Pillars of Eternity II - przydupasy, klasowi wrogowie i cios w nos - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

Tokar,
Po Waszych sugestiach zespół Obsidianu zdecydował się na delikatną modyfikację wyglądu wspomnianego kompana, tak aby nie było absolutnie żadnych wątpliwości, że posiada on duszę. Oto jego portret po aktualizacji:

Szakal,
I to był ostatni znak życia dany przez Niblla....
Niblla,
Rodzi są mili, ładni i dobrzy. Nie pisze tego pod przymusem jakieś rudej czarownicy....
manfret,
Może o to chodzi? Gra specjalnie dedykowana rudym graczom?
Szakal,
Nie rozumiem. Jaki widzicie problem w tym, aby w grze głównie traktującej o duszach pojawiła się postać, która tej duszy nie ma?
Mikeal,
Rudzi nie mają duszy, jest to powszechnie znany fakt. Poza tym to nie są towarzysze, ale kompani, trochę bardziej wygadani niż wafle stworzeni przez graczy, ale nie mające tylu dialogów i problemów co pełnoprawni towarzysze.
dunio1,
Nie ogarniam tych hejtów na rudych, serio xd

Cóż, towarzysze dla mnie dupy nie urywają. Dlaczego nie możemy spotkac jakiś innych ras niż tych standardowych? Nie ogarniam tego Meh
Niblla,
Każdy popełnia błędy a może to taki Yoshimo z BG2
Mikeal,
Rudy bohater w grze, której motywem przewodnim są dusze? To chyba niewypali.
Tokar,

Sukcesy nierzadko rodzą się w ciszy. Kiedy wysokobudżetowa konkurencja bombarduje nas efekciarskimi materiałami, które wnoszą niewiele nowego do posiadanej przez nas wiedzy na temat danej produkcji, Obsidian obiera inną drogę – krótkich, konkretnych prezentacji nowości, jakich uświadczymy podczas zabawy w "Pillars of Eternity II".

pillars of eternity 2 class="lbox">pillars of eternity 2

Katrina Garsten, jedna z producentek studia, przedstawia nam zgniot ciekawostek związanych z drugą częścią serii, które zostały ujawnione w ostatnich dniach. Rzucono trochę światła na personalia pomagierów, jakich spotkamy na swojej drodze. Dodatkowo dowiemy się więcej na temat systemu obrażeń, usprawnionego cieniowania czy nowych animacji.

Wczytywanie...