Larian Studios nie zasypuje gruszek w popiele i w pocie czoła pracuje nad kontynuacją ciepło przyjętego turowego cRPG – "Divinity: Grzech Pierworodny II". Na dowód tego, że projekt ciągle się rozwija, nabierając coraz wyraźniejszych kształtów, twórcy przygotowali specjalny zwiastun prezentujący zdolności związane z przywoływaniem i polimorfizmem.
![divinity: grzech pierworodny ii](https://gfx.gexe.pl/2017/3/29/024008.1490748008m.png)
![divinity: grzech pierworodny ii](https://gfx.gexe.pl/2017/3/29/024008.1490748008m.png)
Szczególnie ta druga specjalizacja zapowiada się ciekawie. Wyhodowanie sobie skrzydeł podczas walki i przelecenie nad przeszkodami terenowymi albo wykorzystanie kamuflażu kameleona do wbicia noża w plecy zaskoczonemu przeciwnikowi to rzeczy, których ciężko nie pokochać. Belgowie zamierzają więc spełnić odwieczną zasadę sequeli – będzie więcej, lepiej i bardziej kozacko.