Poprawka 104 poziom (sprawdziłem screena), a z żadnego buga nie korzystałem . Po prostu cały czas łaziłem do podziemi pod miastem, bo tam są najtwardsze potworki. KP miałem na -7 albo -9, już nie pamiętam.
[Pomoc] KP Bezimiennego - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Chociażby tutaj można przeczytać na początku posta
http://forum.gexe.pl/index.php?s=&s...ost&p=77343
A właściwie ten temat, post 9. Nie wiem czemu link nie chce do niego prowadzić.
http://forum.gexe.pl/index.php?s=&s...ost&p=77343
A właściwie ten temat, post 9. Nie wiem czemu link nie chce do niego prowadzić.
Bug? Gdzie bug? Poproszę więcej danych... *głos typowy dla Modrona* Poszukiwanie danych na temat bugów... proszę czekać...
Jak się wykorzystuje bug z panem Skrzypiącym, to można dobić wysoko
102 poziom ???
Nie sądziłem, że da się wbić aż tak wysoki level :O
Nie sądziłem, że da się wbić aż tak wysoki level :O
A ja grałem i wojem i magiem, przy czym tym pierwszym osiągnąłem 102 poziom Oczywiście wszystkie staty (inteligencja, siła, charyzma, itd) na maxa.
Hmm... KP... Ja tam miałam z nim problem jak za pierwszym razem grałam całą drużyną. Ale za drugim (teraz) gram samym Bezimiennym-magiem, jestem w dzielnicy urzędników i spokojnie mam -4 bez czarów. Jak dla mnie dosyć dobrze się gra... Jak wcześniej na końcu w fortecy miałam 12 poziom magiem, to mam 12 teraz na początku zwiedzania dzielnicy urzędników. Może nie mam mojej cudownej Anny czy Mortego, ale... No właśnie. ALE.
ja z kp nie miałem nigdy problemu. Na końcu gry miałem bodajże kp -4 bez czarów pomocniczych i premii za zręczność. Ja osobiście polecam cierpliwość - czekanie na przedmioty podnoszące kp (bo takich dopatrzyłem się w grze bardzo dużo) lub inwestowanie punktów postaci w zręczność albo kondycję, dzięki której można nie odczuwać słabego kp. Pozdrawiam
PS. na początek polecam gryzący pierścień od przyjaciela szpiku na placu szmaciarzy, pierścien podróżnika (po jednym z czarodziejów w namiocie, w Alei Niebezpiecznych Węgłów), lub wygięty pierścień z jelit bezimiennego (poproś szwaczkę marte, żeby splądrowała ci wnętrzności) no i jeśli ktoś wybierze ścieżkę maga, to kolczyki od tej wiedźmy na placu szmaciarzy (o ile ukończyło się u niej nauke), oraz bransoletę ochronną po świętej pamięci czarnoksiężniku z mauzoleum.
PS. na początek polecam gryzący pierścień od przyjaciela szpiku na placu szmaciarzy, pierścien podróżnika (po jednym z czarodziejów w namiocie, w Alei Niebezpiecznych Węgłów), lub wygięty pierścień z jelit bezimiennego (poproś szwaczkę marte, żeby splądrowała ci wnętrzności) no i jeśli ktoś wybierze ścieżkę maga, to kolczyki od tej wiedźmy na placu szmaciarzy (o ile ukończyło się u niej nauke), oraz bransoletę ochronną po świętej pamięci czarnoksiężniku z mauzoleum.
co do KP bezimiennego moje stoi narazie na poziomie -1.... przy 9 lvlu maga
Witam ponownie!
Drogi Tokarze i wszyscy zainteresowani modami do PT, oto link do forum, na którym znajdują się odnośniki do wielu (podobno) ciekawych modów
Link -> http://forum.cob.netarteria.pl/viewtopic.php?p=36748
A co do moda dodającego zbroje dla reszty kompani, to jeśli komuś nie chce się wchodzić na powyższe forum, oto link do niego:
Link -> http://www.sorcerers.net/Games/Torment/armor.zip
Wybaczcie, że rekomenduję mody mimo iż ich nie testowałem. Pomyślałem jednak że może właśnie WY je przetestujecie
Pozdrawiam
Niech Wielkie Słońce zawsze świeci nad wami!
Goel
PS. Zdobyłem dwa pierścienie (nie pamiętam dokładnych nazw) poprawiające KP i podniosłem Zręczność. Nie jest rewelacyjnie ( KP 7 ) ale gra się już przyjemniej A to, że w podstawce nie ma zbroi dla Bezimiennego wymusza na graczu konieczność (przynajmniej na początku, bo tam też jestem ) stosowania taktyki. Nie ma mowy o rzucaniu całej bandy "na hura" na wroga
Drogi Tokarze i wszyscy zainteresowani modami do PT, oto link do forum, na którym znajdują się odnośniki do wielu (podobno) ciekawych modów
Link -> http://forum.cob.netarteria.pl/viewtopic.php?p=36748
A co do moda dodającego zbroje dla reszty kompani, to jeśli komuś nie chce się wchodzić na powyższe forum, oto link do niego:
Link -> http://www.sorcerers.net/Games/Torment/armor.zip
Wybaczcie, że rekomenduję mody mimo iż ich nie testowałem. Pomyślałem jednak że może właśnie WY je przetestujecie
Pozdrawiam
Niech Wielkie Słońce zawsze świeci nad wami!
Goel
PS. Zdobyłem dwa pierścienie (nie pamiętam dokładnych nazw) poprawiające KP i podniosłem Zręczność. Nie jest rewelacyjnie ( KP 7 ) ale gra się już przyjemniej A to, że w podstawce nie ma zbroi dla Bezimiennego wymusza na graczu konieczność (przynajmniej na początku, bo tam też jestem ) stosowania taktyki. Nie ma mowy o rzucaniu całej bandy "na hura" na wroga
Cytat
A czy istnieją jakieś zbroje dla Bezimiennego? Oprócz szaty Grabarza co można włożyć na jego klatkę piersiową? Trochę to lipa w porównaniu z Baldurem, że nie ma jakichś fajnych wdzianek - Np zbroi z Łusek czerwonego Smoka smile.gif
Brak niestety. W dzielnicy urzędników możesz zakupić zbroję dla Nie-Sławy oraz Anny, ale dla reszty z naszej ekipy niestety nie ma
Może jakiś mod istnieje, ale o takowym nie słyszałem.
A czy istnieją jakieś zbroje dla Bezimiennego? Oprócz szaty Grabarza co można włożyć na jego klatkę piersiową? Trochę to lipa w porównaniu z Baldurem, że nie ma jakichś fajnych wdzianek - Np zbroi z Łusek czerwonego Smoka
Po pierwsze dziękuję za potraktowanie mnie poważnie. Widzę, że są jeszcze w Sieci ludzie, którzy potrafią fachowo doradzić bez wytwarzania relacji noob-master
Tokar:
Gram obecnie wojownikiem - mimo, iż powszechnie przyjęło się mówić, że Bezimienny może być tak doskonałym wojownikiem jak i złodziejem czy też magiem, na wielu forach użytkownicy twierdzili, że jednak najłatwiej na początek grać wojem (w końcu Bezimienny od początku ma tak klasę).
Co do pancerzy: o ile wiem istnieje mod dodający możliwość kupienia zbroi dla wszystkich postaci w drużynie. Niemniej jednak wydaje mi się, że do modów powinno się sięgać po chociaż jednokrotnym przejściu gry bez nich
Kleantes Yauntyrr:
Nie wiedziałem o istnieniu tatuażu Łkających Kamieni, ale to chyba zrozumiałe czemu
Najlepszym wyborem będzie chyba "pakowanie" w zręczność
Dziękuję raz jeszcze wszystkim, którzy poświęcili swój czas na pomoc żółtodziobowi
Pozdrawiam serdecznie,
Niech Wielkie Słońce zawsze świeci nad wami
Goel
Tokar:
Cytat
A Ghul wcale taki łatwy nie jest (to nie Zombi), więc się nie przejmuj Btw. jaka klasą grasz ?
Gram obecnie wojownikiem - mimo, iż powszechnie przyjęło się mówić, że Bezimienny może być tak doskonałym wojownikiem jak i złodziejem czy też magiem, na wielu forach użytkownicy twierdzili, że jednak najłatwiej na początek grać wojem (w końcu Bezimienny od początku ma tak klasę).
Co do pancerzy: o ile wiem istnieje mod dodający możliwość kupienia zbroi dla wszystkich postaci w drużynie. Niemniej jednak wydaje mi się, że do modów powinno się sięgać po chociaż jednokrotnym przejściu gry bez nich
Kleantes Yauntyrr:
Cytat
Dodam tylko do tego co powiedziano, że możesz zrobić sobie tatuaże.
Tatuaż ochronny - KP+1
Tatuaż wzmocnionej ochrony - KP+2
Tatuaż Łkających Kamieni - m.in KP+1
Poza tym możesz popracować nad zręcznością, aby lepiej unikać ciosów.
Tatuaż ochronny - KP+1
Tatuaż wzmocnionej ochrony - KP+2
Tatuaż Łkających Kamieni - m.in KP+1
Poza tym możesz popracować nad zręcznością, aby lepiej unikać ciosów.
Nie wiedziałem o istnieniu tatuażu Łkających Kamieni, ale to chyba zrozumiałe czemu
Najlepszym wyborem będzie chyba "pakowanie" w zręczność
Dziękuję raz jeszcze wszystkim, którzy poświęcili swój czas na pomoc żółtodziobowi
Pozdrawiam serdecznie,
Niech Wielkie Słońce zawsze świeci nad wami
Goel
Dodam tylko do tego co powiedziano, że możesz zrobić sobie tatuaże.
Tatuaż ochronny - KP+1
Tatuaż wzmocnionej ochrony - KP+2
Tatuaż Łkających Kamieni - m.in KP+1
Poza tym możesz popracować nad zręcznością, aby lepiej unikać ciosów.
Tatuaż ochronny - KP+1
Tatuaż wzmocnionej ochrony - KP+2
Tatuaż Łkających Kamieni - m.in KP+1
Poza tym możesz popracować nad zręcznością, aby lepiej unikać ciosów.
zgadzam sie z przedmowca co do pierscieni, gdy grasz magiem to jeszcze dochodzi bransoleta tylko dla tej profesji ktora poprawia kp o 2. ja swoim bohaterem wyciagnalem w sumie kp 3 ale to juz podczas gier i zabaw w klatwie ;-)
Istnieją pierścienie (np. Podróżnika), które mogą zmniejszyć klasę pancerza. Jeśli gracz klasą inną niż mag, to pakuj w zręczność.
Hmmm... co by Ci tu doradzić. Szczerze mówiąc nie wiem, bo nigdy nie zwracałem w tej grze uwagi na KP Bezimiennego Na początku ma on je strasznie beznadziejne to fakt. Nie ma też w grze żadnych zbrój ani innych ubiorów ochronnych. Dlatego początkowo może być ciężko (rekompensuję to umiejętność regeneracji).
Pamiętam, że na Placu Szmaciarzy jest pewien pierścień obniżający trochę KP. Ma go Przyjaciel Szpiku. Pogadaj z nim.
Morte ma bardzo niskie KP (najlepsze w grze) i nawet nie ma co marzyć, aby w początkowej fazie gry miał tak niskie jak on Trzeba po prostu z tego korzystać (dlatego czaszka ma umiejętność litania przekleństw).
A Ghul wcale taki łatwy nie jest (to nie Zombi), więc się nie przejmuj Btw. jaka klasą grasz ?
PS. Hehe.. czytając swojego posta widzę, że nic wielkiego nie doradziłem
Pamiętam, że na Placu Szmaciarzy jest pewien pierścień obniżający trochę KP. Ma go Przyjaciel Szpiku. Pogadaj z nim.
Morte ma bardzo niskie KP (najlepsze w grze) i nawet nie ma co marzyć, aby w początkowej fazie gry miał tak niskie jak on Trzeba po prostu z tego korzystać (dlatego czaszka ma umiejętność litania przekleństw).
A Ghul wcale taki łatwy nie jest (to nie Zombi), więc się nie przejmuj Btw. jaka klasą grasz ?
PS. Hehe.. czytając swojego posta widzę, że nic wielkiego nie doradziłem
Witam wszystkich fanów PT!
Moje pytanie pewnie wyda się wielu głupie, ale jak mówią "nie ma głupich pytań - są tylko głupie odpowiedzi" W PT gram od nie dawna - proszę więc o wyrozumiałość.
Moim problemem jest właśnie strasznie wysoka KP Bezimiennego. Już przy konfrontacji z ghulem gdy Dak'kon wykorzystał wszystkie zaklęcia pojawiają się problemy Wiem, że są tatuaże zmniejszające ją łącznie o 3, jest też trochę czarów ochronnych. Mam 12 Zręczności (tu może być problem ) Co zrobić żeby obniżyć KP przynajmniej do poziomu KP Mortego, tj. KP 2 ??
Czekam z niecierpliwością na odpowiedź.
PS. Jeśli to ważne to jestem w katakumbach pod Zakopaną Wioską. Ze zbirami na ulicy nie mam problemów, ale już do Zakopanej Wioski musiałem wejść fortelem ( wysłałem tylko Mortego do klapy ).
Moje pytanie pewnie wyda się wielu głupie, ale jak mówią "nie ma głupich pytań - są tylko głupie odpowiedzi" W PT gram od nie dawna - proszę więc o wyrozumiałość.
Moim problemem jest właśnie strasznie wysoka KP Bezimiennego. Już przy konfrontacji z ghulem gdy Dak'kon wykorzystał wszystkie zaklęcia pojawiają się problemy Wiem, że są tatuaże zmniejszające ją łącznie o 3, jest też trochę czarów ochronnych. Mam 12 Zręczności (tu może być problem ) Co zrobić żeby obniżyć KP przynajmniej do poziomu KP Mortego, tj. KP 2 ??
Czekam z niecierpliwością na odpowiedź.
PS. Jeśli to ważne to jestem w katakumbach pod Zakopaną Wioską. Ze zbirami na ulicy nie mam problemów, ale już do Zakopanej Wioski musiałem wejść fortelem ( wysłałem tylko Mortego do klapy ).