Zakończyła się kickstarterowa kampania na remake gry "System Shock". Girma Night Dive Studios zarobiła podczas zbiórki ponad 1,35 mln dolarów, a na produkcję złożyło się 21 625 osób.
![system shock](https://gfx.gexe.pl/2016/7/29/142421.1469795061m.jpg)
![system shock](https://gfx.gexe.pl/2016/7/29/142421.1469795061m.jpg)
Minimalny próg, jaki chcieli osiągnąć twórcy to 900 tyś. dolarów, a skoro udało im się zebrać więcej, oznacza to, że będą mieli do wykonania kilka celów dodatkowych. Dzięki temu w grze pojawią się dodatkowe języki do wyboru (francuski, włoski, niemiecki i hiszpański – polskiego niestety brak). Zawita też kilku nowych członków zespołu, a gra zadziała również na systemach Mac i Linux. Kilku celów nie udało się też osiągnąć – możecie się im przyjrzeć poniżej.
![system shock](https://gfx.gexe.pl/2016/7/29/142516.1469795116m.png)
![system shock](https://gfx.gexe.pl/2016/7/29/142516.1469795116m.png)
Demo gry dostępne jest tutaj target="_blank">tutaj.