A żebyś wiedział, że nie zajrzałem . Wiem, że mam zaległości w lekturze materiałów z Dzikiego Gonu, ale na razie skutecznie daję sobie na wstrzymanie. Jednak jak już skończę grę, to - klękajcie, narody - przeczytam o Wiedźminie cały Internet!
[Wiedźmin 3: Dziki Gon] Wiedźmin 3 w wersji 1.07 już niebawem - Odpowiedź
Podgląd ostatnich postów
Nie wierzę, że nie zajrzałeś do naszego artykułu o zakończeniach
Ze zmian przede wszystkim skrzynia na łup. W końcu!
Ze zmian przede wszystkim skrzynia na łup. W końcu!
Trochę się cieszę, że nie mam czasu grać. Jestem jeszcze w Białym Sadzie, więc poczekam jeszcze jakiś czas (do ostatecznego patcha) i zacznę od początku. Żal mi pomijać stuff dokładany w patchach i darmowych DLC - poczekam, aż gra będzie kompletna. Skoro udaje mi się dotychczas unikać spoilerów w necie, to wszystko powinno skończyć się po mojej myśli.
Prace nad łatką 1.07 do gry "Wiedźmin 3: Dziki Gon" są już prawie zakończone. Przed nami wiele poprawek i usprawnień, o których możecie przeczytać w rozwinięciu newsa. W związku z tą aktualizacją, w ciągu najbliższych dni niestety nie pojawi się darmowe DLC, jednak – jak zapewnia CD Projekt RED – bezpłatna zawartość powróci już w przyszłym tygodniu.
class="lbox">Lista zmian w aktualizacji 1.07
- Nowy, alternatywny (opcjonalny) tryb responsywności poruszania się Geralta.
- Skrzynia dla gracza dostępna w różnych miejscach w grze. Lokacje skrzynki będą oznaczone na mapie.
- Materiały potrzebne do wytwarzania przedmiotów oraz składniki alchemii nie będą już miały wagi.
- Książki będą teraz umieszczane w specjalnej zakładce w ekwipunku, a pozycje przeczytane będą oznaczone graficznie.
- Cała masa poprawek dotyczących zadań głównych oraz pobocznych.
- Rozmaite usprawnienia w zachowaniu konia.
- Dodano kilka metod sortowania przedmiotów w ekwipunku
- Przepisy (alchemia oraz wytwarzanie przedmiotów) mogą być teraz przypinane, co będzie skutkowało odpowiednim zaznaczeniem potrzebnych do ich wykonania składników w panelu sklepu.
- Usprawnienia dotyczące wydajności (efekty wizualne, cut-sceny, rozgrywka).