Na szczytny cel odnowienia "System Shocka" i przystosowania go do współczesnych standardów Nightdive Studios chce zebrać 1.7 miliona dolarów. To spora suma fakt, ale twórcy mają rękawy pełne asów, którymi wyciągną pieniądze od fanów.
class="lbox">
Twórcy oferują między innymi:
- Nowe wersje modeli wrogów, broni i lokacji wykonane przez oryginalnego twórcę Robba Watersa,
- Powrót Terri Brosius jako SHODAN wraz z nagranymi od nowa liniami dialogowymi,
- Nowy soundtrack skomponowany przez Jonathana Perosa,
- Przystosowanie interfejsu, mechaniki, wrogów i zagadek do współczesnych wymagań z zachowaniem ducha oryginału
class="lbox">
Jeżeli twórcy zbiorą 900 000 dolarów zaimplementują w grze:
- Unowocześnione zarządzanie ekwipunkiem,
- Unowocześnione sterowanie,
- Nowe zagadki,
- Poziomy oddające ducha oryginału,
- Poziomy trudności
class="lbox">
Zaś po zebraniu pełen kwoty, będzie można liczyć na:
- Obcinanie wrogom kończyn,
- Więcej zagadek,
- Różne typy amunicji i prowadzenia ognia,
- Automaty do zakupów,
- Powrót systemu badań,
- RPG-owy system rozwoju bohatera,
- Ulepszanie broni,
- Tryb Hardcore,
- Tryb Ironman
class="lbox">
Wiadomo też, że przy tworzeniu gry weźmie udział Chris Avellone twórca, którego nie trzeba przedstawiać żadnemu fanowi CRPG-ie. Jako fan oryginału wraz z kilkoma innymi projektantami użyje całego swojego doświadczenia, aby w pełni oddać horror Cytadeli.
class="lbox">
Oprócz tego istnieje możliwość pobrania wersji demo, dostępnej na platformy Steam target="_blank">Steam, GOG target="_blank">GOG i Humble Store target="_blank">Humble Store.