jak ja robiłem mago-woja to główne umiejętności były takie:
1. magia zniszczenia - uderzasz w przeciwników z daleka (np. kula ognia którą możesz kupić u pierwszego kupca w pierwszym mieście)
2. magia przywołania - kogoś do pomocy
3. długi miecz - nooo do walki
4. tarcza - to chyba było do obrony
5. średni pancerz - to też
Możesz oczywiście zamiast przywołania wziąć coś innego, ale jak ja grałem to przydawało sie czasem (np. anarche ognia która strzelała za tobą).
Tera cechy hmm....... tutaj pamiętaj po prostu że nie będziesz potrzebować dużo many ( tylko do przyzwania i różnych czarów na odległość..... no a ta odległość szybko się skraca )
Ja z mojej postaci byłem zadowolony, ale rób jak zechcesz.
PS Jak mam jakieś błędy to soory, ale dawno nie grałem w morrka.
1. magia zniszczenia - uderzasz w przeciwników z daleka (np. kula ognia którą możesz kupić u pierwszego kupca w pierwszym mieście)
2. magia przywołania - kogoś do pomocy
3. długi miecz - nooo do walki
4. tarcza - to chyba było do obrony
5. średni pancerz - to też
Możesz oczywiście zamiast przywołania wziąć coś innego, ale jak ja grałem to przydawało sie czasem (np. anarche ognia która strzelała za tobą).
Tera cechy hmm....... tutaj pamiętaj po prostu że nie będziesz potrzebować dużo many ( tylko do przyzwania i różnych czarów na odległość..... no a ta odległość szybko się skraca )
Ja z mojej postaci byłem zadowolony, ale rób jak zechcesz.
PS Jak mam jakieś błędy to soory, ale dawno nie grałem w morrka.