Kolejny fragment rozgrywki z "Mass Effect: Andromeda" ponownie skupia się na walce, lecz przy okazji możemy bliżej przyjrzeć się dwóm niemniej istotnym aspektom gry – interfejsowi oraz systemowi rozwoju postaci. Wygląda na to, że w trakcie eksploracji będziemy mogli dynamicznie i bez większych konsekwencji przeskakiwać pomiędzy archetypami klasowymi. Widzimy także, jak mocny wpływ na walkę, szczególnie tę w zwarciu, będzie miał jetpack.
![mass effect: andromeda](https://gfx.gexe.pl/2017/1/5/192323.1483640603m.png)
![mass effect: andromeda](https://gfx.gexe.pl/2017/1/5/192323.1483640603m.png)
Rozczarowują tylko przeciwnicy. Jak na to całe gadanie o "zupełnie nowych, nieznanych gatunkach" w tym przypadku możemy zaobserwować niezły recycling. Nawet odgłosy, jakie wydają oponenci Rydera, przywodzą na myśl Gethy.
Premiera gry została zapowiedziana na 23 marca.