Orientacyjna data premiery No Truce With The Furies - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Ponad pół roku minęło od naszej ostatniej zapowiedzi gry estońskiego studia ZA/UM, „No Truce With The Furies”. Produkcja, która zdążyła zrobić już sporo zamieszania w światku niezależnych gier cRPG, bez wątpienia może być obecnie nazwana jednym z najbardziej wyczekiwanych tytułów tego gatunku. „No Truce With The Furies” przedstawiana jest jako produkcja humorystyczna, świadoma swojej własnej konwencji i bawiąca się oczekiwaniami wobec gry cRPG. Do niedawna jednak światła dziennego nie ujrzały żadne nowe informacje – aż do chwili, gdy gra zadebiutowała na serwisach Steam oraz Humble Bundle. Wtedy też dowiedzieliśmy się, że przedsprzedaż „No Truce With The Furies” ruszy jesienią 2017 roku. W sieci pojawił się też oficjalny opis produkcji, jego tłumaczenie znajdziecie w rozwinięciu.
RPG w rzucie izometrycznym spotyka dramat policyjny. Jesteś detektywem policyjnym w mieście Revachol. Rozwiąż dużą i elastyczną sprawę, albo zagub się odkrywając miasto. Dobry glina, zły glina, faszystowski glina, bolszewicki glina, geniusz przestępczości zamaskowany jako glina – możesz grać jakiegokolwiek glinę zechcesz.
„No Truce With The Furies” to detektywistyczna gra cRPG osadzona w autorskim świecie utrzymanym w konwencji realizmu magicznego: z mieczami, spluwami i motocyklami. Oraz widmem straconej miłości.
Obudź się jako zdegradowany detektyw sierżant. Naciągnij swój dres. Odkryj malowniczo wykreowane, nabrzeżne miasto Revachol, albo błąkaj się wewnątrz swojej własnej głowy, rozmawiając ze swoim rozsądkiem, wątpliwościami i wspomnieniami. 24 umiejętności są do twojej dyspozycji. Wszystko co powiesz i zrobisz – nawet w najdrobniejszej ze spraw – ma konsekwencje.
W grze:
- nowa mechanika „opowiadanych starć”, gdzie te są częścią opowieści rozwiązywaną poprzez dialogi,
- szeroki wpływ na kreację postaci, z naciskiem na umiejętności psychologiczne,
- ekwipunek w którym możesz mieszać i łączyć ubrania w celu wykorzystania ich społecznego oddziaływania,
- inny ekwipunek – dla zawartości twojej głowy – zwany Myślową Szafką,
- rozsądnej wielkości otwarty świat do którego możesz podejść w swoim stylu i w swoim tempie,
- system nadużycia substancji zwany Elektrochemią: zażywaj nawet w środku rozmowy!
- ścieżka dźwiękowa przygotowana specjalnie na potrzeby gry przez brytyjski zespół rockowy British Sea Power.