A ja przeciwnie miałem z tym problem, podobnie jak niektórzy użytkownicy w temacie Lionela dlatego go umieściłem.
Jak na razie publikuję same podstawy, żeby każdy mógł wdrążyć się w temat, z czasem napiszę skrypty bardziej zaawansowane
[Dodano po 2 dniach]
Skrypt, dzięki któremu strażnik bedzie sprawdzał, czy gracz ma przepustkę i może przejść. Przepustką może być dowolny przedmiot
void main()
{
object oSeen = GetLastPerceived();
object oRing = GetItemPossessedBy(oSeen, "etykieta przepustki");
if(GetIsPC(oSeen))
{
if(oRing == OBJECT_INVALID)
{
ActionSpeakString("Tekst wyświetlający się, gdy gracz nie ma przepustki");
ActionAttack(oSeen);
}
else
{
ActionPlayAnimation(ANIMATION_FIREFORGET_GREETING);
ActionSpeakString("Tekst wyświetlający się, gdy gracz ma przepustkę");
}
}
}
oRing dotyczy pierścienia. W przypadku, gdy przepustka miałby być np naszyjnik zamiast oRing napiszemy oNecklace
Skrypt umieszczamy w OnPerception strażnika lub w odpowiedniej linii dialogowej. Jeśli zostanie umieszczony w OnPerception strażnik, gdy tylko zobaczy naszą postać zaatakuje, bądź wyświetli tekst
[Dodano po 3 dniach]
Jeśli ktoś byłby zainteresowany mogę umieścić skrypt, dzięki któremu postać będzie grała w rzutki. Po wykonaniu trzech lub więcej rzutów podejdzie do tarczy, wyciągnie swoje rzutki, wróci na miejsce i dalej będzie rzucać Ktoś zainteresowany?
Jak na razie publikuję same podstawy, żeby każdy mógł wdrążyć się w temat, z czasem napiszę skrypty bardziej zaawansowane
[Dodano po 2 dniach]
Skrypt, dzięki któremu strażnik bedzie sprawdzał, czy gracz ma przepustkę i może przejść. Przepustką może być dowolny przedmiot
void main()
{
object oSeen = GetLastPerceived();
object oRing = GetItemPossessedBy(oSeen, "etykieta przepustki");
if(GetIsPC(oSeen))
{
if(oRing == OBJECT_INVALID)
{
ActionSpeakString("Tekst wyświetlający się, gdy gracz nie ma przepustki");
ActionAttack(oSeen);
}
else
{
ActionPlayAnimation(ANIMATION_FIREFORGET_GREETING);
ActionSpeakString("Tekst wyświetlający się, gdy gracz ma przepustkę");
}
}
}
oRing dotyczy pierścienia. W przypadku, gdy przepustka miałby być np naszyjnik zamiast oRing napiszemy oNecklace
Skrypt umieszczamy w OnPerception strażnika lub w odpowiedniej linii dialogowej. Jeśli zostanie umieszczony w OnPerception strażnik, gdy tylko zobaczy naszą postać zaatakuje, bądź wyświetli tekst
[Dodano po 3 dniach]
Jeśli ktoś byłby zainteresowany mogę umieścić skrypt, dzięki któremu postać będzie grała w rzutki. Po wykonaniu trzech lub więcej rzutów podejdzie do tarczy, wyciągnie swoje rzutki, wróci na miejsce i dalej będzie rzucać Ktoś zainteresowany?