Klasy - Odpowiedź

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!

Podgląd ostatnich postów

jw576,
Tu przedstawię wam moje pomysły na różne klasy, częścią z nich sam grałem a niektórymi nadal gram.

KLASA - Łowca
OPIS - To wszechstronna klas jest równie zabójcza na dystans jak i z bliski, a dzięki tworzeniu mikstur szybko zarobi.
SPECJALIZACJA - Walka
ATRYBUTY - Siła, Szybkość
RASY - Nocny Elf, Argonianin
UMIEJĘTNOŚCI - Blok, Ostrza, L.Pancerz, Atletyka, Akrobatyka, Celność, Alchemia lub Alchemia = Skradanie

Porady i uwagi:
Kiedy walczysz z łucznikiem i w dodatku jesteś wolniejszy nie goń go przecież masz celność jako główną umiejętność, lecz jeśli walczysz z przeciwnikiem silniejszym to najpierw uciekaj i strzelaj z łuku a potem wykończ go mieczem.

KLASA - Upiór
OPIS - Upiory to przeklęte istoty znienawidzone przez wszystkich za nic nie płacą ukrywają się w mroku.
SPECJALIZACJA - Skradanie
ATRYBUTY - Szybkość, Zwinność
RASY - Khajiit, Nocny Elf (Wampir)
UMIEJĘTNOŚCI - Akrobatyka, Atletyka, Mistycyzm, Celność, Iluzja, Skradanie, Zabezpieczenia

Porady i uwagi:
Uciekaj przed wrogiem i użyj zaklęcia paraliżu następnie zmień go w jeża.Warto mieć na sobie czar uwięzienia duszy.

KLASA - Przywoływacz
OPIS - Przywołuje potężne istoty a następnie pomaga im zaklęciami.
SPECJALIZACJA - Magia
ATRYBUTY - Inteligencja, Siła Woli
RASY - Elf Wys. Rodu
UMIEJĘTNOŚCI - Przywołanie, Przywrócenie, Iluzja, C.Pancerz, Atletyka, Broń Obuchowa, Celność

Porady i uwagi:
Warto posiadać dostęp do ołtarzy w których możemy tworzyć zaklęcia.Lepiej przywołaj dużo mięsa armatniego niż jednego koxa, będziesz bardziej chroniony.Lecz magią dystansową swojich sojuszników.

Dopiszcie swoje klasy a ja pozdrawiam.
Wczytywanie...