Torment - come back - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

woodpeck,
Dzięki za szybka odpowiedź.
A jak jest z tatuażami? pamiętam, że ta "moja" technika polegała na jak najszybszym zdobyciu kasy na tatuaże z bonusami do CON (+1 i +2) i zakładaniu tych tatuaży tuż przed wbijaniem kolejnego levelu - wtedy dostawałem bonus za CON z tatuaży również tan "awansowy". Po zdjęciu tatuaży (po awansie) chwilowe HP za zwiększoną CON z tatuaży znikały, ale te uzyskane w trakcie awansu CHYBA zostawały? Tak mi się jakoś zdawało, to było daaawno... A tak wygląda fragment wspomnianego poradnika, który... mówi coś innego?
Constitution Note:
Constitution is handled differently in Torment, than in previous AD&D
CRPG's. It's retroactive. That is, if you increase your Constitution, you
will gain all the Bonus HP's as if you had had that Constitution from the
start of the game. (This is both good and bad, we'll get to the bad in a
moment) This means that you won't be punished by avoiding Constitution in
the beginning of the game. When you get it later, you'll get all those
HP's that you missed. This is especially sweet when you get an Item that
increases your Constitution, as you'll see instantly your new HP's.
So what's the bad side? If you lose constitution, you lose all the bonus
HP's that came with the high constitution. Therefore you can't just give a
CON+2 tattoo to someone, level them up for the bonus HP's, then give the
tattoo to someone else. As soon as the item is gone, so are the HP's.

BTW, ciekawe, czy wersja "enhanced' coś zmieniła w mechanice gry?
Jezid,
W tym systemie tak jest. Od 15 w górę masz premię, czyli przy kondycji większą liczbę HP. Czyli - konkretny przykład - zwiększając kondycję +1 (powiedzmy z 15 na 16) zyskujesz tyle punktów życia ile masz poziomów.
Ciekawsze jest to, że przy każdym awansie w dowolnej klasie (nawet tej niższej) zyskujesz 1 HP. To już wbrew zasadom.

Zawsze kończyłem grę magiem.
woodpeck,
Korzystając z oferty STEAM na "enchanced edition", kupiłem zremasterowaną wersję Planescape Tormenta - ech, nostalgia, a ponadto Tides of Numenera mnie rozczarował (za krótki). Planuję zagrać w Planescape - jak zwykle, wojownikiem ;-) Mój sposób na te postać to potężna kondycja - dzięki temu mam zawsze tony HP i walka jest banalna. Pamiętam, że grając ostatni raz (no tak, przechodziłem tę grę bodajże 3 razy, nie zawsze wojownikiem), od początku ładowałem dużo punktów w kondycje (bacząc, aby z końcowymi bonusami nie przekroczyć 25) i nawet trochę exploitowałem - zamiast zdobywać EXP w kostnicy, szybko poleciałem po siarkowy topór do labiryntu, potem biłem jakichś złodziejaszków dla kasy - wszystko po to, aby zdobyć pieniądze na tatuaże z kondycji, dzięki którym dostawałem więcej HP z każdym poziomem! Oczywiście, tai sposób gry blokował mi wykorzystanie mądrości bądź inteligencji na niskich levelach... Tymczasem wyczytałem gdzieś w jakimś zagranicznym poradniku (?!), że cecha kondycja (wytrzymałość0 jest RETROSPEKTYWNA (?!) - to znaczy, po podniesieniu jej na wyższym poziomie, dostaje się jakby wstecz bonusy za wyższą kondycję do HP na poziom! Ktoś może się wypowiedzieć? Pozdrawiam.
Wczytywanie...