/2)*(slf.level+1));
exp_next = (500*((slf.level+2)/2)*(slf.level+1));
lp = 60; //60; für Lockpick, SteintafelIII, PermSTR

// ------ Attribute ------
attribute[ATR_STRENGTH] = 228; //10+126+92 (80% von 115) //370LP
attribute[ATR_DEXTERITY] = 98; //10+0+88 (80% von 110)
attribute[ATR_MANA_MAX] = 234; //10+0+224 (80% von 234)
attribute[ATR_MANA] = 234;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 760;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 760;

// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, FEMALE, "Hum_Head_Babe", FaceBabe_N_BlondTattoo, BodyTexBabe_N, ITAR_PAL_H);

// ------ Kampf-Talente ------
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_1H, 90); //170LP
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_2H, 60);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_BOW, 10);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW, 10);

CreateInvItems (self, itmi_gold, 3000);
CreateInvItems (self, itrw_bolt, 100);

EquipItem (self, ItMw_1H_Blessed_03);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_M_02);

CreateInvItems (self, ItRu_PalLight, 1);
CreateInvItems (self, ItRu_PalLightHeal, 1);
CreateInvItems (self, ItRu_PalHolyBolt, 1);
CreateInvItems (self, ItRu_PalMediumHeal, 1);
CreateInvItems (self, ItRu_PalRepelEvil, 1);
CreateInvItems (self, ItRu_PalFullHeal, 1);
CreateInvItems (self, ItRu_PalDestroyEvil, 1);
};







// *********
// E3 Heroes
// *********

instance PC_E3Mage (NPC_DEFAULT) //PC_E3Mage
{
// ------ SC ------
name = "Ja";
guild = GIL_KDF;
id = 0;
voice = 15;
level = 31;
Npctype = NPCTYPE_MAIN;

//***************************************************
bodyStateInterruptableOverride = TRUE;
//***************************************************

// ------ XP Setup ------
exp = 248000;
exp_next = 264000;
lp = 0;

// ------ Attribute ------
attribute[ATR_STRENGTH] = 50;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 50;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 200;
attribute[ATR_MANA] = 200;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 500;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 500;

// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, FEMALE, "Hum_Head_Babe", FaceBabe_N_BlondTattoo, BodyTexBabe_N, ITAR_KDF_H);

// ------ Kampf-Talente ------
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_1H, 40);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_2H, 30);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_BOW, 20);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW, 10);

// ------ sonstige Talente ------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE, 6);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_PICKLOCK, 1); //hängt ab von DEX (auf Programmebene)
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_SNEAK, 1);
//Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_ACROBAT, 0);

//Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_PICKPOCKET, 1); //hängt ab von DEX (auf Scriptebene)
//Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_SMITH, 1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_RUNES, 1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_ALCHEMY, 1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_TAKEANIMALTROPHY, 1);

PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Health_01] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Health_02] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Health_03] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Mana_01] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Mana_02] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Mana_03] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Speed] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Perm_STR] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Perm_DEX] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Perm_Mana] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Perm_Health] = TRUE;
/*
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_Common] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Special_01] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_2H_Special_01] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Special_02] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_2H_Special_02] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Special_03] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_2H_Special_03] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Special_04] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_2H_Special_04] = TRUE;
*/
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_Teeth] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_Claws] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_Fur] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_Heart] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_ShadowHorn] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_FireTongue] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_BFWing] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_BFSting] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_Mandibles] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_CrawlerPlate] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_DrgSnapperHorn] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_DragonScale] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_DragonBlood] = TRUE;

PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_LIGHT] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Firebolt] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Icebolt] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_LightHeal] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_SummonGoblinSkeleton] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_InstantFireball] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Zap] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_SummonWolf] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_WINDFIST] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Sleep] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_MediumHeal] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_LightningFlash] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_ChargeFireball] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_SummonSkeleton] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Fear] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_IceCube] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_ChargeZap] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_SummonGolem] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_DestroyUndead] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Pyrokinesis] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Firestorm] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_IceWave] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_SummonDemon] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_FullHeal] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Firerain] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_BreathOfDeath] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_MassDeath] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_ArmyOfDarkness] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Shrink] = TRUE;

// ------ Inventory -------
EquipItem (self, ItMw_1h_MISC_Sword);

EquipItem (self, ItAm_Mana_01);

EquipItem (self, ItRu_Light);
EquipItem (self, ItRu_InstantFireball);
EquipItem (self, ItRu_IceCube);
EquipItem (self, ItRu_FullHeal);
EquipItem (self, ItRu_FireRain);
EquipItem (self, ItRu_LightningFlash);
EquipItem (self, ItRu_Shrink);

CreateInvItems (self, itmi_gold, 100);

CreateInvItems (self, itRu_MassDeath, 1);
CreateInvItems (self, itRu_ArmyOfDarkness, 1);
CreateInvItems (self, itRu_SumGol, 1);

CreateInvItems (self, itSc_TrfSheep, 5);
CreateInvItems (self, itSc_TrfWolf, 5);
CreateInvItems (self, itSc_TrfDragonSnapper, 3);

CreateInvItems (self, ItMi_Flask, 10);
CreateInvItems (self, ItMi_RuneBlank, 10);

CreateInvItems (self, ItMi_Sulfur, 10);
CreateInvItems (self, ItMi_Quartz, 10);
CreateInvItems (self, ItMi_Pitch, 10);
CreateInvItems (self, ItMi_Rockcrystal, 10);
CreateInvItems (self, ItMi_Aquamarine, 10);
CreateInvItems (self, ItMi_HolyWater, 10);
CreateInvItems (self, ItMi_Coal, 10);
CreateInvItems (self, ItMi_DarkPearl, 10);

CreateInvItems (self, ItPl_SwampHerb, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Mana_Herb_01, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Mana_Herb_02, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Mana_Herb_03, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Health_Herb_01, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Health_Herb_02, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Health_Herb_03, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Dex_Herb_01, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Strength_Herb_01, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Speed_Herb_01, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Mushroom_01, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Mushroom_02, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Forestberry, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Blueplant, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Planeberry, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Temp_Herb, 10);
CreateInvItems (self, ItPl_Perm_Herb, 10);

CreateInvItems (self, ItPo_Mana_01, 10);
CreateInvItems (self, ItPo_Mana_02, 5);
CreateInvItems (self, ItPo_Mana_03, 1);

CreateInvItems (self, ItPo_Health_01, 10);
CreateInvItems (self, ItPo_Health_02, 5);
CreateInvItems (self, ItPo_Health_03, 1);

CreateInvItems (self, ItPo_Speed, 5);
};

instance PC_E3Paladin (NPC_DEFAULT) //PC_E3Paladin
{
// ------ SC ------
name = "Ja";
guild = GIL_PAL;
id = 0;
voice = 15;
level = 31;
Npctype = NPCTYPE_MAIN;

//***************************************************
bodyStateInterruptableOverride = TRUE;
//***************************************************

// ------ XP Setup ------
exp = 248000;
exp_next = 264000;
lp = 0;

// ------ Attribute ------
attribute[ATR_STRENGTH] = 100;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 100;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 50;
attribute[ATR_MANA] = 50;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 500;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 500;

// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, FEMALE, "Hum_Head_Babe", FaceBabe_N_BlondTattoo, BodyTexBabe_N, ITAR_PAL_H);

// ------ Kampf-Talente ------
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_1H, 100);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_2H, 90);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_BOW, 80);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW, 70);

// ------ sonstige Talente ------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE, 0);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_PICKLOCK, 1); //hängt ab von DEX (auf Programmebene)
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_SNEAK, 1);
//Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_ACROBAT, 0);

//Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_PICKPOCKET, 1); //hängt ab von DEX (auf Scriptebene)
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_SMITH, 1);
//Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_RUNES, 1);
//Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_ALCHEMY, 1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_TAKEANIMALTROPHY, 1);
/*
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Health_01] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Health_02] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Health_03] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Mana_01] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Mana_02] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Mana_03] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Speed] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Perm_STR] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Perm_DEX] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Perm_Mana] = TRUE;
PLAYER_TALENT_ALCHEMY[POTION_Perm_Health] = TRUE;
*/
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_Common] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Special_01] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_2H_Special_01] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Special_02] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_2H_Special_02] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Special_03] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_2H_Special_03] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_1H_Special_04] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH[WEAPON_2H_Special_04] = TRUE;

PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_Teeth] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_Claws] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_Fur] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_Heart] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_ShadowHorn] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_FireTongue] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_BFWing] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_BFSting] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_Mandibles] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_CrawlerPlate] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_DrgSnapperHorn] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_DragonScale] = TRUE;
PLAYER_TALENT_TAKEANIMALTROPHY[TROPHY_DragonBlood] = TRUE;
/*
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_LIGHT] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Firebolt] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Icebolt] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_LightHeal] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_SummonGoblinSkeleton] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_InstantFireball] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Zap] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_SummonWolf] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_WINDFIST] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Sleep] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_MediumHeal] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_LightningFlash] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_ChargeFireball] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_SummonSkeleton] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Fear] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_IceCube] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_ChargeZap] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_SummonGolem] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_DestroyUndead] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Pyrokinesis] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Firestorm] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_IceWave] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_SummonDemon] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_FullHeal] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Firerain] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_BreathOfDeath] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_MassDeath] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_ArmyOfDarkness] = TRUE;
PLAYER_TALENT_RUNES[SPL_Shrink] = TRUE;
*/
// ------ Inventory -------
EquipItem (self, ItMw_2h_Pal_Sword);
EquipItem (self, ItRw_Bow_H_01);

//CreateInvItems (self, ItMw_2h_Pal_Sword, 1);
//CreateInvItems (self, ItMw_2H_Axe_H_03, 1);
CreateInvItems (self, ItRw_Crossbow_H_01, 1);

CreateInvItems (self, ItRw_Arrow, 1000);
CreateInvItems (self, ItRw_Bolt, 1000);

EquipItem (self, ItAm_Strg_01);

EquipItem (self, ItRu_PalMediumHeal);
EquipItem (self, ItRu_PalRepelEvil);

CreateInvItems (self, itmi_gold, 100);

CreateInvItems (self, itmi_nugget, 50);
CreateInvItems (self, itmiswordraw, 10);
CreateInvItems (self, itat_dragonblood, 10);

CreateInvItems (self, itsc_InstantFireball, 10);
CreateInvItems (self, itSc_TrfSheep, 5);
CreateInvItems (self, itSc_TrfWolf, 5);
CreateInvItems (self, itSc_TrfDragonSnapper, 3);

CreateInvItems (self, ItMi_Flask, 10);
CreateInvItems (self, ItMi_RuneBlank, 10);

CreateInvItems (self, ItPo_Mana_01, 10);
CreateInvItems (self, ItPo_Mana_02, 5);
CreateInvItems (self, ItPo_Mana_03, 1);

CreateInvItems (self, ItPo_Health_01, 10);
CreateInvItems (self, ItPo_Health_02, 5);
CreateInvItems (self, ItPo_Health_03, 1);

CreateInvItems (self, ItPo_Speed, 5);
};
//---------------------ADDON------------------------------------
instance PC_Bandit (NPC_DEFAULT)
{
// ------ SC ------
name = "Ja";
guild = GIL_NONE;
id = 0;
voice = 15;
level = 10;
Npctype = NPCTYPE_MAIN;

//***************************************************
bodyStateInterruptableOverride = TRUE;
//***************************************************

// ------ XP Setup ------
exp = 0;
exp_next = 500;
lp = 0;

// ------ Attribute ------
attribute[ATR_STRENGTH] = 60;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 10;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 10;
attribute[ATR_MANA] = 10;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 200;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 200;

//--------Talente---------------

PLAYER_TALENT_SMITH [WEAPON_1H_Harad_01] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH [WEAPON_1H_Harad_02] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH [WEAPON_1H_Harad_03] = TRUE;
PLAYER_TALENT_SMITH [WEAPON_1H_Harad_04] = TRUE;


Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_PICKPOCKET, 1);
B_AddFightSkill (self, NPC_TALENT_1H, 60);
// ------ visuals ------
//B_SetNpcVisual (self, FEMALE, "Hum_Head_Babe", FaceBabe_N_BlondTattoo, BodyTexBabe_N, NO_ARMOR);

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
// ------ Visual ------ "body_Mesh", bodyTex SkinColor headMesh, faceTex, teethTex, armorInstance
Mdl_SetVisualBody (self, "Hum_Body_Babe0", 12, 0, "Hum_Head_Babe", FaceBabe_N_BlondTattoo, 0, ITAR_Thorus_Addon);


//-------------items------------------
EquipItem (self, ItMw_BeliarWeapon_1H_02);

//---Values-----
CreateInvItems (self, Itmi_Gold, 1000);
CreateInvItems (self, ItMi_GoldNugget_Addon,5);
CreateInvItems (self, ItMw_BeliarWeapon_1H_01,1);

CreateInvItems (self, ItMw_1h_Vlk_Dagger,1);
CreateInvItems (self, ItMw_1H_Mace_L_01,1);
//---Amulette und Kram-----
/*
CreateInvItems (self, ITAm_Addon_Health,1);
CreateInvItems (self, ITRi_Addon_Health_01,1);
CreateInvItems (self, ITRi_Addon_Health_02,1);

CreateInvItems (self, ITAm_Addon_Mana,1);
CreateInvItems (self, ITRi_Addon_Mana_01,1);
CreateInvItems (self, ITRi_Addon_Mana_02,1);
*/
CreateInvItems (self, ITAm_Addon_STR,1);
CreateInvItems (self, ITRi_Addon_STR_01,1);
CreateInvItems (self, ITRi_Addon_STR_02,1);

CreateInvItems (self, ITAR_Leather_L,1);
CreateInvItems (self, ITAR_SLD_L,1);
CreateInvItems (self, ITAR_SLD_M,1);
CreateInvItems (self, ITAR_SLD_H,1);
CreateInvItems (self, ITAR_MIL_M,1);
CreateInvItems (self, ITAR_KDF_H,1);
CreateInvItems (self, ITAR_NOV_L,1);

/*
CreateInvItems (self,ItRw_Special_Arrow,1000);
CreateInvItems (self,ItRw_SecialBow,1);
*/

CreateInvItems (self,ItBE_Addon_Leather_01,1);


CreateInvItems (self,ItBE_Addon_SLD_01,1);


CreateInvItems (self,ItBE_Addon_MIL_01,1);

CreateInvItems (self,ItBE_Addon_MC,1);
CreateInvItems (self,ItBE_Addon_KDF_01,1);

CreateInvItems (self,ItBE_Addon_NOV_01,1);


CreateInvItems (self, ItMi_Addon_Joint_01,2);
CreateInvItems (self, ItPo_Addon_Geist_01,2);
CreateInvItems (self, ItPo_Addon_Geist_02,2);

CreateInvItems (self, ItWr_Addon_BookXP250,1);
CreateInvItems (self, ItWr_Addon_BookXP500,1);
CreateInvItems (self, ItWr_Addon_BookXP1000,1);
CreateInvItems (self, ItWr_Addon_BookLP2,1);
CreateInvItems (self, ItWr_Addon_BookLP3,1);
CreateInvItems (self, ItWr_Addon_BookLP5,1);
CreateInvItems (self, ItWr_Addon_BookLP8,1);

//Schnaps und Zutaten-----
CreateInvItems (self, ItFo_Addon_Schlafhammer,1);
CreateInvItems (self, ItFo_Addon_LousHammer,1);
CreateInvItems (self, ItFo_Booze,5);
CreateInvItems (self, itmw_2h_Axe_L_01,1);
CreateInvItems (self, ItPl_SwampHerb,10);
CreateInvItems (self, ItPl_Beet,10);
CreateInvItems (self, ItAt_SharkTeeth,10);
CreateInvItems (self, ItFo_Addon_Rum,20);

};


12. I gotowe. Grę uruchamiamy przez plik GothicStarter.exe, znajdujący się w Gothic 2\System. Gdy uruchomi się okienko ze skryptami do Gothica, zaznaczamy opcję parsowania skryptów (w wersji niemieckiej programu - Skripte parsen). A później rozpoczynamy grę (przycisk Spiel starten).
  • 9.png
  • 11.png
  • 12.png
  • 15.png
  • 16.png
Wczytywanie...